Se indlæg|
MUKDAHAN/ Savannaketh
|
|
|
Lagt på d. 09/06-2008 17:40
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hejsa. Jeg har planer om ar rejse ned mod Jomtien i Laos, og stikke over ved "Frienship Brigde II" i Mukdahan. Den by er et af de (få) steder jeg ikke har været i Thailand. Der er smukt, ved jeg. Er der skandimaviske restauranter/ gæsthuse i Mukdahan? Ved nogen af jer, hvornår bussen direkte til Pattaya agfår, er der kun en natbus, eller...? Eller hvad med bus til Korat, afgår de de bare hele tiden? Er der noget i Mukdahan, som bare skal opleves, en aften ved Mekong, eller noget andet, ja undskyld jeg spørger, men... Og hvad med Laos siden, er der noget jeg s k a l opleve på vej ned langs med mekong fra Vientiane. På forhånd tak. |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 09/06-2008 20:47
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Der ligger en lang række restauranter langs med floden i Mukdahan, der er rigtigt hyggeligt. Derudover er der et dagligt marked med laotiske produkter nede ved floden, der er godt nok nogle mærkelige produkter bla. i form af eksotisk dyreliv fra junglen i Laos Jeg var der dog før broen blev opført, der var ikke nogetsomhelst europæisk af nogen art, kan hænde det med broens opførelse har ændret sig. |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 09/06-2008 20:53
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
rinpoche skrev: Der ligger en lang række restauranter langs med floden i Mukdahan, der er rigtigt hyggeligt. Derudover er der et dagligt marked med laotiske produkter nede ved floden, der er godt nok nogle mærkelige produkter bla. i form af eksotisk dyreliv fra junglen i Laos Jeg var der mens der var Loi Krathong, det var godt nok en oplevelse, så ikke en eneste udlænding mens jeg var der. Jeg var der dog før broen blev opført, der var ikke nogetsomhelst europæisk af nogen art, kan hænde det med broens opførelse har ændret sig. |
|
|
|
| Kalasi |
Lagt på d. 09/06-2008 20:54
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 355 |
Mukhadan tower er åbent for alle. Fra toppen kan du muligvis udse dig et sted, som du mener er værd at besøge? PHU PHA THOEP er en naturpark med seværdige stenformationer. Kalasi |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.