Se indlæg
 Udskriv debat
Ægte kærlighed? Hvad med thaimænd??
qm
Jeg undrer mig... Er der ingen danske kvinder der gifter sig med thaimænd?
Der er masser af annoncer hvor thaikvinder søger danske mænd og hvor danske mænd søger thaikvinder.

Hvorfor findes det modsatte ikke??

Hvor mange af ægteskaberne mellem thaikvinder og og danske mænd er kærlighed og hvor mange er ren forretning?

Jeg synes at annoncerne er meget anderledes end alm. kontaktannoncer blandt fx danskere. Der bliver ikke snakket om interesser eller udseende, man søger tit bare en thaikvinde.

Er jeg den eneste der undrer mig?

ingolf
Jeg kender et par stykker her på siden. Kommer de ikke frem (fanden hvor dumt det lydert) Kan jeg sende en en PB til dem.

Spörg ikke om navn, for i får inget!!!

Ingolf

jesperfrb
Tjaa, det kan der jo være mange grunde til!
En kunne måske være at Thailanske mænd ikke tiltrækkes af at skulle være 100% ligestillet med deres koneShock. De er opdraget til at være manden i huset! Så det kunne måske give lidt komplikationer for en Thailansk mand at blive gift med en "farang"Wink

En anden er selvfølige det økonomiske aspekt, og hvis en Thai mand havde samme mulighed for at komme op af den økonomiske rangstige ved at gifte sig med en "farang" som en Thai kvinde har, så tror jeg bestemt også vi ville se flere ægteskaber mellem Thai mænd og "farang" kvinder!

Så spørger du." Hvorfor danske mænds kontakt annoncer er anderledes når de søger en Thai". Det syntes jeg nu ikke de er, hvis man går på de internationale kontaktsider, så står der som regel en del om interresser osv. Det kan godt være at en dansk mand søger en Thaikvinde i DK, skriver anderledes i en dansk kontakt annonce, men tvivler også på at der kommer mange svar!Wink

Ved ikke hvor mange ægteskaber der kan holde til at det er rent "forretning", tror sådan set ikke ret mange. Men dermed ikke sagt at de ikke findes, for det er jeg sikker på de gør, men de holder som regel ikke længe! Så jo, jeg tror det er kærlighed på et eller andet plan!

Har selv været gift i 8år nu, og er lige blevet sepereret, og det var kun fordi vi var vokset fra hinanden, eller udviklet sig i hver sin retning! jeg tror på det var ægte kærlighed, men mennesker udvikles hele livet! Så vi er bare endnu et tal i statistikken om dansk/thai ægteskaber der går i stykker!

Dette kan nok udvikle sig til en debat, med heftige menninger, men det var så en lille del af min!

Glæd jer når det lykkes, og kom videre når det ikke gørWink
Redigeret af jesperfrb d. 16/06-2008 01:16
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Spring til debat: