Se indlæg|
Skræmmende, men måske sandt..?
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 03/06-2008 17:02
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
Tjek lige det her ud: [flash=400:326]http://www.youtube.com/v/gannlHLDDBM[/flash] Jeg syntes ihvertfald at der er noget at tænke over... Hvad siger i? Det vil nok dele vandene og sandheden vil nok aldrig kommer frem, mne jeg syntes det er et spændende emne.
Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
|
|
Lagt på d. 03/06-2008 17:57
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davs Ja det er sgu skræmmende at tænke på bamsen |
|
|
|
| bastian |
Lagt på d. 03/06-2008 20:33
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 176 |
ja og der er heller aldrig landet nogen på månen og usa gemmer marsmænd i en ørken og jeg har mange penge
Udelukket ud fra siden, da det kneb med omgangstonen og at overholde reglementet.
|
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 03/06-2008 20:52
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Crap! At bruge journalisters arbejde som dokumentation er jo latterligt. Vi er nogle der kan huske Jeppe Nybroes "live" reportage fra de danske soldaters afmarch fra Irak. Gad vide hvor meget lort vi får i hovedet uden at det bliver opdaget? |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 05/06-2008 04:06
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Videoen er ikke længere tilgængelig. Hvad handler det om? |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 05/06-2008 04:47
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Hos mig er det ikke kun dette klip der ikke er tilgaengeligt, men alle YouTube klip....
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| tuktuk |
Lagt på d. 05/06-2008 05:30
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 540 |
Thailands måde at blokke Youtubeklip på, det sker tit.... !! Kan også være at den der har lagt klippet ind er blevet blokket, begge ting kan ske.. |
|
|
|
| kro90 |
Lagt på d. 05/06-2008 10:51
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 561 |
Klippet er heller ikke aktivt fra Danmark
Kim
|
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 06/06-2008 11:44
|
|
Den blev væk, pga en opdatering... her er den nye: [flash=400:326]http://www.youtube.com/v/4mVTz_weHac[/flash] Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 06/06-2008 14:21
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Virker ikke her fra Thailand. Hvad går det ud på? |
|
|
|
| tuktuk |
Lagt på d. 06/06-2008 14:29
|
|
det virker her, jeg har set det, det handler om Bygning 7 ved world trade center, og hele conspirationsteorien omkring 11/9-2001.... |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 06/06-2008 22:21
|
|
virker andet link hellerik i TH?
Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
|
|
|
| taleofdk |
Lagt på d. 06/06-2008 22:34
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 348 |
Til jer der ikke kan se youtube, kan i heller ikke downloade fra youtube, via linket til filmen(e) ?.
It is amazing what a visit to Thailand can do www.holidaysinsiam.com
|
|
|
|
| tuktuk |
Lagt på d. 07/06-2008 05:55
|
|
andet link virker fint her i Hua Hin.....
|
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 07/06-2008 06:06
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2688 |
Kan se - men ingen lyd..... (Thailand)
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 07/06-2008 06:12
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
We're sorry, this video is no longer available. ![]() ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| taleofdk |
Lagt på d. 07/06-2008 07:08
|
|
Hvis vi nu tager linket fra filmen i denne tråd http://www.youtub...mVTz_weHac og i så konvetere youtube linket via en online konverter så burde i kunne se filmen da den ikke vil ligge hos youtube mere men på jeres pc. |
|
|
|
| taleofdk |
Lagt på d. 07/06-2008 08:14
|
|
Jeg ved sgu snart ikke hvad man skal tro, men jeg har altid hældt til den tanke at usa havde brug for en fjende og så skabte de en den 9/11. Lidt scarry, men der ligger et par spændende videoer inde på youtube der er værd at se og som omhandler dette emne, hvad der virklig skete den 9/11, det er live billeder det meste, med hvad folk siger/skriger/gør/fortæller den dag det det hele faldt sammen den 9/11. Syntes sgu ærligtalt det er lidt skræmmende, når man tænker på at de folk der skulle redde folk ud af bygningen fortæller folk i området at stedet skal afsikres og folk skal gå væk da der er bomber inde i bygningen og at det fly der ramte ikke var et passagerfly, ifølge vidner og de billeder man så live fra CNN da flyet ramte bygningen og så skal man ikke glemme alle de vidner der var i området og som udtalte sig til medierne da det stod på (ikke efter) Plus om ham der lige havde købt og nået at forsikret bygningerne mod terror inden de blev ramt nej jeg bliver helt harm over dette, hold kæft han spandt guld på at 2 fly ramte hans bygninger, føj for den lede, han sidder rigtig og godter foran kameraet, da han skulle gå rettens vej få at få enorme summer udbetalt, da han jo lige havde forsikret sine bygninger mod terror, han kunne da i det mindste vise lidt melidenhed til de pårørende og alle dem der døde.
Redigeret af taleofdk d. 07/06-2008 08:15 |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

nej jeg bliver helt harm over dette, hold kæft han spandt guld på at 2 fly ramte hans bygninger, føj for den lede, han sidder rigtig og godter foran kameraet, da han skulle gå rettens vej få at få enorme summer udbetalt, da han jo lige havde forsikret sine bygninger mod terror, han kunne da i det mindste vise lidt melidenhed til de pårørende og alle dem der døde.