Se indlæg|
Tøjmarked Pattaya
|
|
| Clunse |
Lagt på d. 08/07-2008 10:50
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 136 |
I marts var vi for første gang i Jomtien/Pattaya, og der var vi på et udendørs tøjmarked inde i Pattaya, hvor der også blev solgt en del vintertøj - spørg mig ikke om præcis beliggenhed, men det forekommer mig, at det ligger i nærheden af et mindre shopping mall. Nu vender vi tilbage i august og vil også tage et par dage til Jomtien med det formål at købe vintertøj til kæresten, når hun kommer op til jul i Danmark. De sagde på turistkontoret ved busstationen i Pattaya, at det kun var på udvalgte dage at der var marked - men hvilke (lidt surt at komme derned, hvis det er på de forkerte dage)? |
|
|
|
|
Lagt på d. 08/07-2008 11:35
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davs Clunse det er nok det tirsdags - fredags marked, som ligger for enden af soi buakow. sidste gang jeg var i pattaya, så jeg i made in thailand, at der havde de også fået en del flot vinter tøj. Det ligger på 2 road. bamsen Redigeret af d. 08/07-2008 11:37 |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 08/07-2008 11:48
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Ja du har nok ret bamse at det er Tirsdag Fredag markedet. Syd Pattaya over for det store Computer Center og Frendship. Og Made in thailand på 2 road er også godt måske lidt bedre og der er åben hele ugen.skråt over for Maiks. Så er der lørdag søndags markede i Naklua også godt. mvh |
|
|
|
| Clunse |
Lagt på d. 08/07-2008 13:56
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 136 |
Super! Tak for hjælpen. |
|
|
|
| kwan_nico |
Lagt på d. 08/07-2008 16:18
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 41 |
det markede tirsdag og fredag lægger på Soi Baukaow side vej til South Pattaya Road Mvh..![]() |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 08/07-2008 19:16
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
Ingen tvivl, om at det er SOI BUAKOW MARKET, du har været på. Det har åbent hver tirsdag og fredag fra kl. 8, de begynder at pakke sammen kl. ca. 17. Søndag har det åbent i en mindre målestok, med de samme åbningstider. Du kan også prøve det store THEPARRASIT MARKET der ligger ude på THEPARRASIT ROAD i nærheden af SUKHUMVIT ROAD. De åbner fredag ved alm. arbejdstids ophør- til midnat Og Lørdag, søndag fra middag til midnat!!!! Iøvrigt mener Jeg det er en dårlig ide at jagte vintertøj til det danske klima, i Thailand, da det er fremstillet i Kina i en væsentlig dårligere kvalitet end det sælges herhjemme!!!! Pøj-Pøj __________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
|
Lagt på d. 12/07-2008 09:40
|
|
Clunse skrev: Super! Tak for hjælpen. Tirsdag og fredagsmarkedet ligger på den plads, som ganske rigtigt er næsten for enden eller begyndelsen af Soi Boucao. Hvis du ikke kender den omtalte vej, så er en af de to meget store veje der gpr op fra stranden, Pattaya Thai, det er hende for enden af Beaach Road, den vej som fortsætter op til Sukumwit Roaad, landevejen til Bangkok. Hvis du kører med bathbus nede fra stranden, er der 50% chance for, at den bathbus du vælger, drejer ind til markedet. Hvis den kører lige ud, op mod sukumwit, skal du stå af ved Friendship Supermarkedet, som du kan enkende på navnet, og på det mini tempel der er på Ppladsen. Du står af bathbussen på modsat sige af Friendship, og der skal du blive. Markedet ligger så omme bag ved de bygninger, hvor du stod af. Made In Thailand, markedet på Second Road, ret tæt på soi 8, har ændret sig gennem årene, men der er stadig mange gode tilbud. De rigtige vintertøj, findes oftest hel oppe bag ved, der hvor de restauranter som tidligere er blevet omtalt her på DTW også ligger. Så på samme tid kan du få fremragende og billig tysklignende mad, og shoppe så de kære ikke fryser når hun kommer til DK. :-) |
|
|
|
|
Lagt på d. 12/07-2008 09:55
|
|
Ihhh altså aaby behøver du og nævne de restauranter? man bliver sgu så lækkersulten hvergang man høre det navn made in thailand især den største af restauranten den er hammergod, bare synd hvis der er mange mennesker så kan det godt gå lang tid med at få maden, men men ventetiden er det værd. ![]() ![]() ![]() Men ellers vil jeg da nok sige det marked på soi bukao, er en del billigere end inde i made in thailand. Det er også nemmere at prutte med prisen i soi bukao. Der er også en del større udvalg. Så der også det markede nede ved nongthai hvis i kender den restaurant, der er åbent hverdag et lille hyggeligt marked også på soi bukao bare i den modsatte ende. |
|
|
|
|
Lagt på d. 12/07-2008 11:22
|
|
jhs... Der er faktisk utroligt mange markeder i Pattaya/ Jomtien. En 30 40 stykker vel, men lige nu handler det om varmt tøj, og så er der nåppe så mange at vælge imellem. Grossistmarkedet, der hvor næsten alle gadesælgerne køber deres varer, det er aldrig lykkedes mig at finde det. Hvor ligger det? Jeg har fået at vide at de er på Sukumwit, i nærheden af bangkok Pattaya Hospital, men på den modsatte side af vejen. Er det korrekt? Hvad med åbningstider, og ja, den konkrete "adresse". Tak. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Ja du har nok ret bamse at det er Tirsdag Fredag markedet. Syd Pattaya over for det store Computer Center og Frendship. Og Made in thailand på 2 road er også godt måske lidt bedre og der er åben hele ugen.skråt over for Maiks. Så er der lørdag søndags markede i Naklua også godt. mvh