Se indlæg|
UNDERVISNING SØGES !!!!!!!
|
|
| Butterfly |
Lagt på d. 13/08-2008 15:31
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 4 |
Hej everybody. Jeg er ny her - første gang jeg er på - og synes allerede, at det virker til at være en dejlig gruppe menesker, der er samlet her, med fælles interesser. Jeg har en efterspørgsel og håber der er en, der kan hjælpe mig. Jeg skal giftes med en ung thai mand og har sat mig for mål, at lære sproget, så jeg også kan kommunikere med hans forældre (og resten af familie). Jeg vil høre om der er undervisning i midt/østjylland - gerne i eller i nærheden af Århus - da jeg læser der. Jeg har lige set at FOF tilbyder undervisning, men på 2 niveauer. Jeg har i sinde at blive god til det og fortsætte i en længere periode, så jeg vil høre om jeg har andre muligheder. Desuden passer FOFs dag ikke i min studiekalender. Jeg vil meget gerne høre om jeres erfaringer med FOFs thai undervisning og om jeg har et alternativ til det omkring midt/østjylland ? På forhånd mange tak |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/08-2008 16:44
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
der findes masser af pc programmer, især i thailand, men de findes også på nettet |
|
|
|
| ben |
Lagt på d. 13/08-2008 22:09
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 438 |
Tilykke med giftemaal! ![]() Tror FOF vil vaere en god start - og at der ikke er saa mange Thai kurser i dit omraade. Kan godt vaere de kun har 2 kurser - men tror at en god studerende kan bygge paa det med egen indlaering fra internet/CDs. Problemet bliver saa at tilpasse det dit studie saefoeli. En anden mulighed (udover CDer/internet baseret) er muligvis at soege efter en Thai person til at undervise dig efter bog/system koebt i boghandel (for at sikre en struktur). Skaal! |
|
|
|
| filihankat |
Lagt på d. 14/08-2008 15:24
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 302 |
Hej Jeg kan kun anbefale Thai 1 hos FOF. Khing er en god lærer og kurset er godt at bygge videre på. Jeg tog selv Thai 1 for to år siden, og er siden fortsat selv med bøger og CD'er osv. mvh. filihankat |
|
|
|
| Butterfly |
Lagt på d. 15/08-2008 16:43
|
Bbk: Mange tak for informationen. Kan du evt anbefale eller introducere mig for nogle bøger og cd'er ? Og hvor kan de købes ? Ben: Mange tak for lykkeønskningen - det varmer hjertet. Nu hvor jeg ikke har andet alternativ, her hvor jeg bor, starter jeg nok på FOFs kursus og må selv bygge på, som du siger. Men jeg kan især lide sin tanke med at finde en thai underviser. Hvordan finder jeg sådan en - søger jeg via denne hjemmeside ? Filihankat: Tak for henvendelsen. Dejligt at høre ros for FOFs kursus og endnu mere for underviseren. Jeg kan nok ikke tage den denne gange, da mine timer på universitetet overlapper. Så må jeg bare gøre det næste gang. Nu hvor du har erfaringer på området, hvilke bøger og cd'er kan du anbefale ? Og hvor kan jeg få fat på dem ? Tak for alle henvendelserne - det er dejligt at kunne hente lidt hjælp fra andre, der er mere erfaren på området. Fortsat god dag. |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 15/08-2008 17:51
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Hej Butterfly Du kan prøve Niranya som er medlem her på siden. Hun underviser bla. gratis via internettet. Du kan se hendes hjemmeside med kontakt oplysninger her: http://www.chigon...&Itemid=76 john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| Butterfly |
Lagt på d. 17/08-2008 17:00
|
Mange tak for hjælpen John. Jeg tjekker det ud med det samme. God søndag ! |
|
|
|
| Butterfly |
Lagt på d. 17/08-2008 17:20
|
Jeg har lige tjekket linket. Der er lidt over 130 km fra hvor jeg læser til Struer - det er lidt for langt at rejse, især når det starter kl 18:30. Har du andre tanker, er du velkommen til at dele dem med mig. Og er der andre, der kender til noget, glæder jeg mig til at høre det. God dag alle sammen. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.