Se indlæg|
Skabalon til invitation
|
|
| ptg |
Lagt på d. 22/06-2008 06:55
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 19 |
sawasdee khrap, jeg leder efter et/en link/skabalon til en invitation, har set en før kan bare ikke huske link. khoop khun mak khrap
Run for a reason 16.11.14
|
|
|
|
| paulsenp |
Lagt på d. 22/06-2008 08:32
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 942 |
Det kan hentes fra ambassadens - Danmarks ambassade i Thailand - hjemmeside. http://www.ambban...Relatives/ Peter
|
|
|
|
| Badladz |
Lagt på d. 22/06-2008 08:37
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 41 |
Invitation and Declaration of Support The undersigned (Your name) living at Danish address (Your address) hereby extend invitation to Denmark for my wife (Your wife’s name) living at Philippine address (Your wife’s address). (Your wife’s name) and undersigned are married and have been living together in Philippines from (Year) to (Year) at which time undersigned moved back to Denmark due to requirements of my employer. (hvis dette ikke er relevant, kan du udelade det) My wife has visited Denmark in: (kan udelades, hvis det er første gang) August 2003 May 2004, April – July 2005 October 2005 – January 2006 May – August 2006 November 2006 – January 2007 We have a child together born in xxxxxxxxxx (hvis relevant) I, (Your name), CPR-No. xxxxxx-xxxx, hereby declare that I will be solely economically responsible for my wife (Your wife’s name) during her stay in Denmark. The undersigned is living in Denmark where I am employed by (Your Danish Employer). Due to the nature of the visa application and the work schedule of undersigned, a travel itinerary cannot be submitted until approval of visa is confirmed. However, the travel will, if approved, take place from xx-xx-xxxx (Departure Philippines) to xx-xx-xxxx(Departure Denmark) and last no longer than 90 days both days included with departure and arrival from and back to the Philippines on above mentioned dates or similar. Preliminary dates are: Departure Philippines xx-xx-xxxx – Arrival Copenhagen xx-xx-xxxx, Return departure Copenhagen xx-xx-xxxx – Arrival Manila xx-xx-xxxx. The total overnight stays in Denmark are xx days. Best Regards, (Your name) CPR-No. xxxxxx-xxxx Address : (Your address) E-mail: (Your e-mail address) |
|
|
|
| Badladz |
Lagt på d. 22/06-2008 08:57
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 41 |
Sted, dato, år Invitation til turistbesøg i Danmark. Hermed fremsendes invitation til turistbesøg i Danmark. Nedenfor findes personlige oplysninger om ansøgende part, begrundelse for ansøgning om visum og oplysninger om inviterende part. - ansøgers navn: - ansøgers adresse: - fødselsdato - telefonnr. - beskæftigelse Ansøger og undertegnede mødte hinanden første gang d. X/X-00, og har gennem de sidste to år været kærester. I denne periode har jeg besøgt Mr. X tre gange i Indonesien. Sidst vi mødtes var d. X/X-00 (vedlagt kopi af stempler i passet, flybilletter el. lign.) Vi føler begge det er på tide, at han møder min familie og venner og også lærer mit land at kende. Derfor søger vi om 90 dages turistvisum fra XX/XX-00, hvor Mr. X er bevillget 3 måneders ferie fra sit job, som han skal starte på igen XX/XX-00. Som den herboende og inviterende part påtager jeg mig fuldt økonomisk ansvar, både i forbindelse med rejse- og opholdsudgifter. Der vil blive arrangeret en returbillet og der er sørget for den påkrævede rejseforsikring, der dækker op til 30.000 euro (vedlagt udskrift af forsikringspolice). Ønskes der yderligere oplysninger til ovenstående er I velkomne til at kontakte mig. Med venlig hilsen |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 22/06-2008 10:58
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
Formal Letter of Invitation Use tabulator to move from field to field I, the undersigned Undertegnede Full name: Fulde navn Social security no.: CPR-nr Address: Adresse Occupation: Beskæftigelse Relationship to visa applicant: Tilknytning til ansøgeren hereby invite inviterer hermed 1. visa applicant Full name: Fulde navn ID no.: Passport no: Pasnr Date of birth: Fødselsdato Address: Adresse Occupation: Beskæftigelse Nationality: Nationalitet 2. visa applicant Full name: Fulde navn ID no.: Passport no: Pasnr Date of birth: Fødselsdato Address: Adresse Occupation: Beskæftigelse Nationality: Nationalitet to visit me in Denmark in the period til at besøge mig i Danmark i perioden Date of arrival in DK: Ankomst Date of departure from DK: Afrejse The purpose of the visit is: Formålet med besøget er Address of accommodation in DK: Ansøgerens opholdsadresse i DK My private address as stated above: Min personlige adresse som angivet ovenfor Yes Other: Anden: I will be responsible for bearing the living expenses for the above: Jeg afholder udgifter til ansøgerens(-ernes) forplejning Yes No I will be responsible for bearing the travel expenses for the above: Jeg afholder ansøgerens(-ernes) rejseudgifter Yes No For your reference I attach: Som dokumentation vedlægger jeg Any other comments: Øvrige kommentarer If the applicant's visa application is submitted for decision to the Danish Immigration Service (DIS), please note that you will receive a questionnaire from DIS. Please state where the questionnaire should be sent. Hvis ansøgers visumansøgning skal forelægges Udlændingestyrelsen, vil du modtage et spørgeskema fra Udlændingestyrelsen. Angiv hvor skemaet skal sendes hen. The following fax no. in Thailand (note that e-mail addresses and mailing addresses are not accepted by DIS): Følgende faxnummer i Thailand (bemærk at DIS ikke kan sende til e-mailadresser og postadresser): Where I can be reached hvor jeg kan træffes fra/til or from to My address in Denmark as stated above: Min adresse i DK som angivet øverst i skemaet Date and signature of inviting party Dato og underskrift quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| ptg |
Lagt på d. 22/06-2008 17:04
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 19 |
Sawasdee khrap til jer alle, og tusind tak for hjælpen jeg fik hvad jeg ønskede mig. tak for det Run for a reason 16.11.14
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.