Se indlæg|
forretning udlejes evt,til thai take away
|
|
|
Lagt på d. 01/07-2008 13:43
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Jeg har et kanon tilbud til en dygtig thaikok. Jeg har et ledigt lejemål "Tidligere bageri", beliggende i gørlev på vestsjælland. Bageriet er perfekt til produktion af thaimad, og jeg vil gerne leje det ud til dette på meget favorable betingelser. Hvis der er nogen der har lyst til at prøve kræfter med dette, er der en god mulighed for at lave en rigtig succes , da der er et rigtigt godt opland, og butikken ligger godt med gode parkerings-muligheder. Det er bare på med vanten og se at få åbnet. "Det vil ikke have nogle større omkostninger" produktionslokalerne er store og lyse, med borde reoler ovne fryse-kølerum opvaskerum osv. grunden til at jeg gerne vil leje ud til en thai, er at jeg tror på at det er lige det rigtige projekt i gørlev. Det er også muligt at leje en hyggelig lejlighed oven på butikken, på 112 kvm. Venlig hilsen Bagermesteren selv [url][/url] Redigeret af d. 01/07-2008 13:44 |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 01/07-2008 16:28
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
hvad er nærmeste storby, ( har aldrig hørt om gørlev )
quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
|
Lagt på d. 01/07-2008 16:47
|
|
quickmouse skrev: hvad er nærmeste storby, ( har aldrig hørt om gørlev ) Davs Jeg smed den lige i google map og der kan jeg se det ligger på hovedvej 22 fra slagelse mod kaluttenborg forbi høng ja ca 20 km fra slagelse. Ja ikke så langt fra reersø, hehe bamsen Redigeret af d. 01/07-2008 16:50 |
|
|
|
|
Lagt på d. 01/07-2008 16:47
|
|
Hvis man googler Gørlev kommer der 43.700 sider, så det må være verdens navle![]() ![]() lindy |
|
|
|
|
Lagt på d. 01/07-2008 17:08
|
|
HEHE det som der mangler rundt omkring det er en dansk/thai take away Så kan folk få både dansk og thai mad,det ville være smart bamsen |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 01/07-2008 18:28
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
bamsen skrev: quickmouse skrev: hvad er nærmeste storby, ( har aldrig hørt om gørlev ) Davs Jeg smed den lige i google map og der kan jeg se det ligger på hovedvej 22 fra slagelse mod kaluttenborg forbi høng ja ca 20 km fra slagelse. Ja ikke så langt fra reersø, hehe bamsen takker mange gange, men helt ærligt er der så ikke lidt langt fra næstved til gerlev, bare for at smage lidt take-away, bamsen ![]() ved godt at sult kan gøre en stor mand febrilsk efter at få noget i mad kufferten
quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
|
Lagt på d. 01/07-2008 18:35
|
|
Davs Ja nu ved jeg ikke lige hvor gørlev ligger. Men heri næstved har vi en god thai take away så nej jeg skal ikke til Gørlev for at spise noget,men det er jo heller ikke sikkert at der bliver en take away der. Men når en person beder mig om at lægge det ind her ,så hjælper jeg da gerne med det. bamsen Redigeret af d. 01/07-2008 22:13 |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 01/07-2008 20:49
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Gørlev er skam en Stationsby ( med Tog forbindelse ) nogle gange ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 03/07-2008 09:03
|
|
bamsen skrev: Jeg har et kanon tilbud til en dygtig thaikok. Jeg har et ledigt lejemål "Tidligere bageri", beliggende i gørlev på vestsjælland. Bageriet er perfekt til produktion af thaimad, og jeg vil gerne leje det ud til dette på meget favorable betingelser. Hvis der er nogen der har lyst til at prøve kræfter med dette, er der en god mulighed for at lave en rigtig succes , da der er et rigtigt godt opland, og butikken ligger godt med gode parkerings-muligheder. Det er bare på med vanten og se at få åbnet. "Det vil ikke have nogle større omkostninger" produktionslokalerne er store og lyse, med borde reoler ovne fryse-kølerum opvaskerum osv. grunden til at jeg gerne vil leje ud til en thai, er at jeg tror på at det er lige det rigtige projekt i gørlev. Det er også muligt at leje en hyggelig lejlighed oven på butikken, på 112 kvm. Venlig hilsen Bagermesteren selv [url][/url] DEr kom lige et tlf nummer til udlejer mit tlf. er 58856505 el 28910763 |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.