Se indlæg|
Thai i Danmark
|
|
| Flemming |
Lagt på d. 04/04-2005 10:56
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 2 |
EN SOLSTRÅLEHISTORIE I 2003 møder jeg en sød thaipige, som jeg forelsker mig i, jeg forsøger i januar 2004 at få visa til hende, først bliver det afvist med begrundelsen "tilknytningsforholdet". Anker herefter afgørelsen til Integrationsministeriet. Efter 5 mdr. falder anken ud til min fordel. Rejser til Thailand og kommer hjem til Danmark den 19 december 2004. Bliver gift den 02. marts indgiver ansøgning om opholdstilladelse den 04. marts får svar den 26. marts at hun kan få opholdstilladelse mod den obligatoriske bankgaranti (ca. 54000,-) dette er så solstrålehistoreien (det kan gå hurtigt). PS. Er der nogen thaipiger i Hedehusene-Høje Taastrup som har lyst til at stifte bekenskab med min kone, hun er 31 år gammel. Rejser til Thailand den 04. juni får at ordne pap. for henes barn på 3 år, så jeg må igen igang med myndighederne igen måde de danske og de thailanske, men håber det igen kan gå positivt. Dette indlæg er for at flere kan få indblik i problemmerne med at få en thai til Danmark, men også at det gælder om at holde ud og blive ved med at opsøge myndighederne og ikke give op. Hilsen Flemming |
|
|
|
| h |
Lagt på d. 04/04-2005 16:45
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 368 |
tillykke med det et godt råd er at du læser vores debat lidt igennem inden du introducere din kone til dansk thai kredse da dette skal gøres med stor omtanke ![]() |
|
|
|
| taleofdk |
Lagt på d. 04/04-2005 18:29
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 348 |
Tillykke Fleming, det var da dejligt at høre om, tingene kan alså stadigvæk gå så glat, tjae hvem skulle tro det i disse tider
It is amazing what a visit to Thailand can do www.holidaysinsiam.com
|
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 05/04-2005 12:47
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 570 |
Tillykke Flemming - rart at høre !
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.