Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Thailænder udvises efter operation
|
|
| roald |
Lagt på d. 13/04-2008 20:16
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 873 |
Thailænder donerede nyre til dansk bosiddende søster. Indgrebet foregik i Danmark, men nu skal han tilbage, selv om læge anbefaler, at han bliver her længere http://ekstrablad...995402.ece |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 13/04-2008 20:34
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Han skulle nok havde søge for at havde fornyet sin turistvisum inde det udløb. Så hvad der nok ikke det store problemer med Udlændingeservice at forlænge visum. |
|
|
|
| roald |
Lagt på d. 13/04-2008 21:18
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 873 |
her er et videoklip fra tv2 nyhederne http://nyhederne....ml?forside |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 13/04-2008 22:14
|
|
Det se ud de har søgt i god tid men har så fået afslag. Man vil så fra Udlændingeservice kontakt læge i morgen. Og ende det nok med at han få forlænge visum. |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 13/04-2008 22:27
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
Men det er sgu grotesk , at det danske system fungere så skidt. Jeg bliver harm nogle gange når jeg ser sådan noget.
Michael B Kristensen
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 14/04-2008 00:26
|
|
Også hvis det hvad muslimerne der bliver udvist |
|
|
|
| taleofdk |
Lagt på d. 14/04-2008 00:30
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 348 |
thaikurt 1 skrev: Også hvis det hvad muslimerne der bliver udvist ja for mit vedkomne - hvorfra ved du han ikke er muslim ham den Thai, det handler om ? |
|
|
|
|
Lagt på d. 14/04-2008 03:36
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
viser bare hvordan det danske system fungere man kan blive kelt syg af at læse hvorledes de behandler folk hjemme , gad vide om joachim har de samme problemer med at få sin forlovede hjem jeg er 100 % sikker på der vil der blive leflet hun kommer fri ind i landet uden problemer |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 14/04-2008 05:20
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
Det kan bare ikke være rigtigt, gode gamle Danmark!!!!
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| claus31130 |
Lagt på d. 14/04-2008 06:23
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 966 |
Ja det er sku til at få en dårlig XXX af.![]() ![]() ..........men mon ikke det hjælper nu når medierne er inde i sagen.......bare trist at DK er blevet sådan efterhånden..![]() Claus |
|
|
|
| mgj |
Lagt på d. 14/04-2008 08:00
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 68 |
De glemmer også at tilføje, at han har fået komplikationer/efterfølgende sygdom efter operationen, og at det er derfor nødvendigt at han bliver! Jeppe skrev: gad vide om joachim har de samme problemer med at få sin forlovede hjem jeg er 100 % sikker på der vil der blive leflet hun kommer fri ind i landet uden problemer Nej den kære Marie, hun får skam dansk statsborgerskab lige efter bryllupet, hun skal selvfølgelig ikke engang aflægge nogle prøver ![]() Men sådan er det jo i DK, hvor der ikke findes korruption, men har man penge eller status går alting MEGET nemmere
Nogen gange er det bedst at betragte det hele i sikker afstand
|
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 14/04-2008 09:23
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Thailænder udvises efter operation Fy for satan, hvor er det usmageligt.........FOEJ...!!! ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| tuktuk |
Lagt på d. 14/04-2008 09:44
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 540 |
Hejsa Ja endnu et eksempel på at man ikke skal hjælpe andre i Danmark, man ender bare med en kniv i ryggen ![]() Jeg skammer mig over at man behandler folk sådan, det er jo ikke ligefrem noget der giver en hjemve når man kan læse sådan..... Jeg vil fandme håbe at der kommer til at rulle hoveder på de ansvarlige hos US, de er da ikke deres job værdige !!!! |
|
|
|
| Earthrush |
Lagt på d. 14/04-2008 09:45
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 257 |
Det er bare for dårligt selv min mor siger det er sku for dårligt og at han skulle ha 3 måneder mere nu hvor han har et specialt brev FRA emn læge med det Og det med Maria og Marie , med at de får Dk pas med det samme er sku fior dårligt bare min Tænke ARRIVE
RAISE HELL LEAVE |
|
|
|
| Clunse |
Lagt på d. 14/04-2008 10:01
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 136 |
De sagde heldigvis i Radioavisen i morges, at US idag vil reagere på problemet (iflg Informationschefen er det fordi sagen er omtalt i TV2), så han får nu nok lov til at blive alligevel. Men det er da godt nok absurd og grotesk, at US ikke respekterer det, når lægen siger, at han skal blive i landet, til han er rask nok til at tage hjem. Men juristerne i US ved åbenbart mere om nyreoperationer og postoperative komplikationer end lægerne. ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 14/04-2008 10:07
|
|
Ja så fik han lov at blive sagde de lige i tv2 nyhederne, det havde fandme også været for meget andet. |
|
|
|
|
Lagt på d. 14/04-2008 11:21
|
|
Jah, det er hamrende dårligt at US ansatte ikke har mere mellem ørerne, men det er tilsyneladende sløve, uduelige personer man vælge at ansætte der, for de er ekstrem langsomme til at behandle sager og mangler fuldstændig sans for sund fornuft og logisk tankegang, men de er nok "opdraget" til at være så modbydelige som de er!!! Siger en der i den grad mangler respekt for disse skrankepaver og JA, jeg mener fortsat, at vi her på DTW skulle prøve at lægge lidt pres på integrations ministeriet, så de kan komme lidt op i gear. Var de ansat i et hvilket som helst privat firma, ville de alle været fyret ![]() ![]() |
|
|
|
| taleofdk |
Lagt på d. 14/04-2008 11:28
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 348 |
jsh71 skrev: Ja så fik han lov at blive sagde de lige i tv2 nyhederne, det havde fandme også været for meget andet. Det må være dagens gode nyhed men rystende at sagen skulle hen over skærmen først i nyhederne, føj siger jeg bare. |
|
|
|
| mugge |
Lagt på d. 14/04-2008 11:54
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 389 |
ja spis nu lige brød til...jeg kender lidt til episoden, lægerne samt udl vil idag forlænge hans opholdstilladelse |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 14/04-2008 12:09
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Der er vidst ikke meget broed at spise.......... Som taleofdk skriver skulle visse medier frem med sagen, kvinden der fik denne nyre af sin bror, maa daelme vaere flov over DK... Havde dette ikke faaet opmaersomhed via medierne, ja saa havde man sq da bare sendt en mulig svaekket GENTLEMAN hjem til Thailand igen..... Foej for satan.......Hvor kan man da sidde og faa onde tanker... Mugge. Hvis du har en viden om denne sag, saa syntes jeg da du skulle dele den med os andre...........Eller er der gaaet " tys tys " i den ? Redigeret af Suk Rak Ning d. 14/04-2008 12:15 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Men det er sgu grotesk , at det danske system fungere så skidt. Jeg bliver harm nogle gange når jeg ser sådan noget.

men rystende at sagen skulle hen over skærmen først i nyhederne, føj siger jeg bare.