Se indlæg|
Thaifest i Østersund Sverige
|
|
| kro90 |
Lagt på d. 11/08-2008 14:13
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 561 |
Fald lige over denne på en anden webside http://www.thaife... Redigeret af kro90 d. 11/08-2008 14:14 Kim
|
|
|
|
| kro90 |
Lagt på d. 11/08-2008 14:15
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 561 |
UPS Glemte lige at skifte Debat forum, men det kan jeg ikke rette. Så kære Webmaster flyt lige mit indlæg til en passende side (overskrift)
Kim
|
|
|
|
|
Lagt på d. 11/08-2008 15:58
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davs Ja det er sgu underligt at de ikke skriver mere på den side, end man skal kontakte dem. Hvis jeg ville lave sådan noget, ville jeg da gøre opmærksom på hvad der skal ske, hvor det skulle være henne og så videre. Det er ligesom dem i danmark, som arrangerer de fester, at de ikke gider lave lidt for at få folk til at komme. hehe den negative bamse |
|
|
|
| swed |
Lagt på d. 11/08-2008 16:07
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 523 |
det vil jeg gerne høre mere om , da jeg er meget nær østersund 1 uge i septemper
Swed
|
|
|
|
|
Lagt på d. 11/08-2008 16:08
|
|
Bamsen kik ind på [url]www.thailand.dk [/url]der står lidt mere uder generalt. lindy |
|
|
|
|
Lagt på d. 11/08-2008 16:11
|
|
lindyras skrev: Bamsen kik ind på [url]www.thailand.dk [/url]der står lidt mere uder generalt. lindy Davs lindyras Ja men det jeg mente var på den hjemmeside de bruger http://www.thaife... at der ikke står noget, som man kan bruge til noget. bamsen |
|
|
|
| swed |
Lagt på d. 11/08-2008 16:14
|
|
måske WARLOK hved noget han bor i Sveg, ikke så langt fra Østersund
Swed
|
|
|
|
|
Lagt på d. 11/08-2008 16:14
|
|
Ja bamse den er værdiløs![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 11/08-2008 16:17
|
|
Davs Jeg har lige sendt en mail til dem og spurgt om hvorfor de dog ikke lægger et indlæg ind her hos os om hvad der skal ske ![]() bamsen |
|
|
|
|
Lagt på d. 11/08-2008 19:38
|
|
Hej gutter klap lige hesten lidt. ved I hvor langt der er til ØSTERSUND? Det bliver en lidt lang køretur- bare til orientering ca. 1000 KM fra København |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 11/08-2008 19:45
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
girobank skrev: Hej gutter klap lige hesten lidt. ved I hvor langt der er til ØSTERSUND? Det bliver en lidt lang køretur- bare til orientering ca. 1000 KM fra København Nu er der vel heller ikke nogen der siger du skal bruge hesten.... vel Nogle har måske bil.... he he ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 11/08-2008 19:49
|
|
--->Swed,, jeg spørger en af dagene i den lokale thai shop, hun er altid enormt flik,, jeg bor ikke så langt fra østersund. |
|
|
|
|
Lagt på d. 11/08-2008 19:53
|
|
http://www.thaila...php?t=4526 |
|
|
|
| Thongthai |
Lagt på d. 11/08-2008 20:01
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 430 |
warlock skal du hen og donere lidt penge til et godt formål. |
|
|
|
|
Lagt på d. 11/08-2008 20:06
|
|
danbusk--> Nåå,, nu er der jo et år til "thaifestival Östersund, Sverige 2009-07-09--12" så må vi se til den tid. |
|
|
|
| swed |
Lagt på d. 11/08-2008 20:27
|
|
tak for det, jeg er i brecke i en uge
Swed
|
|
|
|
| mastermind |
Lagt på d. 13/08-2008 11:40
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 1 |
Vi kommer att hålla en Thaifestival i Östersund nästa år och vi kommer att ha thaiartister, thairestauranger, thaimarknad, thaimässa, thaiboxning, lotterier, auktion,modeuppvisning, workshops, föreläsningar, cadillacmeeting, 50-tals rock m.m Vi kommer under september i år att lägga upp mer och mer information om vilka artister m.m som kommer. Detta kommer att ske kontinuerligt fram till festivalens start. www.thaifestival.se är den sida som ni skall hålla ögonen på från och med september. Vi kommer att försöka göra detta till den största thaifestivalen utanför Thailand och kommer att marknadsföra oss i Sverige, Norge, Finland, Danmark, Tyskland, Österrike, Schweiz, Belgien, Holland samt Storbrittanien. Vi räknar med att det kommer cirka 20000 besökande. Lite statistik, i Europa finns det cirka 170000 thailändare/thailändskor med sina familjer. Detta gör att vi har en målgrupp på cirka 500000 människor. Välkommen att göra denna Thaifestival till något som vi framöver kan göra till något permanent. Har ni frågor så hör av er till mig, Från och med September så kommer vi att lägga ut information kontinuerligt så att ni ser vilka artister som är klara, vilka restauratörer det blir m.m. DEtta kommer att ligga på www.thaifestival.se Bussar kommer att gå från Malmö, detta kommer att skötas av en kille som heter Nonki på Vi kommer att hålla en Thaifestival i Östersund nästa år och vi kommer att ha thaiartister, thairestauranger, thaimarknad, thaimässa, thaiboxning, lotterier, auktion,modeuppvisning, workshops, föreläsningar, cadillacmeeting, 50-tals rock m.m Vi kommer under september i år att lägga upp mer och mer information om vilka artister m.m som kommer. Detta kommer att ske kontinuerligt fram till festivalens start. www.thaifestival.se är den sida som ni skall hålla ögonen på från och med september. Vi kommer att försöka göra detta till den största thaifestivalen utanför Thailand och kommer att marknadsföra oss i Sverige, Norge, Finland, Danmark, Tyskland, Österrike, Schweiz, Belgien, Holland samt Storbrittanien. Vi räknar med att det kommer cirka 20000 besökande. Lite statistik, i Europa finns det cirka 170000 thailändare/thailändskor med sina familjer. Detta gör att vi har en målgrupp på cirka 500000 människor. Välkommen att göra denna Thaifestival till något som vi framöver kan göra till något permanent. Har ni frågor så hör av er till mig, Bussresa kommer att anordnas av Nonki på eller tfn +0146704190300. Följ utvecklingen på hemsidan från och med September. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.