Se indlæg
 Udskriv debat
Layover i Bangkok ved lufthavnen?
Pescator
Hvis i har behov for en billig overnatning tæt på lufthavnen, og her taler vi gåafstand (10 minutter), så vil jeg anbefale Don Muang Mansion.
Store, rene værelser med minibar, bad og loftventilator kan fås for blot 300 baht, og det er altså meget billigt i forhold til andre hoteller i lufthavnsområdet.
Aircon starter ved 500 baht.
Internet og div. indkøbsmuligheder forefindes i de umiddelbare omgivelser.
Vi kommer lige derfra. Meget anbefalelsesværdigt, såfremt man har behov for at opholde sig i lufthavnsområdet eller blot vil have en lur og et bad ved en layover.
Tilbyder også langtidslejemål til favourabel pris.

Don Muang Mansion
118/7 Saranakorn Road
Don Muang District, Bangkok 10210
tel. 02-2566-4041-4
fax 0-2566-3514

mvh
Michael

ถามเมียไปทำไมอยากรู้อยากเห็นหรือ

jens
Ja også skulle i prøve at tage en tur i Futurepark rangsit når i alligevel er der det er et kæmpe indkøbscenter med Robinson,Central og BigC plus flere hundrede andre forretninger og rimelig billigt da det næsten er fri for Falanger.
Det tager 10-15 min i Taxa fra lufthavnen, på vejen ligger der en Carrafour på den ene side af den store vej, og på den anden side ligger der et computercenter der er næsten lige så stort som Pantip Plaza med alt hvad man kan ønske sig i (kopi)software og hardware.
MVH
Jens

Pescator
Hej Jens,

Godt tip! Tak for det.
Det skriver jeg mig bag øret til næste gang.

mvh
Michael

ถามเมียไปทำไมอยากรู้อยากเห็นหรือ

phitsanulok
Rigtigt nice sted, det kan jeg kunanbefale..
Boede der i 3 dage... 600 bath for farang og 500 for thai. Det er helt iorden for at bo saa taet paa airport.
Og rummene for pæne og rene!

Tak for tippet!

www.shirtfreak.dk
rinpoche
Hej Phitsanulok,

Ja, det siger jeg også, jeg har lejet en rum dernede på månedsbasis til at opbevare tøj etc. og så er det altid til rådighed. 3.200 baht om måneden, det er til at overskue.Smile

rinpoche

isaan
hej jensSmile

ja det er et kanont stort center med alt hvad der kunne tænkes , vi var der sammen med min kones veninde og familie . der kan man sagtens få mange timer til at gå .

vh.isaan Cool

http://www.123hje...ai-Henrik/

Læg gerne en hilsen i gæstebogen

http://123hjemmeside.dk/thai-henrik
jens
Ja vi skal jo hjælpe hinanden med de gode råd og tips vi nu kanGrin, og nu skal vi jo snart til carabao koncert.
Også smutter vi til Thailand den 2 juli, vi har hus ikke ret langt fra lufthavnen i Sai mai, så jeg kender området rimeligt godt.
Men er til gengæld lidt træt af at lufthavnen flytter så kan vi nok ikke klare turen til lufthavnen på et kvarter mere.
MVH
JensCoolCoolCoolCoolCool

Spring til debat: