Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Kon og jeg skal en tur hjem til Izmir i Tyrkiet i september, så jeg søgte over nettet for en sådan rejse.
Med tyrkiske airlines 26250.- dkr. den direkte vej, dyrt synes jeg.
Jeg prøvede så bangkok istanbul og retur 22.300.- dkr, billigere for en billet fra istanbul til izmir er kun 1000.- kr. for 2. retur.
For sjov prøvede jeg så bangkok - københavn over istanbul med retur samme vej
10.230.- dkr. for os begge. Så hvis jeg undlader at tage til København men derimod køber en retur til Izmir fra Istanbul for den store pris af 1.000.- dkr. for os begge, ja så er prisen ved samme selskab 11.230.- ved at tage en tur forbi københavn.
Det er sgu da en underlig prissætning, men det viser at man kan spare masse af penge ved alternative søgninger, og så lade være med at bruge en del af billetten, sgu da underligt.. 11.230.- for os begge bangkok-izmir og retur en beaprelse på 15.000.- danske kroner.
du kan risikere at hvis du vælger at lade værre med at bruge en del af billetten, at returrejse ikke er muligt, og hvad havde du tænkt dig at gøre med bagagen ? hvis du står af før den.