Se indlæg
 Udskriv debat
Hvad er kriminilatitet
manse
Det er med en hvis undren, at jeg har måte konstatere, at den moderne form for kriminilatitet ikke kan fænge nogen. Hvis det er noget med skydevåben kan det få folk op på mærkerne, men den moderne form for ulovligheder er ikke så interessant. Er jeg virkelig den eneste i dette her forum, der synes det er forkert, at vi skal behandles forskellige. Er der virkelig ikke andre herinde der vil være med på vognen og gøre opmærksom på dette problem, eller er jeg bare en løsgænger der beskæftiger mig med noget meningsløst. Ja jeg tænker det nu, men fred være med det, for det er jo også nemmere, at lade en utilfreds idiot skrive i øst og vest, og hvis der kommer noget positivt ud af det, kan vi jo altid sige tak.

Jeg er glad for, at jeg har tænkt ud over næsetippen, og derfor ikke behøver tænker i disse baner, men det berettiger mig ikke til at se ned på de stakler, som vil få sig en stor overraskelse når de går på pension, fordi de ikke har haft samme mulighed. Lad os dog for en gang skyld lave noget virkelig konstruktivt uden vores skarpladte pistoler, og få gang i en dialog med de rette mennesker.

Jeg kan ikke sige mig fri for, at være lidt flov over at være dansker i øjeblikket, for disse mennesker har sgu brug for en håndsrækning.

Se på link. Jeg ved fandeme ikke hvordan man gør dette skidt aktivt, har nu prøvet det meste synes jeg!!!!!

[code][/code]http://www.dansk-thai.dk/forum/viewthread.php?forum_id=77&thread_id=5966
Redigeret af manse d. 29/06-2008 11:13

Spring til debat: