Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
1 God og billigt thaimad, hvor ellers kan man spise skønt for under 50 baht?
2 Gode mugligheder for at komme videre til andre steder.
3 God underholdning Show / beerbar og ellers bare sidde på beach road med en billig cola eller øl og nyde alle der kommer gående. Der sker mange sjove ting og sager.
4 Gode og billige hoteller
5 Gode transport mugligheder
Kunne sagtens finde flere gode ting men her er så de 5 dårlige ting
1 For mange russere, det må jeg indrømme de er så ødelæggende for pattaya så man næsten ikke gider komme der mere.
2 ladyboys / katoy Ok man ved hvor de er så man kan heldigvis bare gå udenom dem hvis man kan.
3 For mange dumme fulde danskere/svenskere/englændere
4 For mange dårlige farlang restauranter
5 For mange skræddere og påtrængende skræddere der ikke kan tage et nej for et nej.
1 God og billigt thaimad, hvor ellers kan man spise skønt for under 50 baht?
Så at sige alle andre steder hvis man går ind på en lokal thai restaurant eller på et gadekøkken hvor man får et tilsvarende måltid til ½-delen.
Gode ting set med mine briller:
God og prisbillig indkvartering.
Mange forlystelser - også udenfor nattelivet
Dårlige ting:
Ikke spor attraktiv mht natur og sceneri, vel nok den dårligste undskyldning for en beach resort by i hele Thailand, som jeg har set.
Stranden? ER det en strand? Jeg skulle ikke nyde noget.
Klientellet? Ville du medbringe din familie hertil? Ikke jeg.