Se indlæg|
Hjælp søges...
|
|
| Triteleia |
Lagt på d. 09/06-2008 10:09
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 2 |
Hey alle... Jeg er i krig med at planlægge en rundrejse i Thailand, og i og med at jeg kun har været der een gang før, er min erfaring deri endnu ikke så stor... Derfor søger jeg en/ nogen med stor erfaring på området, en; "Rotte" ;o), som jeg kan spørge til råds vedr. alle mine spørgsmål, og som kan give mig et par gode fifs med på vejen.. Så hvis du har noget godt at dele ud af, og har lyst dertil, så send mig en privat besked, og lad os få en dialog igang... Håber, og glæder mig til at høre fra jer, alle i "Rotter " derude... ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 09/06-2008 15:33
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Triteleia skrev: Hey alle... Jeg er i krig med at planlægge en rundrejse i Thailand, og i og med at jeg kun har været der een gang før, er min erfaring deri endnu ikke så stor... Derfor søger jeg en/ nogen med stor erfaring på området, en; "Rotte" ;o), som jeg kan spørge til råds vedr. alle mine spørgsmål, og som kan give mig et par gode fifs med på vejen.. Så hvis du har noget godt at dele ud af, og har lyst dertil, så send mig en privat besked, og lad os få en dialog igang... Håber, og glæder mig til at høre fra jer, alle i "Rotter " derude... ![]() Davs Det ville glæder flere bruger hvis spørgsmålet kommer frem i åben debat, så spør bare løs. ![]() dsd |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 10/06-2008 13:30
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Hej Triteleia, Du kunne også læse TIMROBs rejsebeskrivelser 1-4 her: http://www.dansk-...p?cat_id=5 http://www.dansk-...icle_id=13 Redigeret af Lung Yao d. 10/06-2008 13:32 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 10/06-2008 16:59
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2688 |
Jamen spørg bare ! Hvad er det du vil vide ? Du er jo helt annonym på dette forum - så kom frem med dine ?-mål. "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
|
Lagt på d. 14/06-2008 15:00
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
hvor lang tid har du til turen nordthailand er historisk og ret spændende eller er det stranden der tæller mest i din rundtur? |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.