Se indlæg|
advarsel
|
|
|
Lagt på d. 25/03-2005 20:40
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hejsa Jeg fandt denne her advarsel Og jeg ved sgutte om jeg må kopiere den og sætte den ind her,men jeg tager changen Turistpolitiet Ao Nang har bedt os om at advare mod at tage ophold på NONG EED bungalows and guesthouse Adresse 126 Ao Nang Muang Krabi. Hotellet har haft utallige tyverier fra aflåste værelser. Vi fik stjålet en mobiltelefon. Turistpolitiet har fået rigtig mange anmeldelser om tyverier og de har forsøgt gennem turistministeriet i Bangkok at fratage hotellet sin licens. Da dette ikke er lykkedes beder turistpolitiet turister om at advare andre om at tage ophold på ovennævnte sted da det er med risiko for at få værelest gennemrodet for at finde værdier såsom penge kreditkort mobiltelefoner kameraer og videokameraer. Jeg håber ikke at man kan få ballade for at gøre det bamsen PS: jeg ved ikke om det er rigtigt eller en der bare er sur på dem som har det sted Redigeret af d. 25/03-2005 20:44 |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 25/03-2005 21:58
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
bamsefarr skrev: Hejsa Jeg fandt denne her advarsel Turistpolitiet Ao Nang har bedt os om at advare ...................................................................................... PS: jeg ved ikke om det er rigtigt eller en der bare er sur på dem som har det sted Hej Bamsefarr, HVEM er OS ? Hvor har du disse informationer fra, er der nogle "referancer" til det. Du plejer at være "omhyggelig" når du skriver at du har læst "dit eller dat" og give en henvisning til en avis artikel (dansk eller Thai), men her mangler der lige som noget. Er dine informationer pålidelige er DIN PLIGT at informrer/advare andre om det . Jeg vil ikke betænke mig et eneste sekund hvis jeg fik den samme viden og det var sandt. Jeg har bedt Henrik/Krabi om at Af eller Bekræfte disse påstande,for du virker lidt usikker i din "sag". - 8 dage og - 9 for din konen og os. God Påske. M.v.h., M. Rasmussen
Redigeret af falang yao d. 25/03-2005 22:01 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
|
Lagt på d. 26/03-2005 07:37
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hejsa Ja det er rigtigt jeg fik ikke lagt det ind hvor jeg fandt det en fejl fra min side Det er fra thailand en af dem som kommer der,og åbenbart har været på ferie der nede og så har skrevet det,derfor tog jeg forbehold Men man ved aldrig her ar det så http://www.thaila...=337&t=337 Bamsen |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 26/03-2005 12:15
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Hej Bamsefarr og I andre, Her er svaret jeg modtog fra Henrik/Krabi (Cafe Europa) : << Hej M..... Jeg har faktisk lige haft en svensk gæst, som havde fået sine ting stjålet hos NONG EED, så der må være noget om advarslen. Pt. skal man passe godt på sine ting, da der er mange uden job, som mangler penge og ser sig nødsaget til at "låne" fra andre mennesker. M.v.h.,Henrik. >> M.v.h., M. Rasmussen ![]() P.S.: Du må gerne kom frem med den slags advarsler, da vi Farange kan nogle gange, være "naive" (blåøjet) og "uforsigtige". Redigeret af falang yao d. 26/03-2005 12:19 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| mugge |
Lagt på d. 26/03-2005 17:44
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 389 |
for 5-6 år tilbage ankom jeg sent om aftenen til Udon Thani.Fandt et lille hotel "Srisawat" (ligger der endnu),jeg spurgte i receptionen om de havde en safty boks hvorefter jeg gav dem min lille rygsæk dog uden de vigtigste papirer osv. Senere på aften da jeg skulle ibyen ville jeg lige hente nogle ting i tasken. Pigerne i receptionen så en lille smule bekymrede ud og bad mig vente" only 20 mins sir, no problem sir" blev de ved med at sige. Der gik ca 30 min, pigerne havde budt mig på en gratis vente øl, da hotel ejeren kom flyvende på sin gamle Honda Dream med min taske på ryggen. Det viste sig at han mente det var bedre at min taske var hjemme hos ham istedet for hotellet.!! Men hva ! det var da pænt af ham og der manglede heller ikke noget. Man var bare en smule overrasket. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.