Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
30.03.08 startede jeg en ny tråd med overskriften MC TRÆF. Jeg kan nu se at det var forkert. Mit indlæg blev opfattet som om jeg ville forsøge at samle en stor flok der kunne ture rundt og gøre Thailand usikker. Det har jeg intet ønske om. Jeg søger blot nogle få, - men gode vennepar med interesse for at køre rundt i Thailand på kortere eller længere ture. Meget gerne folk der ikke absolut skal svælge sig i alkohol eller være skæve af stoffer. Vores alder er 50 - 60, så det må gerne være "voksne" mennesker der er færdige med at køre ræs, hvilket absolut ikke er formålet.
Jeg havde på mit første indlæg kontakt med 4 personer. Dem vil jeg bede om at reagere igen. Min computer er blevet brændt af af et lynnedslag, så jeg har mistet mange data.
Mark.