Se indlæg
 Udskriv debat
Debat - løst og fast
Bjarne
Hej alle i Pensionister i Thailand

Vores forum ser ud til at få lidt struktur med forskelllige tråde. For at holde dem nogenlunde stramme, opretter jeg lige denne "Debat - løst og fast", som kan anvendes til diverse, som ikke skal forstyrre de øvrige tråde. Altså mest til den daglige sludren frem og tilbage.

Bjarne
Hej Blackadder
Kan se, at du har lagt et link til en underskrift-mulighed på. Godt fundet. Vi bør nok også forsøge os med en underskriftindsamling, men jeg tror, at det bør vente, til vi har fået skabt opmærksomhed om sagen. Der bør være mulighed for masser af underskrifter, når emnet "Lighed for pensionister i og uden for EØS" forhåbentlig er blevet kendt.
Bjarne

manse
Hej Blackadder

Din struktureret måde at arbejde på beundre jeg. tak for det. Det har bl.a. fået mig til at bruge meget af dagen på at finde noget om emnet på nettet. Jeg har ikke fundet så meget, men fortsætter min søgen, og når jeg pludselig får samling på det hele, vil jeg lade det gå videre. Gode links du har fundet, og jeg tilslutter mig Bjarne-

blackadder
helt klart - en underskriftindsamling kan ikke ske før vi har godet jorden godt, se evt.
http://statsborge...
hvad de har gjort for at samle 10.000 underskrifter og komme med et lovforslag via. NY

jeg faldt bare lige over en simpel teknikken som bare kan linkes til et website hvis vi får brug for det senere. Kender i ikke det at man så (en vare eller et link) fornyligt som man nu har brug for , men kan ikke huske, finde det igen...

hernede er jeg bare begyndt at købe ting når jeg ser dem og ved de kommer i brug senere. fek. har jeg set RODALON hernede men kan ikke finde det igen, har brugt flere dage på at prøve at finde det igen.

RODALON=en slags rengøringmiddel der bliver brugt til at dræbe baktierier. (sorry, har ikke stavekontrol)

Derfor har jeg fek. købt kompas til at bruge til kortlæsning hvis/når det bliver nødvendigt inde i bangkok en dag.

Har været derinde og kunne se på kortet hvor jeg var, men ikke vide hvad der var op og ned på gaden.

pu-ha Bangkok er meget hektisk. Så håber jeg bare jeg husker kompasset på dagen...Frown

Jo, klart vi skal have en CAFE tråd som denne, Grin

Spring til debat: