Se indlæg|
thai visa
|
|
| iaadk |
Lagt på d. 05/04-2008 20:25
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 19 |
hej jeg vil godt hære om det er nogen kan fortæller mig hvad skal jeg gøre...jeg kommet til thailand den 10 mar. jeg skulle kom hjem den 6 apr. men jeg har ændre reture dato til den 10 apr. men jeg har set min visa udløbe den 8 apr.så mangle jeg 2 dag visa,,,hvad kal jeg gøre...er det problemer i lufthavn...og den ny billetter skal henters i thai lufthavn når jeg skal hjem er det noget special jeg skal være opmærksom på.... håber at høre fra jer.. vh |
|
|
|
|
Lagt på d. 05/04-2008 20:44
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hejsa Ja jeg kan selvfølgelig ikke sige med sikkerhed hvad de gør, men da det kun er 2 dage tror jeg kun de vil se igennem fingre med det. Det gjorde de ved mig, men ellers får du en bøde pr dag, mener det er 500 for en dag. |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 05/04-2008 21:36
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
Første dag koster ikke noget , ellers er det 500 bath pr dag , og jeg tror ikke der skulle være nogle problemer i det . bare ikke altid godt at have for mange overstay i sit pas.
Michael B Kristensen
|
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 06/04-2008 06:56
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2688 |
Ikke smart med overstay ! Du går til nærmeste Immigratio kontor og køber de extra dage ( 1900 Bath) "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| kvindemin |
Lagt på d. 06/04-2008 07:27
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 555 |
med 2 dage, tror jeg nok, jeg ville tage chancen, men som boes skriver, er det ikke for smart at have for mange overstay i passet |
|
|
|
| iaadk |
Lagt på d. 06/04-2008 09:54
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 19 |
tak til alle som svar mig ..jeg prøver tage til imegration først og høre om de kan lave visa for de 2 dag for det er ikke så godt med overstay som i siger i passet... mange tak for hjælpen |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.