Se indlæg|
Familie-sammenføring
|
|
| Stampe |
Lagt på d. 19/03-2005 10:27
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 305 |
Så skete det endeligt at vi fik lov til at konens Søn fik familiesammenførenig her til Danmark. men kun frem til d. 15/4 2006 det er lidt mystisk da konen har midertidigt opholdstilladelse frem til 30/8 2006, ( skal ikke søge om forlængelse af opholdstilladelse til sønnen før d. 30/8 2006, eller 2 måneder før at opholdstilladelsen udløber). Vi hade sønens pas her i Danmark, men sønen er i Thailand, så jeg hade været ind at aflevere passet i UDLST. for at få sat en stiker i med det samme, så jeg kunne undgå at skulle på Ambassaden i Bangkok, men Nej passet kom uden stiker i med et brev hvor der stod at de venligst bad Ambassaden om at sætte stiker i passet. Så jeg greb telefonen og ringede til en vendinde jeg har i Udlst. og fik hende til at sætte Stikeren i passet så jeg kan undgå Ambassaden i BAngkok. Så nu skal jeg ned at hente Sønnike her d. 28/3 mens konen bliver her hjemme og passer den lille ny baby, det er da en okay ordning. Det skal lige siges at vi afleverde Ansøgning om Familiesammenføringen på Ambassaden i Bangkok d. 3/12 2004 Og har fået svar nu her 16/3 2005 Så der er stor GLÆDE både her og i Thailand.. ![]() ![]() ![]() ![]() Hilsen Stampe |
|
|
|
|
Lagt på d. 19/03-2005 10:44
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hejsa Benny og frue Ja det var for fedt at i fik lov til at få ham herop Det glæder mig på jeres vegne at høre det Så benny afsted og hent ham,jeg ved hvordan i har glædet jer til det NEJ hvor er det for godt ,jeg kan lige se din kone for mig smile og hygge sig nu bamsen ![]() |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 19/03-2005 11:23
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Hej Benny Det var glædeligt - et stort tillykke herfra. John
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| jesper_dk |
Lagt på d. 19/03-2005 12:44
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 136 |
Også et rigtig stort tillykke herfra...Dejligt at høre om de gode nyheder og ikke kun om alle dem der får afslag... MVH. Jesper |
|
|
|
| surin999 |
Lagt på d. 19/03-2005 16:36
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 298 |
ja tillykke til jer her fra ![]() ![]() ang. hans opholdstilladelse så ring til udls. og spørg da jeg fik min x-kones søn her op så var der kun et års ophold i hans pas men da jeg kontaktede udls fik jeg den besked at det ikke var nødvendigt at søge igen for ham da han gik med på morens opholdstilladelse til han er 18 og derefter skal han så selv søge permanent opholdstilladelse måske er det de samme regler der gælder idag Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
|
| Stampe |
Lagt på d. 19/03-2005 18:19
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 305 |
Har fået besked på at der skal 2 ansøgninger ind når Konens & sønnikes ophlodstilladelser skal fornyes, men han er her på de samme betingelser som mor. Jeg har fået en god kontagt i Udlst. Så jeg tager det som det kommer, fik at vide at jeg bare skulle komme ind til " min kontagt " så ville hun ordne det der skulle ordnes men skulle medbringe 2 stk. Ansøgninger om forlængelse, da han har eget pas. ![]()
Redigeret af Stampe d. 19/03-2005 18:23 ![]() Hilsen Stampe |
|
|
|
| surin999 |
Lagt på d. 19/03-2005 21:40
|
|
ja reglerne ændre sig hele tiden det er sku svært at følge med
Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 20/03-2005 10:55
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Stampe skrev: Har fået besked på at der skal 2 ansøgninger ind når Konens & sønnikes ophlodstilladelser skal fornyes,....................... men skulle medbringe 2 stk. Ansøgninger om forlængelse, da han har eget pas. Hej Stampe og Surin, Det er intet ændring/nyt ved det, sådan har det altid været,og Stampe svarer jo selv på hvorfor. Sønnen har jo, eget pas,ergo skal der laves en selvstændig ansøgning til ham. Hans opholdstilladelse "følger" moderens(han kan ophold sig i landet så længe moderen har opholdstilladelse) og UDLØBSdatoen på hans eget pas .For at undgå flere "besværligheder", husk at få stemplet i passet tilladelsen for flere ind/udrejse af DK . M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| surin999 |
Lagt på d. 20/03-2005 15:01
|
|
ja men det var jo også det jeg mente han skal ikke selv søge før han bliver 18 da morens tilladelse følger ham sådan er det for min papsøn vi søgte til ham for 5 år siden og der skal ikke søges igen før han er 18 det eneste man skal huske er at få stemplet i hans pas hvis man skal en tur ud af danmark Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.