Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Endnu engang har jeg brug for jeres ekspert hjælp til planlægning af vores dejlige tur til Thailand.
Vi er 6 danske familier, iblandt disse er der mig og min mor, som kan tale thai, så derfor har vi ikke brug for en thai-guide på vores tur. Vi har lejet 2 minibusser og har plan om at tage igennem bangkok og op til Chiang Mai, hvoraf nogle af familierne forlader os.
Bangkok har vi været et par gange, og vi ved derfor godt, hvad der er værd at se, men vejen op til Chiang Mai er ikke planlagt, da vi ikke helt ved, hvad der er værd at se. Rejseguider fortæller lidt her og der, men de fortæller ikke, hvor spændende de forskellige seværdigheder egentlig er.
Derfor har jeg brug for jeres hjælp til at komme med ideér, om hvad der kan opleves mellem Bangkok og Chiang Mai
Vi regner med at køreturen skal tage ca. 4 dage fra Bangkok til Chiang Mai, og lidt kortere på tilbageturen. Vi regner med at blive i Chiang Mai et par dage, for der er jo meget at se rundt omkring byen.