Se indlæg|
Nu er det gratis at tale i telefon
|
|
|
Lagt på d. 24/06-2008 16:10
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Mobilkrigen raser med fornyet kraft i Danmark, efter mobilselskabet M1 i dag har lanceret helt gratis samtaler og sms. Mobilselskabet M1 er netop gået i luften med gratis mobiltelefoni. Der er ingen betingelser. Kunderne får 50 minutter og 50 sms'er gratis hver måned Print Send Pernille Christensen - 10:33 - 24. jun. 2008 http://ekstrablad...024801.ece Med Gratis50 sikrer det nordjyske selskab, at alle kan tale helt kvit og frit 50 minutter om måneden og sende 50 sms, uden at det koster så meget som en øre. Ikke en gang opkaldsafgiften eller det månedlige abonnement skal kunden betale. - Gratis er gratis. Vi har tænkt nyt og kreativt i stedet for at løbe efter vores konkurrenter med lavere og lavere priser. Vi har simpelthen gjort det helt gratis, siger direktør for M1, Mads Peter Veiby, til ekstrabladet.dk. - Men det tjener I jo ingen penge på. Får man så en reklame i røret eller hvad? - Nej det er rigtigt, at vi ikke tjener penge på Gratis50, men der ingen reklamer, og det her er ikke et midlertidigt pr-stunt. Vi tjener i stedet vores penge på tillægsydelser, og det går faktisk rigtig godt, siger Mads Peter Veiby. Hvis kundens forbrug overstiger de gratis minutter og sms’er om måneden, så ligger prisen på 50 øre i minuttet, 50 øre i opkaldsafgift og 18 øre per sms. Men holder man sig under grænsen, er det helt gratis. - Vi har i øjeblikket næsten 100.000 kunder, men vi vil gerne op på det dobbelte, så vi bliver nødt til hele tiden at tænke nyt og enkelt, fortæller M1-direktøren. bamsen |
|
|
|
|
Lagt på d. 24/06-2008 17:56
|
|
Hold jer fra dem de bondefanger en, havde købt en mobil hos dem i tidernes morgen og fravalgt de der sms'er. Men da jeg havde ringet til dem og sagt det til dem som de skrev man skulle fik jeg en regning lige pludselig jeg skulle betale. Ringede selvfølgelig til dem og sagde det, men de påstod de ikke havde fået nogle afmelding fra mig. Så det lorte firma kan jeg kun advare stærkt imod og bruge |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 24/06-2008 18:14
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
jsh71 skrev: Hold jer fra dem de bondefanger en, havde købt en mobil hos dem i tidernes morgen og fravalgt de der sms'er. Men da jeg havde ringet til dem og sagt det til dem som de skrev man skulle fik jeg en regning lige pludselig jeg skulle betale. Ringede selvfølgelig til dem og sagde det, men de påstod de ikke havde fået nogle afmelding fra mig. Så det lorte firma kan jeg kun advare stærkt imod og bruge jeg har dog ikke nogen erfaring med dem, men alene bare deres frembrusende opførsel / adfærd på strøget i århus fortæller mig et og andet, og det bryder jeg mig ikke om, så jsh71 du har nok ret i at man skal holde sig langt væk fra de der nordjyske tranlamper eller hvor de nu end kommer fra. quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 24/06-2008 18:19
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 858 |
Ja jsh jeg har også hørt man skal holde sig langt langt væk fra dem, jeg kan da godt forstå de laver penge på de tillægsydelser de har på 50 øre pr minut samt 50 øre i opkladsafgift, jeg har CBB og giver kun 39 øre samt 18 øre pr sms, nu har jeg brugt dem i 10 år og nu er de begyndt at sæt 50 kroner ind på min konto hver måned, men jeg er ikke klar over hvorfor de gør det, men det skal jeg lige have fundet ud af. Man skal se sig godt for i dag med alle de telefonselskaber, det ene lover mere ind det andet og altid er det os kunder der betaler for det de gør sgu ikke noget uden de laver penge på det så kunne de lige så godt lukke jo
Ubon.
![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 24/06-2008 18:41
|
|
quickmouse skrev: jsh71 skrev: Hold jer fra dem de bondefanger en, havde købt en mobil hos dem i tidernes morgen og fravalgt de der sms'er. Men da jeg havde ringet til dem og sagt det til dem som de skrev man skulle fik jeg en regning lige pludselig jeg skulle betale. Ringede selvfølgelig til dem og sagde det, men de påstod de ikke havde fået nogle afmelding fra mig. Så det lorte firma kan jeg kun advare stærkt imod og bruge jeg har dog ikke nogen erfaring med dem, men alene bare deres frembrusende opførsel / adfærd på strøget i århus fortæller mig et og andet, og det bryder jeg mig ikke om, så jsh71 du har nok ret i at man skal holde sig langt væk fra de der nordjyske tranlamper eller hvor de nu end kommer fra. Ha Qm det sjovt du lige skriver det her, for hvergang jeg ser der er en der står og taler med dem er jeg lige ved at gå hen og advare imod dem. Måske man skulle gøre det næste gang jeg ser dem, men det kan jeg bare ikke blande mig i hvad de køber |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 25/06-2008 19:50
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
jsh71 skrev: quickmouse skrev: jsh71 skrev: Hold jer fra dem de bondefanger en, havde købt en mobil hos dem i tidernes morgen og fravalgt de der sms'er. Men da jeg havde ringet til dem og sagt det til dem som de skrev man skulle fik jeg en regning lige pludselig jeg skulle betale. Ringede selvfølgelig til dem og sagde det, men de påstod de ikke havde fået nogle afmelding fra mig. Så det lorte firma kan jeg kun advare stærkt imod og bruge jeg har dog ikke nogen erfaring med dem, men alene bare deres frembrusende opførsel / adfærd på strøget i århus fortæller mig et og andet, og det bryder jeg mig ikke om, så jsh71 du har nok ret i at man skal holde sig langt væk fra de der nordjyske tranlamper eller hvor de nu end kommer fra. Ha Qm det sjovt du lige skriver det her, for hvergang jeg ser der er en der står og taler med dem er jeg lige ved at gå hen og advare imod dem. Måske man skulle gøre det næste gang jeg ser dem, men det kan jeg bare ikke blande mig i hvad de køber ikke blande sig, tjahh hvis det var sådan at M1 havde forsøgt / taget røven på mig, så var jeg ikke bleg for at komme med en hentydning, bare for at lave lidt rav i den, bondefanger på strøget burde ikke løbe frit rundt og genere naive mennesker, de har osse ret til at gå i fred.......... quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.