Se indlæg|
Carabao tilbage i Danmark
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 21/03-2005 20:53
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Den populære thailandske gruppe Carabao kommer nu tilbage til Danmark og optræder lørdag den 21. maj 2005 i Baunehøjhallen i København. Aftenen, hvor der vil blive mulighed for at købe thai-mad, starter klokken 17:00 og fortsætter helt frem til klokken 02:00.
Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Healer |
Lagt på d. 24/03-2005 08:39
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 85 |
Vil straks købe et par billetter. Det var en god koncert i Valby-Hallen sidst og jeg fik i oktober købt 3 karaoke-cd'er med ham hjem fra Thailand. Han er åbenbart meget populær dernede, for når jeg åbnede for tv så var han på reklamer m.m. Og har også budskaber til de unge... og så denne sjove lille flaske med energidrik med hans tyrehoved-symbol på... Vi ses til koncert... Bedste hilsen fra Healer
|
| rinpoche |
Lagt på d. 24/03-2005 10:53
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Ja, At Carabao er godt nok blevet lidt mere commerciel på sine ældre dage ![]() Men hvorfor ikke benytte sig af man har et navn. Iøvrigt, Carabao er tagalog altså philipinsk og betyder vandbøffel, hvilket er hans bomærke. Stammer fra hans tid i Philippinerne. rinpoche Redigeret af rinpoche d. 24/03-2005 10:54 |
|
|
|
| mr tirak |
Lagt på d. 21/04-2005 18:51
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 345 |
Jeg var så heldig at fejre nytår ( 31/12.05 ) med Att og flere af medlemmerene. i pataya, vi hade en dejlig aften de tog dog afsted for at spille koncert i området. Jeg har været til flere af deres knocerter i Thailand. Jeg glæder mig meget til de kommer til byen igen der plejer at være høj stemning til deres koncerter, ( i Thailand ender det desværre ofte med slagsmål mellem fulde Thaier, og en del politi ) det håber jeg ikke sker her. Så jeg siger mød op og støt et godt arengemant, det skulle jo helst hænge sammen så de kommer igen. Og lad os få en festlig aften med god musik. Ps. Vandbøfflen Att også har tattooveret på armen hænger også sammen med at han har penge sat i redbull produktet med samme logo. |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 19/05-2005 11:22
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Hi Folks, Ja, så er de ankommet (hele banden, AT, Teddy, m.m) 12stk. mener jeg de var, kl. 0840, kom de igennem toldkontrolen. Det var KEDELIGT, at der var ikke mange fans til at tage imod dem,jeg ved godt at nogle skal på arbejde og andre i skolen,men alligevel ,der måtte da være andre. Peter (Sumsak) med følge var der også for at tage imod dem. Efter at have læsset bagagen, gik turen mod deres hotel,og derfra til en "sightseeing" på Kronborg i Helsingør. Derfra vil turen forsætte til Slangerup hvor frokost skal indtages. I aften kan de træffes i DAM NAK THAI restaurant St.Kongesgade 87, KBH. K fra kl. 19. M.h.t. billetterne skal jeg hilse fra PETER(Sumsak)/arrangerøren at børn op til 13/14 år betaler ikke for entre'en ifølge med en voksen. SÅ min opfordring til jer er MØD OP talrige i Baunehøjhallen og få en hyggelig aften . Husk lige at "lufte" konen også , for heller en aften til koncert end en aften med sladder og kortspil m.m.med veninder.M.v.h., M. Rasmussen
Redigeret af falang yao d. 19/05-2005 13:12 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 21/05-2005 12:31
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Hi Folks, Så har I, ca. 1 1/2 time til at købe billeter hos DENN JAI Market, Tlf. 33 79 70 60 til 225 kr, da de lukker forretningen kl. 1400. Derefter vil det være muligt at købe ved entre'en til Baunehøjhallen til 265kr. . VI SES DERUDE og jeg håber at vi allesammen vil få en hyggelig aften . M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 21/05-2005 20:54
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Hejsa, Ja, man skulle tro det er løgn - men jeg havde sgu' glædet mig rigtigt meget til at komme ud til koncerten og så ligger jeg bare herhjemme og er skidesyg i stedet... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nu håber at I andre har en god aften og får taget nogle gode billeder fra koncerten med videre, som vi kan lægge ind i fotoalbumet. Takker :-) Redigeret af Webmaster d. 21/05-2005 21:01 Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
|
Lagt på d. 21/05-2005 21:10
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser kim Jamenjeghar jo sagt at du skal ha dynen på og ikke ligge oven på den,det var hænderne over dynen lægebamsen |
|
|
|
| Anders Grundvad |
Lagt på d. 02/06-2005 11:58
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 22 |
Hej alle sammen! Det var en rigtig god koncert og jeg har ikke indtryk af at der var nogen ballade. Jeg havde sammen med min kone taget turen fra den jyske hovedstad til den rigtige hovedstad og det var alle pengene værd. De heldige havde mulighed for at vinde nogle præmier på det nummer der var på deres billet. Grunden til at jeg skriver "de heldige" det er fordi at os der havde købt billet via billetnet ikke havde noget nummer så vi kunne ikke være med i konkurrencen. Det var noget svineri at vi ikke fik et nummer på vores billet da vi ankom til festen. Der var også et lotteri hvor man kunne vinde nogle præmier og de skulle være udtrukket når Carabao holdte pause, men her gik der åbenbart også noget galt så de blev først udtukket efter koncerten og det var et stort KAOS. Så alt i alt en rigtig god koncert men arrangørerne havde ikke styr på en skid. Med venlig hilsen Anders Grundvad |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 02/06-2005 14:20
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Hej Anders Jeg undrede mig også over den måde lodtrækningen foregik på, jeg vandt ikke noget (tror jeg nok). Du har helt ret i at lotrækningen skulle have været i pausen og ikke efter koncerten. Der blev råbt numre op nogen gange kun på Thai og andre gange på Thai og Dansk, hvis der ikke var nogen der reagerede med det samme, ja så blev der bare talt til 3 og et nyt nummer blev råbt op. Der sad en ved nabo bordet der havde gevinst på sit nr. (nogle sagde det var en billet til Bangkok) men desværre han nåede ikke at reagerer så han fik ikke sin gevinst. John john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| Anders Grundvad |
Lagt på d. 05/06-2005 23:25
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 22 |
Hej John Ja, det var en skam at lodtrækningen endte i rent kaos. Men selve koncerten var rigtig god, syntes jeg. Med venlig hilsen Anders Grundvad |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Healer

konen også , for heller en aften til koncert end en aften med sladder
og kortspil
m.m.med veninder.