Se indlæg|
forskældsbehandling med førtidspension
|
|
| The Missing Link |
Lagt på d. 01/06-2008 09:07
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 153 |
der kan siges meget om førtidspensionisters svindel med pensionstillæget, på grund af at det er dejligt at blive i Thailand ud over de 182 lovlige dage, Jeg har to ting at undre mig over, For det første er det dyrere for stat og kommune at have en lejlighed stående tom i vinterhalvåret med fuld tilskud og alle de andre tillæg medisin osv, end det er at give alle den samme pensionsudbetaling hvor end de befinder sig i udlandet uden begrænsning af EU grænser. Det andet er den nye førtidspension efter 2003, hvor førtidspensionisten får det samme udbetalt om han er inden for EU eller uden for EU. Erik |
|
|
|
| Volando |
Lagt på d. 01/06-2008 13:59
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 139 |
Nu køre denne samtale også i den anden debat.. ![]() Men du har ganske ret, der er noget der ikke hænger sammen, og man kan så diskutere om det ville være billigere for kommunerne, bare at give fok deres fuld pension og lade dem rejse til thailand, og det kan vi diskutere frem og tilbage, resten af vores dage. Forstår bare ikke hvorfor man har så ondt i anus, over at folk tager til Thailand?! tager man til spanien, så kan man også leve for langt under det halve, og det er helt i orden, men hvis man vi gøre det sammen i Thailand, så er det pludselig et KÆMPE problem og folk begynder at blive jaloux, det er simpelthen forfærdeligt. Det er at latterliggøre os selv, når vores land er bygget på ligeværd og forståelse. Det mærkelige er at, før 2003 var det helt okay, og du kunne bare pakke dit lort og rejse, men pludselig efter 2003 og specielt efter de nye regler efter 2008, så er det pludselig svindel og ulovlig, og overhoved ikke okay, der findes faktisk ikke noget der er mere forkert end at rejse til thailand med sin fulde danske pension. (uha uha) Gud bevar mig vel. Mvh Paco Tilbage til Hua Hin fra D. 18 okt til den 10 nov.
|
|
|
|
| John |
Lagt på d. 01/06-2008 14:12
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Dette emne bliver allerede diskuteret i en anden tråd, der henvises derfor til : http://www.dansk-...post_63762 john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.