Se indlæg
 Udskriv debat
Doozija.com
taleofdk
Min kæreste bruger meget denne site [url]Doozija.com[/url], der er alle de ting som de nu sender der hjemme i thailand serie, underholding og diverse andre udsendelser, siden er god og stabil og bliver opdateret et par gange i ugen, det er en thai der har siden, det koster 10 dollar i måneden, men de er givet godt ud...........tjek det før konen gør det Pfft
Redigeret af Webmaster d. 14/03-2005 05:07

www.holidaysinsiam.com
surin999
du skulle skamme dig her er vores tv overgivet til thai-tv Sad og den eneste glæde vi har nogenlunde for os selv er pc.en Wink og så kommer du med sådan en link føj GrinGrinGrin
Surin er død længe leve Surin999

surin999 skrev:
du skulle skamme dig her er vores tv overgivet til thai-tv Sad og den eneste glæde vi har nogenlunde for os selv er pc.en Wink og så kommer du med sådan en link føj GrinGrinGrin

Ja er det ikke skønt at være ungkarl hæ hæ ik oz bamsfar GrinGrinGrin

surin999
jsh71 skrev:
surin999 skrev:

det ved jeg nu ikke vi har da selskab både hjemme og i sengen og så skal vi ikke selv lave maden og gøre rent Grin

leder du efter en kone nu jsh71 ??CoolCoolCool
Surin er død længe leve Surin999

surin999 skrev:
jsh71 skrev:
surin999 skrev:

det ved jeg nu ikke vi har da selskab både hjemme og i sengen og så skal vi ikke selv lave maden og gøre rent Grin

leder du efter en kone nu jsh71 ??CoolCoolCool

Nej ikke specielt har rigeligt med hende i thailand ok ikke kone men hende jeg kender og det jeg sgu tilfreds med. bort set fra lige nu hvor jeg prøver på at holde op med at ryge, nu kunne jeg godt ha haft hende her, men ok hun er ikke længere væk end at jeg kan trykke på skype og det er den bedste medicin når vi snakker sammen GrinGrin

taleofdk
Smile surin999

her hjemme er det modsat, kæresten har computeren og jeg får så tv for mig selv til det danske.....Grin de der 10 dollar er som jeg siger givet godt udPfft

og tak for velkomsten, du har ret det er rigtig rigtig koldt her brrrrr

www.holidaysinsiam.com
christian-s
Det lyder som en fin side - jeg har TDC kabel-tv, men det bliver dyrt at skulle have selector-box samt thai-TV-pakke.

Er det forstået rigtigt at der er forskellige programmer fra de viste kanaler på siden som er optaget og gemt på serveren for derefter at kunne blive streamet og ses på det tidspunkt som kæresten har lyst til?

Jeg læser ikke thai og fandt ikke lige en god beskrivelse på engelsk. Er der specielle abonnementer, eller bare simple 10$ pr. måned? Dvs. kan man f.eks. betale i 3 måneder i foråret (1. turistvisum), holde pause 3 måneder og så betale igen i 3 måneder til vinter (nyt turistvisum) ?
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift

taleofdk
Jeps du har forstået det ganske rigtig, min kæreste bruger meget tid med at se det udbud af alle de serier de nu har i thailand fra deres kanaler, det hun ser mest er deres serier, de er delt ind i kategorier, der bliver lagt foreksempel afsnit 1 til 10 op på sitet og så en gang eller to i ugen bliver de nyere afsnit lagt op, jeg tror at du kan se lidt ved at blive medlem, prøv at trykke new member og derefter trykker på eng der står lidt om at man kan se det gratis, men vi har aldrig haft problemer med at logge på eller blive "smidt" ud, når der er doneret 10 dollar, jeg ved at thaier i vores omgangskreds også benytter sig af siden, den er stabil og god og ikke noget snyd eller fusk der, men prøv da at blive medlem og se om det er noget, det koster jo ingen ting.....................

www.holidaysinsiam.com
chang
taleofdk skrev:
Min kæreste bruger meget denne site [url]Doozija.com[/url], der er alle de ting som de nu sender der hjemme i thailand serie, underholding og diverse andre udsendelser, siden er god og stabil og bliver opdateret et par gange i ugen, det er en thai der har siden, det koster 10 dollar i måneden, men de er givet godt ud...........tjek det før konen gør det Pfft

jeg hej har lige betalt de 10 dollers men er det ikke muligt at se det lidt bedre altså i fuld format????? og hvad er det for noget det der seedmeter er det noget man skal bruge for at det bliver hentet hurtiger jeg har ellers en hurtig line 2,5 megabit og kan man ikke gemme de film man henter og brande dem ud så de kan ses på fjernsynet WinkWink jeg kunne godt tænke mig at høre hvordan i bruger det hjemme hos jer...

hilsen chang

taleofdk
hej chang.........

Nej jeg tror ikke du kan gemme filmene og brænde dem ud på en skive, jeg har prøvet, men det har nu aldrig lykkedes, vi har kun en 512/1024 forbindelse og her kører det udemærket, den kører jo i media player 9, det er bare at dobbelt klikke på billedet når filmen kører så får du den i fuld skærm billede, min kæreste er som sagt godt tilfreds med kvaliteten på filmene, men hun er jo også thai, jeg tænker på de har jo ik verdens hurtigste forbindelser i thailand, ved ikke om det kan have noget at sige, nå man henter det man nu vil se.

Venligst taleofdk

P.S. jeg er dog ikke ekspert i den der doozija side, men forslog den, fordi her i vores omgangskreds er der en del thaier der bruger siden og at jeg kun har gode erfaringer med siden, tænker her på snyd og ventetid osv det har der ikke været noget af..............

www.holidaysinsiam.com
NOLF
Hejsa

Jeg har også lige tilmeldt mig, men det er nu ikke et krav at man skal betale de 10$ pr. måned. Det er helt op til egen samvittighed.

Siden virker fuldt ud uden betaling.

NOLF
As western men we still have a lot to learn!

taleofdk
Det er nemli rigtig NOFL, men igen det er jo det der med den der smvittighed, ikGrin men rigtig, det er ikke et krav at indbetale 10$, men jeg kan mindes for et stykke tid tilbage lille års tid siden, der var der en del ballade derinde bla. med at folk var på samme tid med samme brugernavn og kode Smile der blev det omtalt at folk der ikke indbetaler 10 $, kan risikere at blive "smidt" ud hvis der er betalende kunder der vil have adgang, alså sagt på en måde, man kommer om bag i køen, ved ikke om det er gældende stadigvæk......
It is amazing what a visit to Thailand can do www.holidaysinsiam.com

www.holidaysinsiam.com
Spring til debat: