Se indlæg
 Udskriv debat
VOIPdiscount, betaling med kreditkort
karstenf
Hej alle VOIPdiscount bruger.

Er det kun os (konen) der ikke kan vælge betaling med kreditkort mere?

Karsten

https://www.koonmassage.dk/
ingolf
Var lige inde og kikke på mit konto, og jeg kan stadigväk bruge kreditkort. Kreditkortet er ikke udlöbet?

Ingolf

Jeg har oz lige chekket og jeg kan heller ikke bruge mit visakort mere åbenbart. der var 5 forskellige måder nu man kan betale på.SadAngry

ingolf
Mit er MASTER!!

Ingolf

Lung Yao
Hej Karstennf,
Hvis de forskelige ikoner vedr. diverse betalings muligheder (Visa-DK, Mastercard, Paypall, m.m.) ikke dukker frem skyldes at siden er ved at blive opdateret (sker nogle gange hvor der er kun 3-4 betalingsformer tilbage). Hvis ikoner er til stede og du ikke kan genemføre betalingen kan det skyldes at "fluebenet" mangler ved bekræftelsen af konto oplysninger.
Hvis det er nr.1 årsag så vente nogle dage så skulle det gerne være muligt igen.
Har I bemærket at listen over "FREE call" bliver mere og mere indskrænket. Heldigvis for os der ringer til Thailand erdet stadigt muligt(så længe det varer Wink ).
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

For satan da lung yao du havde ret, men hvornår har du ikke det GrinGrin kun når du modsiger mig hæ hæ

Nej nu er det blevet normalt igen så man kan betale på visakort.

karstenf
Koner er glad og jeg er blevet fattiger Wink

Det var måske lidt tidligt for dem.

Der er jo mange ting der skal planlægges til vores 7 uger lange sommerferie.

Karsten

https://www.koonmassage.dk/
Lung Yao
karstenf skrev:
Konen er glad og jeg er blevet fattigere Wink
..........................................................................

A D VA R S E L for mulighed for PHISHING:

Er lige ankommet fra 5 ugers ferie i TH, og har lige opdaget at siden dagen for min ankomst i TH, har en eller anden "muntret sig" med at benytte mit VisaDankort Nr. til at købe kredit hos VOIP, hele 6 gange og sidste gange d. 20.07.08 .(10€ hver gang).
Jeg har altid haft mit kort med i TH, og mulighed for at nogle har kopieret den der, er "minimalt", da den første overførsel til VOIP er fra d. 20.06, samme dag som jeg landede i BKK og har ikke brugte kortet før starten af Juli da jeg bruger mit Kasikorn Kort i TH.

Jeg har ikke givet mit kort nr. til nogle "uvedkomme", men har hjulpet et par stykker med at "købe kredit" med mit kort,og selv intastede konto nr. og ved gennemgang af deres konto kunne jeg se at ingen har fået "refill" for nyligt.
Det første som jeg ville gøre i morgen er at tage i min bank og få blokkeret for yderligere opkrævninger fra VOIP og få lavet et nyt kort.
Jeg kontakter ligedeles VOIP for at bede om en forklaring, jeg har på fornemmelse at de kender til "problemet", for jeg har opdaget at som noget nyt, De nu forlanger at man indtaster sit mobil nr. for at modtage en kode per SMS, for også at verificerer ens identitet.
Er der nogle som ved om man kan få sin bank til at afvise en opkvævning EFTER at pengene er blevet hævet ?

Kedeligt nyhed men godt at jeg opdagede det i "go' tid" .
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

jeg har hørt at der skulle værre en hacker som har skaffet en masse kortoplysninger fra en tysk datacentral, problemet på voip er at man kan lave automatisk refill, så de gemmer ens kortoplysninger.
jeg har næsten også lige værret i thailand og fik også byttet mit visa næsten lige efter hjemskomst.
er du sikker på at du ikke har brugt en pc i thailand og ved en fejl har gemt din adgangskode til din konto, ved instalation skal man aktivt bede den om ikke at gemme adgangskoden, hvilke er en kæmpe sikkerhedes fejl, især for os internetscafe brugere, jeg brugte den fra en del forskellige internetscafeer, i thailand, så jeg har install en del gange, husk at ændre dit koeord, med det samme.

Lung Yao
Hej BKK,
NEJ jeg har ikke brugte VOIPdiscount i Thailand.
""Mærkelige hændelser":
-1ste opkrævning (ikkr bogføringen) d. 20-06-08 samme dag hvor jeg lander i BKK og har ikke brugte VDK(VisaDankort), ej eller været på Nettet.
-2 opkrævning dateret d. 23-06-08
-Til og med 6te opkrævning d.20-07-08 er de alle på 12,50€ (10+2,50) alle adresseret til BETAMAX VOIP CREDIT.
Efter at have været i men bank i mandags og fik dem til at spære min konto samt bestilt et nyt kort, så er der dukket een til nok bogført d. 30-07 men "udstedt" d. 24-07 derfor var den "sluppet" igennem spæringen og ikke til BETAMAX .
Jeg fik ikke meget "hjælp" fra BETAMAX(firmaet bagved VOIPdiscount)udover at de ville fjerne min email adresse. Jeg har hellere ikke fået svar på om de ville spære de konti som er blevet "begunstiget" med mit kort. Jeg håber at min bank ville få bedre held med at få oplysninger frem.
Jeg kan hellere ikke forstå at af alle DTWs medlemmer som bruger VOIP, er jeg den eneste der skulle være blevet "angrebet" (kun GODT hvis det er tilfælde).
Så for en sikkerheds skyld check lige jeres bank udtog og se om der fremkommer opkrævning på 12,50€ til BETAMAX VOIP CREDIT på et tidspunkt hvor I er sikker på at I ikke havde købt kredit.
Redigeret af Lung Yao d. 31/07-2008 14:42

Lung Yao
U P D A T E

Jeg har nu fået af min bank, tilbageført det beløb som var blevet hævet på min konto uden min viden/samtykke.

NU, mangler jeg bare at få en skriftlig forklaring på hvad/hvordan sådan kunne forekomme.
Alle 7 betalinger var til BETAMAX (Voipdiscount) og 2 af dem med een dags mellerum ??????????????????

hfb
PT ikke haft problemer med dem.

Jeg er faktisk positiv overrasket over hvor meget man får for så lidt.
10,5 Euro for 4 måneder hvoraf jeg bruger de 10 Euro til almindelige SMS for kun 0,03 Euro pr. stk til Thailand. 5 timers gratis telefoni pr. uge, det kan man da lige holde til Smile
Men når min kone kommer til landet kan hun jo nok ikke nøjes med 5 timer om ugen GrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrin
Hmmm. Måske man bare ikke skal fortælle hende at der er 5 timers gratis telefoni pr. uge Pfft Wink

Lung Yao
hfb skrev:
PT ikke haft problemer med dem.

Hej hfb m.m.,

Jeg skal lige sige at det er IKKE Voipdiscount telefoni som sådan at jeg havde noget imod. Jeg har brugt dem i snart 4 år og har altid været tilfreds med ordningen, samt anbefalet det til utalige venner og bekendte, og forsætter med det.
Min ADVARSEL gik på betalings metoden : Selv om du ikke sætter fluebenet på "automatisk påfyldning", så er de personlige oplysninger du tastede ind første gang stadig inde på Hard disken på den PC du brugte. Problemet er således at, har du hjulpet nogle(familie-venner) som ikke havde Visa/DK og brugte dit eget kort til at købe kredit, så kan de (hvis de er uhæderlige) misbruge din tillid enten ved at sætte fluebenmærket på og fulde op på deres eget konto uden at du ved det eller bare "købe kredit" og godkende købet.(Det burde være en kode/password i lighed med Netbanking for at sikre sig mod "misbrug", vel og mærke hvis man ikke har været letsindig at give den videre).
Du opdager bare at du er blevet trukket for 12,50 € til BETAMAX (VoipD. firmaet) men IKKE til hvem.
Har vedkommen en dårlig beskykket PC (anti virus) så er risikoen endnu størrere (hakkere).
MORALEN = Jeg er færdig med at være "flinke" og hjælpe andre med mit VISA/DK kort.
Jeg kan stadig ikke få at vide hvilken konti som er blevet "begunstiget fra mit konto.

jpo
hej jeg bor i thailand og har lige fået internet og fastnettelefon
jeg har tængt mig at bruge voipdiscount til at ringe til danmark
men kan ikke få telefonen til at ringe kan godt få mobilen til at ringe,
hvad gør jeg forkert.
mvh jpo
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url]

http://www.nonsunghomestay.webs.com
claus31130
...Ja jeg ved ikke med voip....
Når jeg ringer til dk,til nogen som ikke er på skype osv...
taster jeg fra min TOT fastnet tlf 008 først ... det koster lige pt. 7 bath pr min. til dk

Claus
Redigeret af claus31130 d. 05/09-2008 07:30

http://www.cs-web.in.th/
jpo
er der ikke nogle der bruger voip fra thailand
over fastnettelefon.
kan ikke få min til at ringer over fastnettelefonen fra thailand til danmark
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url]

ingolf
Der var en som skrev et eller andet sted, at Voip ikke virker i TH. kan selvfölgelig ikke finde det ligenu.

Ingolf

Lung Yao
Hej JPO,
2 ting som kan være årsagen :
- Du skal bruge Phone2Phone funktionen (tidligere Direct Callback number).
- Du skal huske at indsætte første dit thai nr. med fx. 0066xx345678 uden 0 foran område nr. (xx) og i næste rude den danske nr. med fx. 0014587654321 . Du skal bruge Call knappen og ikke Connect knappen den med ikon af en tlf
(du skal ikke bruge nederste rude: Type phone number or username,som bruges til telefoni via hovedsæt).
Redigeret af Lung Yao d. 05/09-2008 10:16

jpo
hej lung yao.
du skriver det danske nummer føest 00145
hvorfor et 1 tal før 45
det forstår jeg ikke.
mvh jpo

jpo
det virker nu det eneste der var forkert var at jeg havde et 0 foran mit nummer her i thailand.
det danske nummer starter med 0045 og så nummer i danmark.
jubi så nu ringer vi næsten gratis.
og konen er skide glad, så jeg har fået lov til at købe ny pc
mvh jpo

Spring til debat: