Se indlæg
 Udskriv debat
her den er sjov
Hejsa her er et lille videoklip som er lidt sjov
bamsen

http://www.marz-k..._Bitch.wmv

Webmaster
To mænd sidder på et værtshus! Den ene med en hund uden ben! "Hvorfor har din hund ingen ben", spørger den anden? " Nåh, sådan er den født"! "Javel", siger kammersjukken - "Hvad hedder den"? "Ingenting", svarer hundeejeren, "den kommer alligevel ikke når jeg kalder"!
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
oleskyum
Statsministeren Anders Fogh arbejder på en række forslag, der skal gøre ham mere populær i den brede befolknings bevidsthed.

Her er et lille udsnit af det der er sluppet ud:

- Gratis tandpleje for børn under ét år.

- Gratis skolemad til alle studerende over 60 år.

- Forhøjet børnetilskud til alle forældre, der har børn over 70 år.

- Gratis flæskesteg juleaften til alle muhamedanere.

- Varmehjælp til pensionister i juni og juli måned og mange, mange flere gode billige forslag.

oleskyum
En ung mand og en meget barmfager pige danser tæt sammen.

Pludselig træder kvinden et skridt tilbage og trækker det
ene bryst frem og spørger: "Ser dette bryst ud til at være punkteret?".

"Øh.. nej" stammer manden, hvorefter hun tager det andet bryst frem og spørger: "Ser dette bryst ud til at være punkteret?"

"Øh. Nej, det kan man bestem ikke sige" stammer manden.

Hvorefter pigen siger: "Gider du så godt fjerne donkraften under mig?"

Rasmus
Er der ikke nogen her som kender nogle gode Thai vittigheder?
Ret ofte sker det at mit hus er fuldt af Thai kællinger, og hvor de muntre sig højlydt men frække ”farang” vittigheder.
Det ville være fint om jeg kunne tage til genmæle, med et par velanrettet Thai vittigheder!.
Så hjælp mig!

Hilsen Rasmus

oleskyum
Reklame.

http://www.onzin....kening.wmv

Davser
Ja så kan de lære at betale deres regninger
De skal ha det på den hårde måde GrinGrinGrin
Jeg kender flere som kunne lære af det
bamsen

oleskyum
Da manden blev skabt fik han tyve års normalt sexliv. Han var naturligvis skuffet. KUN 20 ÅR!

Tyren fik også tyve år, men den mente at ti år var rigeligt. Så bad manden om at få tyrens overskydende ti år og fik dem.

Hanen fik også tyve år, men den mente også, at den kun havde brug for ti år, også her bad manden om de overskydende 10 år og fik dem.

Så kom grisen og den fik også sine tyve år, men som for de andre dyr var ti år nok for den, så her blev der ligeledes 10 år tilovers til manden.

- Se det forklarer hvorfor vore dages mænd har tyve år med et normalt sexliv, ti år hvor de skal nedlægge alt hvad de ser, ti år hvor de galer op om deres bedrifter, og ti år hvor de er nogle gamle grise.

surin999
oleskyum skrev:
Da manden blev skabt fik han tyve års normalt sexliv. Han var naturligvis skuffet. KUN 20 ÅR!

Tyren fik også tyve år, men den mente at ti år var rigeligt. Så bad manden om at få tyrens overskydende ti år og fik dem.

Hanen fik også tyve år, men den mente også, at den kun havde brug for ti år, også her bad manden om de overskydende 10 år og fik dem.

Så kom grisen og den fik også sine tyve år, men som for de andre dyr var ti år nok for den, så her blev der ligeledes 10 år tilovers til manden.

- Se det forklarer hvorfor vore dages mænd har tyve år med et normalt sexliv, ti år hvor de skal nedlægge alt hvad de ser, ti år hvor de galer op om deres bedrifter, og ti år hvor de er nogle gamle grise.

så forstår man bedre at din kone siger at du er en gammel gris ole GrinGrin
Surin er død længe leve Surin999

oleskyum
Nej nej hun siger, hvis du ikke holder dig på måtten med thaier er det sådan.

(Hvad er ligheden med at bolle en thai-pige og hoppe i bumpy-jumb? Hvis gummiet sprænger er du færdig.)

Spring til debat: