Se indlæg
 Udskriv debat
jeg gør det sku :o) part 2.
Ulrich55
Tingene har ændret sig meget det sidste stykke tid..og surt show bamse..jeg rejser d.7 april..Mht Tum som hun hedder, så har hun nu afslået de krav hun stillede, og vi er blevet enige om 20000 bath når jeg rejser..også fint nok, hun siger sit job op og tager til Phuket..men det er nu ikke så meget hende mere..Jeg skal have afklaret om jeg vil derud permanent..Og kan det lade sig gøre, med 300.000 danske kr i banken og en pension på ca 10.000 om måneden..Måden at prøve hende af på var at leje en bungalow, og så se om det fungerede..Jeg plejer at bo hos Jib og Kim når jeg er derude..Hvor om alting er tager jeg derud d.7ende april, og er også spændt på vejret..! Jeg er musiker, så om jeg spiller her eller i Thailand er mig underordnet..Der er jo potentiale til div..Elvis, Beatles, stones..you name it, numre i Phuket også..men det er ikke et must..jeg har min pension..Men jeg søger den skræddersyede metode, hvorpå man flytter derud når man som jeg er pensioneret..Nogen der kan hjælpe, måske bare med en skitse..ellers kan Niels, han har været der i så mange år..Og kom med 450 kr på lommen.!! Men jeg må tilstå jeg stoler ikke på hende over en dørtærskel, hun skifter mening konstant, så at tage derud udelukkende for hendes skyld ville være selvmord...som i jo også skriver, der er ikke en spand fuld, men et helt land, og så slet ser jeg nu heller ikke ud ;o)

Suk Rak Ning
Hej Ulrich.

Hvis du hopper paa limpinden igen, saa er jeg bange for at du ender med at blive ulykkelig og fattig.....de 20.000 det skulle vaere 20.000 taer i hendes roev.............

Go' ide' at tage afsted igen, der er masser af serioese piger.

Du kan sagten leve paa PH for 10 K pr. md. altsaa hvis du ikke finder en Tum(ling) igen...........

Held og lykke, ogsaa med musikken.....Wink
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Ulrich55 skrev:
Tingene har ændret sig meget det sidste stykke tid..og surt show bamse..jeg rejser d.7 april..Mht Tum som hun hedder, så har hun nu afslået de krav hun stillede, og vi er blevet enige om 20000 bath når jeg rejser..også fint nok, hun siger sit job op og tager til Phuket..men det er nu ikke så meget hende mere..Jeg skal have afklaret om jeg vil derud permanent..Og kan det lade sig gøre, med 300.000 danske kr i banken og en pension på ca 10.000 om måneden..Måden at prøve hende af på var at leje en bungalow, og så se om det fungerede..Jeg plejer at bo hos Jib og Kim når jeg er derude..Hvor om alting er tager jeg derud d.7ende april, og er også spændt på vejret..! Jeg er musiker, så om jeg spiller her eller i Thailand er mig underordnet..Der er jo potentiale til div..Elvis, Beatles, stones..you name it, numre i Phuket også..men det er ikke et must..jeg har min pension..Men jeg søger den skræddersyede metode, hvorpå man flytter derud når man som jeg er pensioneret..Nogen der kan hjælpe, måske bare med en skitse..ellers kan Niels, han har været der i så mange år..Og kom med 450 kr på lommen.!! Men jeg må tilstå jeg stoler ikke på hende over en dørtærskel, hun skifter mening konstant, så at tage derud udelukkende for hendes skyld ville være selvmord...som i jo også skriver, der er ikke en spand fuld, men et helt land, og så slet ser jeg nu heller ikke ud ;o)

Davs Ulrik

Ja vi rejser d.8 og bliver ibangkok til d.10 hvor vi tager op i huset
Men rigtig god tur,og pas på dig selv.Smile
Bamsen

cesse
Jeg mener at kunne huske at du skrev et sted at hindes arbejde er Thai massør hvis det er rigtig så tag det her med i dine overvejser en Thai massør får 50 bat i timen når de masserer (de er provisionslønnet) det er 400 timers arbejde på en måderne det er der sku ikke mange der kan holde til plus jeg ikke tror at hun vil betale meget af det mad der skal spises eller de gaver der skal købes
Jeg ved at andre har skrevet det før men løb så stærkt væk at man ikke kan se din rø.. for bare skosåler
Hilsen Cesse

vi rejser den 4. og er tilbage i bangkok den 9. for at rejse til samui et par dage efter Har du lyst kan vi da sagtens gå ud og spise en aften

goldwing
Ulrich55 skrev:

God tur derud, men jeg frygter som andre at du ikke får den optimale ferie eller drømme opfyldt.
Hun er sgu for dyr et stykke legetøj at have i længden, men som et ordspog siger:

VIL MAN IKKE ÅBNE SINE ØJNE, SÅ MÅ MAN ÅBNE SIN PUNG

Tænk dig nu godt om, de 3000.000 dkr. kan hurtig forsvinde i det forkerte forhold.

Pøj pøj.

Helt ærligt det er den 1 april.

claus31130
ja jeg håber da osse at der er en dato ting

Claus

http://www.cs-web.in.th/
ingolf
Hej Ulrich55.

Hun har ikke ändret sig på et par uger, men bare indset, at hun startede för höjt, og ikke riktigt hadde dig på krogen. Nu pröver hun med lidt minder, og skal så forsöge ar få dig riktig fast på krogen, og så er hun tilbage med samme krav! 100% sikkert! Find en anden! Der er over 15 millioner hunkön i TH!!

Kender en som har smidt 10-12 milioner bath efter i pige i TH. Har forsökt i åretal, at fortälle han, at om han lukker pengekassen, så er hun väk, men han vil ikke lytte. Sidste sommer var hun i DK i 3 måneder, og ved at gå med ham på rådhuset og gifte sig, skorede hun 2 millioner bath igen. Det er synd for ham. Alle vi andre kan jo se, at hun har en Thaier, en Irländer, to tysker og så en Dansker. Hun kom til DK igen i midten af januar i år. Men först var en af tyskene i TH og hente hende, og de flög sammen til Berlin, Hvor hun så blev i en uge. Kom til DK hvor der var ordnet skole (danskundervisning), men hun ville have penge, og jeg tror min ven er ved at vågne, for han sagde, at han ikke har flere penge. Så skulle hun ikke i skole. Hun rejste tilbage til Tyskland. Nu er hun i DK igen, og har skrevet på skilsmissepapirerne. Ikke flere penge, ikke läse dansk, ikke väre i DK. Ved om hun er klar over det, men hun bliver jo smidt ud af DK om et par uger!

PS! Poul, om du läser det her, skal du vide at jeg ikke skriver dette for at hänge dig ud, men kun for at advare andre for hvor galt det kan gå. Håber du snart kommer over det Smile

Så ulrick, tänk dig godt om!!!!!!

MVH Ingolf.

xxxxxx
min kommentar hvis ulrick tager ud og besøger tæven

mod dumhed kæmper selv guderne forgæves

Ja yindee jeg må desværre give dig ret, hvis det ikke er en aprilsnar som jeg tror og håber ulrick laver med os GrinGrin

Ulrich55
Jeg siger bare mega ttak for de svar og komentarer jeg har fået..Da jeg for første gang drog til Th sagde jeg ..jeg har da min fornuft..men i elskov forsvinder den jo som dug for solen..Nu har jeg chattet med hende i en måned,og sms..men det er hun ikke meget for det er for dyrt.!! Jeg er faktisk lidt på skideren..men jeg gør det at jeg siger at jeg ringer til hende fra PH..Det er jo lidt fair at give hende nogle penge, når hun kommer fra bangkok til PH (jeg betaler)..tjener ingen penge i den tid hun er sammen med mig...Men det undrer mig at hendes ex har deres datter..Det er ikke meget jeg ved om hende..Og meget engelsk kan hun ikke..Men jeg har jo hele tiden holdt fast ved at hun var anderledes..Også da jeg var der..selv om en meget erfaren herre sagde..DET ER HUN IKKE:..Han kommer vist iøvrigt ned og er med til at lukke valhalla...Så hvor meget skal man give, når der nu er penge med i spillet..Ja, jeg betaler for alt..!! men tak for den skræmmende historie..det kunne være mig.!!
Ulrich

jeg syntes faktisk 25000 bath er fair at betale hende for en måned. hun kan jo ikke arbejde..

Davs
Ja det er en ok pris for en servicepige
for en måned.
Ha en rigtig god tur når den tid kommer.
bamsen
Redigeret af d. 03/04-2008 10:00

goldwing
Til Ulrick

Jeg siger bare god tur til dig.
Ja kærlighed gør blind......Shock
Men heldigvis får de fleste synet tilbage efter skilsmisse, så der er da håb forude.... Grin

Tænkte lidt over hvad du vil gøre når tegnedrenden er tom?

Pas på derude...

claus31130
Ja god tur...Ulrich...havde dog håbet på at det var en aprilsnar......
Pas nu godt på med tegnedrengen,alt næringen kan hurtigt blive suget ud af den

Claus

http://www.cs-web.in.th/
xxxxxx
ulrich vil ikke høre

ja hvad så så må han jo betale og betale er hvad han kommer til

rinpoche
Well, Ulrich, jeg vil da kun ønske dig held og lykke med dit foretagende Smile

Blot husk 2 ting: Lad være med at gøre noget du ikke ville gøre derhjemme, dette gælder også penge, nogle besøgende parkerer hjernen i lufthavnen ved ankomsten.
En meget almindelig thai månedsinkomst er på 5-6.000 baht.

Og du kender ordsproget omkring ild i gamle huse Wink

Du er ikke en drengerøv, men en pooyai, en voksen, og det er DIG der sætter dagsordenen, sådan er kulturen. Og dette vil give dig respekt, hvis du lader dig køre rundt i manegen = ingen respekt. Seriøst!

Der er overordentlig mange seriøse thaidamer, mange af disse fraskilte i 30-40 års alderen, som jeg tror du ville værdsætte langt højere på sigt.

Men det undrer mig at hendes ex har deres datter

Det skal du såmænd ikke undre dig over, det er et kun altfor almindeligt setup, enten har bedsteforældrene børnene eller eksmanden .... hvemsomhelst i familien.

Lad pigens opførsel overfor dig bestemme om i skal være sammen fremover, hvis alt er godt, FINT! Selvfølgelig kan det lade sig gøre.
Men hvis: Problemer, brok, pengebøvl, urimelige krav, umotiverede humørsvingninger osv. ud til højre med en passende kompensation.

mvh
rinpoche

Spring til debat: