Se indlæg|
Internettet og Dansk Thai Website som kontaktskabende middel
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 16/06-2008 08:06
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Hejsa, Det lyder som om flere finder princippet med at bruge f.eks. internettet og evt. Dansk Thai Website som kontaktskabende middel frastødende og derfor kommer med nogle ytringer som lynhurtigt ødelægger de tråde hvor én person ønsker kontakt med en anden person. Man kunne næsten få lyst til at spørge hvorfor mange mon finder den metode at skabe kontakt på til en evt. fremtidig ægtefælle på som frastødende. Det er da rigtigt at i nogle af de forsøg på at skabe kontakt virker det mere som om man ønsker at købe en ged (for at bruge et af de udtryk som er blevet brugt andetsteds her på siden) end et oprigtigt ønske om at finde en ægtefælle på godt og ondt. Personligt, hvis jeg en dag skulle gøre brug at sådan metode, så vil jeg nok selv starte med at præsentere mig selv og prøve at få nogle af følgende ting med i indlægget: - min alder - lidt om hvem og hvad jeg er - børn, bolig osv osv - hvorfor jeg søger - hvad der er sket i livet - hvad jeg søger - evt. indsætte et billede Og så videre i den dur. Jeg kender selv flere, både dansk/thai ægteskaber og dansk/dansk ægteskaber, hvor den indledende kontakt er skabt via nettet. Og det er sgu' lige før at jeg vil påstå at skilsmisseraten for sådanne forhold er mindre end hos dem som har mødt hinanden på anden måde. Det er naturligvis ikke noget jeg har belæg for at sige da jeg endnu ikke har set nogen officiel statistik over sådanne forhold kontra andre type forhold, men alene mit indtryk udfra de tilfælde jeg kender til. Princippelt er jeg i mod at der er blandet penge ind i sagen, og det skal da hellere ikke være en hemmelighed at enkelte har nogle ret kreative idéer til at få penge ud af den ene eller begge partner for at formidle kontakt til en kusine hjemme i Thailand. Sådan skal det ikke være her på siden, og jeg kan kun opfordre til at afbryge enhver kontakt til sådanne pengegriske folk. Men vi har gennem tiden set flere som har skrevet et indlæg om en kusine hjemme i Thailand som gerne vil lære en dansk mand at kende eller en dansk mand som gerne vil i kontakt med en. Og disse indlæg/personer synes jeg vi skal byde velkommen i stedet for at møde dem kun med hån og spot. Men igen, det er ikke en ged der skal handles så når man nu beslutter sig for at skrive et indlæg hvor man søger kontakt så brug nu endelig lidt tid på at sætte et indlæg sammen så det også virker seriøst og fortæl lidt om dig selv. Det er derfor vi har et forumemne som hedder Kontakt her på siden. Tråden er fastholdt i toppen af forumemnet Kontakt, så tråden ikke glider ud i glemslen og ovenstående råd til hvordan man evt. kan skrive et indlæg ikke bliver overset af dem som det er aktuelt for. Tak - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 16/06-2008 08:25
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Glemte lige at sige at ovenstående naturligvis ikke er en endegyldig vejledning og også derfor tråden er åben så andre der har mere erfaring indenfor området evt. kan dele lidt ud af deres fif. Og man behøver naturligvis hellere ikke opgive nogle personlige oplysninger i indlæg, udvekslingen af personlige oplysninger kan på baggrund af et indlæg stadigvæk foregå via PB'er. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 16/06-2008 08:32
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Hvordan mødte du din Thai kæreste/kone? -------------------------------------------------------------------------------- Har ingen Thai kæreste/kone. 19% [33 Stemmer] Sammenført af venner/bekendte. 19% [34 Stemmer] På internettet. 9% [15 Stemmer] På en bar. 24% [42 Stemmer] Andet. 30% [52 Stemmer] Stemmer: 176 Påbegyndt: 25/05-2008 Afsluttet: 31/05-2008 Som man kan se paa en tidligere afstemning, saa er " net-kaerlighed " ikke et helt ukendt faenomen. Kysser selv min pc. i ny og nae pga. den lykke den banede for mig/os.
Redigeret af Suk Rak Ning d. 16/06-2008 08:43 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| msr - Martin Rasmussen |
Lagt på d. 16/06-2008 11:25
|
![]() ![]() Antal indlæg: 198 |
Det er da dejligt at man kan møde hinanden på flare forskellige måde.. hurra for det.. Kiggede selv på flere forskellige sider inden jeg mødte min kone andet sted ( i København, hun var på besøg hos sin søster ) ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| swed |
Lagt på d. 16/06-2008 11:58
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 523 |
Jeg er ogsa en af dem der har fundet lykken over nettet med en thai, og jeg kan varmt anbefale det, jeg brugte TLL og messenger med web cam , saa fra dag 1 kan man hvem man taler med og du kan finde mange piger der taler engelsk. der er ogsaa thai piger der er i Danmark paa siden. Men en ting er sikkert der er ingen dumme bemaerkninger og det er privat
Swed
|
|
|
|
| bastian |
Lagt på d. 16/06-2008 20:50
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 176 |
jeg har mødt mange søde piger på nettet det er meget godt så kan men se "giraffen" og lære hende og kende inden man bruger for meget tid på noget man senere fortryder
Udelukket ud fra siden, da det kneb med omgangstonen og at overholde reglementet.
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.