Se indlæg
 Udskriv debat
Feriebolig ved Hua Hin - Dolphin Bay
Heidi og Rene
Hej.

Vi har et nybygget hus, som vi af gode grunde ikke kan bruge alle ugerne på året, derfor har vi valgt at andre ligesågodt kan få lidt glæde af det, og derfor valgt at leje det lidt ud.

Huset er 134 kvm. og indeholder: Stort køkken med spiseplads. Stue. 3 værelser. 2 badeværelser (hvoraf det ene er med direkte indgang fra det ene soveværelse). Vaskemaskine og opvaskemakine.
Derudover ca. 60 kvm. pool med 4 kvm. jacuzzi.

Interesseret så skriv til os.

(Pris fra kr. 3.000 pr/uge) Plads til 6-8 personer. ca. 10 min. fra stranden.
Redigeret af Heidi og Rene d. 08/05-2008 20:32

quickmouse
Heidi og Rene skrev:
Hej.

Vi har et nybygget hus, som vi af gode grunde ikke kan bruge alle ugerne på året, derfor har vi valgt at andre ligesågodt kan få lidt glæde af det, og derfor valgt at leje det lidt ud.

Huset er 134 kvm. og indeholder: Stort køkken med spiseplads. Stue. 3 værelser. 2 badeværelser (hvoraf det ene er med direkte indgang fra det ene soveværelse). Vaskemaskine og opvaskemakine.

måske vil nogle billeder hjælpe på udlejningen ( bare en tanke )
eller et link til dolpin bay.
men ellers så lyder det da godt, og prisen kan der vel forhandles om Wink
Redigeret af quickmouse d. 09/05-2008 09:07
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

Locturian
Hej Heidi og Rene - Velkommen til DTW.

Hvordan har i udregnet prisen? Er den hevet ud af den blå luft? Smile Jeres pris svare til ca. 20.000 baht per uge, eller 80.000 baht per måned. Til den pris forventer jeg en overordenlig luxus villa helt nede på stranden. Med mindre i finder nogle private lejere der ikke kender prislejet, tror jeg i får meget meget svært ved at finde nogen der vil leje det.

Priserne for et hus i Hua Hin starter på 15.000 baht (for noget tilsvarende det i reklamere med) - Per måned vel og mærke. Jeg har grundet flytning selv lige lejet et hus i et par måneder, til 35.000 baht per måned - Og det synes jeg nu også var temmelig dyrt, selvom det var et ok dejligt hus...

Men hvis vi ser nogle billeder, kan det jo være at det er langt bedre end alt andet i Hua Hin, så frem med billederne Smile
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...

http://www.huahin-online.com
Suk Rak Ning
FOR DYRT. !!!

Redigeret af Suk Rak Ning d. 09/05-2008 13:42
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Heidi og Rene
Heidi og Rene skrev:
Hej.

Der kommer billeder på så snart vi selv har været dernede (Det er færdigt ultimo juni)

jesperfrb
Sorry, men har aldrig set et hus i Thailand færdigt til tidenSadSadSad
Men glæder mig til at se billederneWink

3000kr pr uge, tror jeg ikke I kan få! Jeg lejer selv et når jeg er der for ca 4000Bath pr uge, og på måndes basis meget billigereGrin
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Spring til debat: