Se indlæg|
guide til at bo i thailand.??
|
|
| Ulrich55 |
Lagt på d. 21/07-2008 08:47
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 31 |
Er der nogen af jer garvede gutter der kan give mig opskriften på hvordan man flytter til Thailand...Nu har jeg været der 2 ganmge 3 mdr har min pension, og lidt på kistebunden..Hvor starter jeg.?? Ulrich
|
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 21/07-2008 08:54
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
vi flytter selv til thailand 4/8 mig og konen er stoppet med at arbejde, vi har hus i thailand, og jeg har fået et 1 års visum, man kan få et et års visum hvis man er thai gift, men angående konens opholdstilladelse efter det første år hved jeg ikke hvordan det vil gå, vi har adresse her i danmark og har været gift i 15 år. Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 21/07-2008 09:50
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
en god ide ville være at du prøver af få lejet din ejen bolig ud først, for så har altid noget at komme hjem til....og så ellers find den by som passer dig og så få lejet et sted at bo i et års tid..og så ellers få dig en god forsikring...så det er bare om at komme afsted for man kan sgu altid komme hjem igen
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.