Se indlæg|
hvilket visa
|
|
| lilleper |
Lagt på d. 09/04-2008 20:56
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 85 |
hej jeg har planer om at være i los 6-7 mdr. om året jeg har kone og barn dernede hvilket visa skal jeg søge og hvilken dukumentation skal jeg vise på ambassaden jeg har kun tænkt mig at arbejde i dk om sommeren og kan tjene 150-200000 brutto og har ingen indkomst i de 6-7 mdr. jeg er dernede kan det få beudning for visa har kigget rundt omkring men kan ikke rigtigt greje reglerne nogle steder skriver de om 40000 i indkomst om mdr. og 400000 i banken håber der er nogle der kan skære reglerne ud i pap |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 09/04-2008 21:22
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Du er thai gift, dermed får du ikke nogle problemer med at få et non-immigrant B visum, multiple entry. Det giver dig i første omgang til en meget lille penge 2 x 3 måneders ophold med en enkelt afstikker til et visatrip til et naboland. Såre simpelt. Det er hvad også jeg har brugt. De regler omkring penge er for pensionister. mvh rinpoche |
|
|
|
| claus31130 |
Lagt på d. 10/04-2008 02:13
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 966 |
.......Multiple Visa Non O er nok det du bør søge om.....det giver dig ca 15 mdr ud i en køre i Thailand....dog lige med at du skal visarun hver 3 mdr... De 40k som du nævner er for at få forlænget dit ophold i et år af gangen baseret på ægteskab med en thai statsborger......hvis du er over 50 kan du søge om retirement visa hvor kravet til 1 års forlængelse er 800k i banken og/eller mener det er 65k i mdr. men læs meget mere inde på [url]www.thaivisa.com[/url] Claus |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 10/04-2008 06:11
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Goer som rinpoche skriver. Saa er du fri for alt det papir arbejde etc. |
|
|
|
| tuktuk |
Lagt på d. 10/04-2008 06:35
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 540 |
Det bedste du kan gøre er at kontakte konsulatet i Hvide sande, og forklare ham dine planer, han vil råde og vejlede det bedste han ved, og komme med plus og minus sider til de forskellige muligheder du har.... http://www.thai-c...geID=about her finder du telefonnumre og åbningstider.... held og lykke !! |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.