Se indlæg
 Udskriv debat
thaipige på 26 år
chanita
hej jeg har en kusine der gerne vil giftes med en dansk mand 30-40år gammel. hun bor i bangkok, arbejder på kontor, kan læse og forstå english rimeligt godt.ikke ryger.....hvis intersant så skriv lidt om dig selv ,så kan jeg sende billede af min kusine +email og telefonnummer.

Volando
Hmm, ja ved godt, jeg kommer til at lyde virkeligt trist og nedren, men måske skulle hun finde en som hun selv finder interessant?

Hun kunne jo prøve nogle af de mange Thai dating sider, det flyder med danske mænd mellem 40 og 100 år, der ind, mon ikke hun skulle finde en eller anden spændende nok?

http://www.asiane...

Hmm, og til sidst vil jeg lige minde dig om, at det lyder mere som om det er statsborgerskabet der trækker end kærligheden.

Mvh
Paco
Tilbage til Hua Hin fra D. 18 okt til den 10 nov.

Anders And
Hmm, og til sidst vil jeg lige minde dig om, at det lyder mere som om det er statsborgerskabet der trækker end kærligheden.

hehe - det er det squ da for 99.999% af alle - alt andet er naivitet at tro.

Suk Rak Ning
Jeg syntes da at det er en fin ide', at proeve her....Held og lykke..Wink
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

rinpoche
Eddie skrev:

hehe - det er det squ da for 99.999% af alle - alt andet er naivitet at tro.

Jeg tror du kommer til at nøjes med at tale for dit eget forhold her.

Volando
Måske er det bare mig, men hvorfor finder folk tit sammen på et forkert grundlag? Sad Hvorfor kan man ikke blive forelsket og tage den der fra, det andet der er da for mærkeligt og umenneskeligt. Det har intet med kærlighed at gøre.

At blive gift er ikke noget man gør og aftaler på forhånd?
Det er noget man aftaler hvis man er smask forelsket i hinanden, og kærligheden ikke vil stoppe igen, det er jo et bevis på sin kærlighed og følelser til den modsatte part.
Shock

Payanak
Måske er det bare mig, men hvorfor finder folk tit sammen på et forkert grundlag? Hvorfor kan man ikke blive forelsket og tage den der fra, det andet der er da for mærkeligt og umenneskeligt. Det har intet med kærlighed at gøre.

Det er noget man aftaler hvis man er smask forelsket i hinanden, og kærligheden ikke vil stoppe igen, det er jo et bevis på sin kærlighed og følelser til den modsatte part.

Ha ha ha GrinGrinGrin

Det er en sjov droem du har Volando...men du er altsaa noed til at vaagne op nu Grin

Danmark og Thailand er saa langt fra hinanden som 2 planeter.

dugidug
Volando skrev:
Måske er det bare mig, men hvorfor finder folk tit sammen på et forkert grundlag? Sad Hvorfor kan man ikke blive forelsket og tage den der fra, det andet der er da for mærkeligt og umenneskeligt. Det har intet med kærlighed at gøre.

Shock

Du er singel ikke ?

Volando
Jo, det er jeg. =)

Men det ændre nu ikke at jeg syntes det er forkasteligt.
Syntes rent faktisk det skulle gøres umuligt, at indgå ægteskab på den måde.

Volando
Ajarn :

Kan godt følge dig, og ved det er meget anderledes i virkeligheden.
(måske derfor jeg er single) Pfft

Men dette ændre dog ikke, at denne form for "annonce" er meget imod mine principper og min opfattelse af hvordan man respektere sig selv.

Men igen, kan sagtens se det fra den anden side også.

Anders And
Det er jo ikke værre end en kontaktannonce på dating.dk

John
Vær venlig at hold tråden.

Du er velkommen til at oprette en ny tråd omkring hvornår/hvordan du mener at man skal indgå ægteskab.

Admin
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
bastian
held og lykke med at finde en kæreste/mand
hør ikke på de andre single mænd der aldrig får noget uden at betale for det
Udelukket ud fra siden, da det kneb med omgangstonen og at overholde reglementet.

ubon lynge
De behøver jo ikke gifte sig i morgen, hun er her jo måske i 3 måneder så kan de jo se hvordan det går, er der kærlighed er det da bare dejligt Wink Held og Lykke her fra chanita og din kusine Wink
Ubon.

Pibe

Anders And
@John nu ved jeg ikke om din bemærkning var møntet på mig. For så går du vist efter manden og ikke bolden.Jeg har som blot kommenteret på andres indlæg. Så næste gang du spiller smart i en fart så anfør venligst, hvem du henvender dig til.
Så er det nemmere at forstå dig.
Redigeret af Anders And d. 28/05-2008 22:32

chanita og din kusine>> Jeg syntes da det er helt iorden, klø på, og held og lykke Smile

John
Du tager helt fejl Eddie jeg går ikke efter manden, ved ikke rigtig hvorfor du føler dig truffet.
Det var ment generelt for tråden flyttede sig fra det oprindelige indlæg som jo var en kontakt annonce.

Og nu er vi jo bare kommet endnu længere væk så tråden er hermed låst.

Admin
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
Spring til debat: