Se indlæg|
Til danskerne som vil gerne lære thai, men du skal være.....
|
|
| Niranya |
Lagt på d. 13/06-2008 14:37
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 17 |
Hej Jeg er en dame på 43 og komme fra Bkk thailand. Jeg har en udd. som Økonoma. Jeg elske at læse og undervisning. Jeg har hørt om der er nogen danskerne vil gerne / interessere i at lære thai sprog. men desværre jeg bor i lille by. Men alligvel jeg vil meget gerne at undervisning thai sprog til danskerne. Undervisning vil sket kun på internet ( chat-hotmail.com ) / tlf, og jeg kan gør det kun om søndag - eftermiddag, dvs. det er lige meget hvor du bor så du kan lære thai. Det kost ingen nogen, men det kræve at du skal være en som sund fornuftig, en som snakke pæne og ordentlig, en som virkelig gerne lære thai, og har en god grund til det. * en som ikke se ned til pige fra thailand. Bemærk *** Alt vi snakke/chat det sket kun om thai sprog område ikke andre ting. Hvis din kvaliteter passe med det kræve så bare skrive til mig. Mvh Ni :-) * The secret of health for both mind and body is not to mourn for the past, worry about the future, or anticipate troubles, but to live in the present moment wisely and earnestly. -Buddha
Det er ikke det, vi oplever, men det, vi føler vi oplever, der udgør vores skæbne. " The one who A Wake will be safe from the wave. ( The wave of suffering )" Livet start når du ånder ind og slut når du ånder ud. Hvis du er bevidst om det, så kan du nyde dit liv, og bruge dit liv med bevidsthed og på den rigtig måde. B & M Ni. manee_tavat@hotmail.com |
|
|
|
|
Lagt på d. 14/06-2008 00:55
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
øhh... lyder lidt suspekt for mig. hvordan kan man lære at tale thai rigtigt over en chat? måske tager jeg fejl, og respekt for du vil hjælpe andre. personligt tror jeg bare ikke jeg ville gå noget ud af det. |
|
|
|
| Niranya |
Lagt på d. 14/06-2008 06:23
|
|
Svar til Mr.ezal Jeg har skrive *** " på chat/tlf. " dvs. hvis man har konen til at hjælpe med at læse og forklar om udtale så det var fin. Men hvis man har ingen nogen at hjælpe eller din konen kan ikke hjælpe dig så du kan bare ring til mig. Det tage tid at lære thai og det kræve flittig og tålmådelighed. Hvis du har det to ting så jeg er klar til at lære dig. Men hvis du har ikke, så det vil bare spille min tid. Jeg undwervisning thai sprog som de snakke i Bkk. Jeg har tid kun søndag eftermiddag. Du komme til at lære kun det som du har bruge for / vil gerne. Vi kan lære rest af livet. (det jeg mene er ikke på sammen måde at du gå på thai sprog kursus en gang om uge og i 4 -5 mdr. ) Med venlig hilsen Ni :-) * Jeg kan ikke skrive min tlf. no. her, så hvis du 100% sikke at du vil gerne lære thai, så skrive til mig, og jeg vil ring til dig. ( Bemærk: se også kræve *** ) * The secret of health for both mind and body is not to mourn for the past, worry about the future, or anticipate troubles, but to live in the present moment wisely and earnestly. -Buddha
Det er ikke det, vi oplever, men det, vi føler vi oplever, der udgør vores skæbne. " The one who A Wake will be safe from the wave. ( The wave of suffering )" Livet start når du ånder ind og slut når du ånder ud. Hvis du er bevidst om det, så kan du nyde dit liv, og bruge dit liv med bevidsthed og på den rigtig måde. B & M Ni. manee_tavat@hotmail.com |
|
|
|
|
Lagt på d. 14/06-2008 08:30
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
ezal skrev: øhh... lyder lidt suspekt for mig. hvordan kan man lære at tale thai rigtigt over en chat? måske tager jeg fejl, og respekt for du vil hjælpe andre. personligt tror jeg bare ikke jeg ville gå noget ud af det. Du kan da prøve ezal, om ikke andet så har du da forsøgt og jeg tror ikke hun bider. Det er da så billigt det hun tilbyder, så selv bamsen kan være med ![]() ![]() |
|
|
|
| AndersM |
Lagt på d. 15/06-2008 08:32
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 217 |
Hej.. Det er noget af et godt tilbud du kommer med. Jeg tror bare at det Thailanske sprog er så svært at det ender med at telefonen bliver brugt mere end pc`ern Men det kunde da være spændende at prøve. HVOR DER ER VILGE ER DER VEJ... |
|
|
|
| Niranya |
Lagt på d. 16/06-2008 06:07
|
|
Hej Hvis du vil gerne lære thai og har formål at du vil komme til at kan snakke thai lige sammen thai, så det er svære. Men hvis du vil gerne at forstå nogen ting og kan siger nogen ting, så det er ikke svære. Jeg vil lære en person i tlf. 30 min per gange for det skal ikke være for meget. Vi skal brug hotmail for at du kan se hvordan udtale på skriftlig og du kan hør thai fra mig. Og jeg skal også høre hvordan du sige det på thai. Vi har ikke tid til at lære hverdag, men synes jeg at 30 min/ uge det er bedre end ingen ting. Hvis man virkelig ville gerne så kan man lære det. Du komme til at lære det du vil gerne og det som jeg synes at du komme til at bruge det i daglig ( hjemme i DK - tur til Thailand ) Det er forskel at du sidder i klasse 2 timer sammen med 10 personer, og at lære " one by one " 30 min. Og du kan lære nå du har tid til ( om søndag mellem kl. 13 - 15 - lige nu ). I august hvis jeg kan mere så vil det blive også om trisdag kl. 19 -20. * du lære det du har bruge for, og det som jeg synes du har bruge for. Det tage ikke lange tid at lære for du behove ikke at forstå alt / kan alt. Mvh Ni :-) * The secret of health for both mind and body is not to mourn for the past, worry about the future, or anticipate troubles, but to live in the present moment wisely and earnestly. -Buddha
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.