Se indlæg
 Udskriv debat
Forsikring til hus i thailand
mhjgold
hej jeg ville bare lige høre om der er nogen der kender til et godt forsikrings selskab til at forsikre et hus i thailand er ved at bygge nut hus sammen med konen i thailand og ville jo gerne have det forsikret just in case ;-)

steen nielsen
http://www.bki.co...
Alting skal rives ned - undtagen Gulerødderne - de skal rives op!

quickmouse
steen nielsen skrev:

just in case Wink

quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

mhjgold
takker men er der et sted hvor jeg kan læse den på engelsk mit skriftlige thai er ikke til at læse den side ;-)

Hvis du nu gjorde dig den ulejlighed at fortælle hvor i Thailand du bygger og bor, ville det for os fastboende være ulige nemmere at sende dig et råd, du kan bruge.

Det hjælper jo ikke meget hvis du bor i Udonlangtudepålandet og jeg så sender dig en adresse på et selskab i Pattaya eller Bangkok.

Skeptikeren

swedmark
Skeptikeren skrev:
Det hjælper jo ikke meget hvis du bor i Udonlangtudepålandet og jeg så sender dig en adresse på et selskab i Pattaya eller Bangkok.

Skeptikeren

Hej Skep..

Jeg bor i "Udonlangtudepåbøhlandet", og mangler tilfældigvis også en forsikring.

Kender du noget selskab herude du kan anbefale?

Mvh swedmark

Nu prøvede jeg bestemt ikke på at være hverken sarkastisk eller ironisk, bare lidt seriøs.

Jeg bruger et selskab der hedder: MBMG International, ledet af Jack Levy her i Pattaya. han har 27 års erfaring med insurance her i Thailand. Han har alle vore forsikringer og vi får en udsøgt behandling. Har intet haft at klage over de gange vi har haft brug for policen. Ring til ham 038 42 79 04 -05, eller mobil 08 16 24 27 02.

Han er ingen ørn på PC så er ikke sikker på at du får noget ud af at maile, men prøv:

Hilsen fra Skeptikeren

swedmark
Skeptikeren skrev:
Nu prøvede jeg bestemt ikke på at være hverken sarkastisk eller ironisk, bare lidt seriøs.

Hej Skep,

Nu ved jeg ikke om det er mig du hentyder til med ovenstående, men hvis det er, vil jeg da gerne benytte lejligheden til at korrigere evt. misforståelse. For jeg opfattede det absolut også som et seriøst indlægWink

Så jeg vil gerne takke dig for de faktuelle oplysninger, som jeg vil tage brug afSmile og undskylder hvis jeg på nogen måde har fået udtrykt mig forkert.

Mvh. swedmark

Anders And
SkeptikerenGrinet hjælper jo ikke meget hvis du bor i Udonlangtudepålandet og jeg så sender dig en adresse på et selskab i Pattaya eller Bangkok.

Ja det gjorde det jo så alligeveller. Så hvorfor ikke give manden de oplysninger i første indlæg, i stedet for at spille smart i en fartGrin

Eddie, behøver du absolut at skulle kommentere? Cool Er det for at virke interessant?

Jeg kalder dit indlæg dumsmart. Det kan da på intet tidspunkt vedkomme dig hvad der skrives mellem swedmark og jeg, du har jo ikke brug for en thaiforsikring som bosiddende i DK.

Skeptikeren

mhjgold
hej jo kan godt se at jeg ikke skrev hvor i landet det var jeg havde brug for en forsikring det er i syden i Nærheden af Yala havde ikke lige tænkt på at thailand er lidt størrer end danmark så det ikke er sikkert at de har landsdækkende forsikrings selskaber som hos os

Spring til debat: