Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Ja de lærer rimeligt dansk hurtigt på skolen
Man skal bare huske at snakke dansk med dem hjemme også.
det kan være svært at finde et job,når de samtidig skal passe deres skole.
HEHE et ømtåleligt emne angående penge.
Men min erfaring med en del ægteskaber med dansk/thaier er
at i starten er det fint med pigerne ,når de får løn.
Men senere så er ders løn deres penge og manden løn vores penge.
Og ja jeg tror de fleste sender mere eller mindre hjem,til familien.
konen og mig har altid haft fælles bank konto.
men det er nok mest som bamse skriver.
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url]
Hvor lang tid tager det normalt at lære fornuftigt dansk?
Men kender flere her i cph som har været her i 20-25 år og jeg forstår stadig ikke hvad de siger.
dsd
Jeg har samme erfaring, men har også opdaget at nogle af dem, som tilsyneladende ikke kan dansk særligt godt efter mange år her rent faktisk spiller lidt på det. Hvis man spiller den dumme gås får man jo ofte lidt mere at vide ikke, og folk sænker lettere paraderne over for den "dumme" og "uforstående".