Se indlæg|
Så servicerer Thai igen flyene
|
|
| jc |
Lagt på d. 03/07-2008 12:15
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 597 |
Som sidste sommer har Thai til stor undren valgt at servicere fly i sommerferien. Profil Rejser har netop meddelt mig, at flere fly over de næste 3-4 uger er ændret med ankomst CPH over frokost (afgang ca. 08:00 fra Bangkok lokal tid) og at afgangen derefter fra CPH til BKK er rykket en time til 15:35. Det gælder kun visse dage, så nogle dage flyves der altså til tiden. mvh jc Boet i Bangkok 1980-1983.
|
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 03/07-2008 13:49
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Ja de Flytider må de gerne bibeholde for min skyld. Og jeg er da glad for at de tjekker deres gamle maskiner før jeg skal bruge dem til efterår Og det er vel ikke højsesong til Thailand nu eller ???? |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 03/07-2008 16:39
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
dejligt, msåke de også skulle shine dem lidt op, de er da noget kedelige..!
Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 03/07-2008 17:20
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
om afgangen er 14,35 el. 15,35 er lige fedt for mig der er stadig ankomst om morgenen i bkk, efter en dejlig lang sleep i flyet, godt at man her et godt sove hjerte, ellers kunne det godt være at den gammle pumpestation sprang et par hak over med de gammle fly
quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
|
Lagt på d. 19/07-2008 21:17
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
der er massere af hoteller i bangkok som ikke giver værelser til de turister som kommer med de tidlige morgenfly, tjek in hedder klokken 12, jeg kender til flere som har måtte vente i timevis på at tjekke ind, den er ikke sjov efter en lang flyvetur, hvor man stort set ikke for sovet. det kan da godt værre at de i danmark siger at de skriver i voucheren at de beder om tidligt tjek in, men hotellerne gider da sjælent at give værelserne væk et par timer gratis. jeg kan kun anbefale at flyve med europæiske flyselskaber, nye fly, og gode andkomsttider. |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 20/07-2008 05:11
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
bkk skrev: der er massere af hoteller i bangkok som ikke giver værelser til de turister som kommer med de tidlige morgenfly, tjek in hedder klokken 12, jeg kender til flere som har måtte vente i timevis på at tjekke ind, den er ikke sjov efter en lang flyvetur, hvor man stort set ikke for sovet. det kan da godt værre at de i danmark siger at de skriver i voucheren at de beder om tidligt tjek in, men hotellerne gider da sjælent at give værelserne væk et par timer gratis. jeg kan kun anbefale at flyve med europæiske flyselskaber, nye fly, og gode andkomsttider. Har ALDRIG oplevet når jeg har bestilt hotel i thailand at det ikke var klar når vi ankom om morgenen...... Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 20/07-2008 11:30
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
pdrhan skrev: bkk skrev: der er massere af hoteller i bangkok som ikke giver værelser til de turister som kommer med de tidlige morgenfly, tjek in hedder klokken 12, jeg kender til flere som har måtte vente i timevis på at tjekke ind, den er ikke sjov efter en lang flyvetur, hvor man stort set ikke for sovet. det kan da godt værre at de i danmark siger at de skriver i voucheren at de beder om tidligt tjek in, men hotellerne gider da sjælent at give værelserne væk et par timer gratis. jeg kan kun anbefale at flyve med europæiske flyselskaber, nye fly, og gode andkomsttider. Har ALDRIG oplevet når jeg har bestilt hotel i thailand at det ikke var klar når vi ankom om morgenen...... det kommer vel saa sandelig ogsaa an paa, med hvem > hvordan > og hvorledes man har bestilt sin rejse. har dog heller aldrig oplevet at der ikke stod et hotel klar naar jeg arrivederede bkk om morgenen. saa man burde jo nok undersoge sine rejse betingelser foerst. quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Ja de Flytider må de gerne bibeholde for min skyld. Og jeg er da glad for at de tjekker deres gamle maskiner før jeg skal bruge dem til efterår