Se indlæg
 Udskriv debat
2uger der skal bruges ved vandet :)
phitsanulok
Hejsa.

Jeg staar og har 1 uge eller 2 som jeg gerne vil tilbrnge ved vandet sammen med kaeresten.. Har lige vaeret 1 uge paa Koh Chang, hvilket var NICE!
Som jeg ville hoere om i havde nogle foreslag til hvor vi kunne tage hen..?
Havde taenkt paa Krabi.

Vi vil gerne et sted hen under alt for mange turister men da heller ikke helt oede... man kan jo altid tage ud til en oe Cool

haaber i har nogle gode foreslag... da der er saa mange steder at vaelge imellem...

CSM Shock

www.shirtfreak.dk
falang yao
Hej Phitsanulok,
I kan tage til Krabi/Ao Nang. I selv Krabi kan I lige smutte forbi Cafe Europa og hils på Henrik og fru TIP, og få dig noget dansk mad hvis du var kommet til at savne det (og fru TIP ,hun ved alt om frikadeller, hakkedrenge med bløde løg,smørbrød m.m.) Se link:

http://www.krabid...afeeuropa/

I kan bo på :
Srisuksantresort
Noppharatthara Beach Ao-nang Krabi Thailand 81000
Tel : (075) 638002-4 , 695256-59 , Fex : (075) 695260

[url] www.srisuksantres... [/url]

Info :

Hils fra Mr. M. Rasmussen (Denmark) and daughter Suree , og I vil få "X-tra service".
Nede af Noppharatthara Beach, er der et sted hvor I vil kunne spise thai mad og "alt fra havet" (bl.a. hummer 1kg til 600฿,måske dyrt for nogle med hummmmmmmm lækkert).Lige udenfor hotellet ,over vejen er der stranden.ikke det bedste,men derfra kan I tage "long tail boat" til Chicken Island, Koh Poda (se billedet i "send et post kort"/billeder fra brugerne =luftfoto/dejligt billede af ø/strand med ø i baggrunden og SUREE i vandet)eller Railey Beach (se også billederne samme sted)" Varmt vand billedet" er fra de varmvands kilder syd for Surat Thani, I ville bare nyde det .
Europæiske restauranter er i selv Ao Nang (5 min. med Tuk Tuk), barer a la Pattaya er "gemt" væk fra hovedgaden.
M.h.t. øvrige hoteller i Krabi/Ao Nang området, se linken :

http://krabi.sawa...index.html

Go' fornøjelse. Vi tager selv af sted om 3 uger.

M.v.h., M. Rasmussen Cool

Redigeret af falang yao d. 08/03-2005 23:05
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

Pescator
Hej Phitsanulok,

Hvis du vil udenfor mainstream turismen, så prøv at læse min post Sydthailand - Trang i dette forum.
Her er også knap 10 forskellige øer du kan bo på.

Du kan læse mere på www.trangonline.com

2 daglige fly fra Bkk direkte til Trang gør det også let at komme hertil.

mvh
Michael

ถามเมียไปทำไมอยากรู้อยากเห็นหรือ

Pescator
Pescator skrev:
falang yao skrev:
" Varmt vand billedet" er fra de varmvands kilder ved Surat Thani, I ville bare nyde det .

Øhh, I Surat Thani får han da vist ikke megen held til at finde den på billedet. Den ligger i Khlong Thom ca 70 kilometer syd for Krabi på vejen mod Trang Wink
Kommer lige derfra.
Men dejligt er der. Og så har de nu tilmed lavet flisegange, pavillioner og et spa derhenne. Før var der bare en jordsti.

mvh
Michael

falang yao
Hej Michael,
Tak for de supplerende informationer. Det er delvis rigtigt,der var fliser også da jeg var der for 2 år siden , kun de sidste 20m ned til vandet var jordsti . "Spaen" ,oppe af skråningen ved indgangen (parkeringpladsen) var ikke færdigt, kun bygningen ,"indmaden" manglede. Bortset fra det har de også , varm vand kilder midt i Surat Thani, men desvære ofte "tørre".

M.v.h., M. Rasmussen Cool
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

phitsanulok
lyder godt.. :-)

Men jeg er ikke sikker paa at hun vil til Krabi aligevel... hun mener at der er for mange spoegelser nu, efter alle de doede.. og Ao nang er da hvist ogsaa lidt for dviklet nu er det ikk.??

Men det lyder altsammen godt Cool

Tjekker selvfoelig lige de steder ud i har beskrevet Wink

Nogle andre foreslag...??

www.shirtfreak.dk
Pescator
Hej Phitsanulok,

Når din kæreste nu er bekymret pga spøgelser, så var det måske en ide at slet ikke at tage til vestkysten, men derimod østkysten af landtangen.
Vi var i Prachuap Khiri Khan sidste år, ikke i Hua Hin eller Cha-Am som jeg synes er lidt kedelige, men længere sydpå i Bang Saphan.

Her får du også virkelig smæk for skillingen forstået på den måde, at såvel hoteller som mad er billigt i dette område.
Og så er der ikke ret mange mennesker på de kilometerlange strande.
Her ligger også en ø, som man kan bo på Koh Thalu (Øen med hul igennem) kun en ½ times sejllads fra fastlandet.
Vi boede bla på Hat Samran Resort, der ligger direkte ned til stranden. Rigtigt børnevenligt sted.

mvh
Michael

Spring til debat: