Se indlæg|
Hvor møder man thaier i DK?
|
|
| jesper_dk |
Lagt på d. 03/09-2008 17:10
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 136 |
Hej da jeg lige er flyttet til KBH kunne jeg godt tænke mig at vide om der er steder her,hvor man kan møde thaier? Har været i Thailand mange gange men vil gerne møde nogle her i DK?. Håber på nogle seriøse svar. MVH. Jesper. Redigeret af jesper_dk d. 03/09-2008 17:15 |
|
|
|
| Thai |
Lagt på d. 03/09-2008 17:39
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 166 |
Kig i Ekstrabladet der er mange ![]() |
|
|
|
| jesper_dk |
Lagt på d. 03/09-2008 17:50
|
Thai skrev: Kig i Ekstrabladet der er mange ![]() Tak for dit seriøse svar. |
|
|
|
| L |
Lagt på d. 03/09-2008 20:10
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 511 |
Feks Thai Corner på hjørnet af Istedgade og Gasværksvej. Restaurant på førstesalen og især i baren i stuen. http://www.aok.dk...hai-corner |
|
|
|
| jesper_dk |
Lagt på d. 03/09-2008 22:02
|
L skrev: Feks Thai Corner på hjørnet af Istedgade og Gasværksvej. Restaurant på førstesalen og især i baren i stuen. http://www.aok.dk...hai-corner ' Okay det lyder som et besøg værd....Tak for det. MVH. Jesper |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 03/09-2008 23:12
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 815 |
L skrev: Feks Thai Corner på hjørnet af Istedgade og Gasværksvej. Restaurant på førstesalen og især i baren i stuen. http://www.aok.dk...hai-corner Mellem Thai corner og hovedbanegården på samme side ligger også et godt sted.. ![]() ![]() |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 03/09-2008 23:23
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Jeg tror at jeg ved hvad du mener, har selv følt mig lidt tom indeni, efter dejlige ferier i Thailand, og savn af min kæreste. Jeg overvejede selv at tage med på skovturen ved Bakken, men kender jo ikke rigtig nogen endnu. Der er en del arrangementer der bliver opslået her på siden, gå med til dem, så kan det være at du lærer nogen at kende. |
|
|
|
| Thorleif |
Lagt på d. 23/10-2008 19:45
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 137 |
Overalt i KBH! Kik efter røde lysende skilte hvorpå der står "Open". Ring på døren og gå ind. Så skulle du med stor sandsynlighed stå over for en thai. Vær forberedt på at du nogle gange havner i et pizzaria men ellers skulle den være god nok.![]() |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 23/10-2008 21:04
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
en oplysning fra dsd. Dan-Thai-Klub Holmbladsgade 138, 1sal 2300 København S Telefon: +45 3295 9621 eller +45 3258 3311 Da det er tidliger har været problemer med danske mænd, som tror de er på luderbar. Så skal man helst ankomme i selskab med andre thaifolk ellers kommer man ikke ind. dsd quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| Earthrush |
Lagt på d. 18/11-2008 13:20
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 257 |
Hvorfor kommer folk med sådan nogne useriøs svar , FFS manden var jo kun ærlig og søgte en thai der bor i danmark , han søgte ikke en luder eller noget andet
ARRIVE
RAISE HELL LEAVE |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 18/11-2008 17:14
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
quickmouse skrev: en oplysning fra dsd. Dan-Thai-Klub Holmbladsgade 138, 1sal 2300 København S Telefon: +45 3295 9621 eller +45 3258 3311 Da det er tidliger har været problemer med danske mænd, som tror de er på luderbar. Så skal man helst ankomme i selskab med andre thaifolk ellers kommer man ikke ind. dsd Det hus på den adresse er så revet ned og klubben er flyttet hen på Strandlodsvej. Kan desværre ikke huske nummeret, men nede bagi på første sal der hvor Hog Riders holdte til tidligere. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 18/11-2008 17:21
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Det må næsten være Strandlodsvej 13 for der ligger et dæk-firma ud til gaden og mener de hedder Scan-X Dæk.
Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| swed |
Lagt på d. 18/11-2008 20:02
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 523 |
Jeg syntes det er et rigtig spørgsmål Jesper_dk kommer med,jeg ser næsten aldrig thaier her i Danmark, og i Helsingør er det kun i thaishopen jeg ser nogle, og det er ikke fordi der ikke er få thaier her , der er mange her i byen. Og inden de dumme bemærkninger kommer , så har jeg aldrig været intresseret i at møde thaier i danmark, men nu er jeg gift med en thai så nu er det meget mere intressant. Så hvor er thaierne henne, er der kluber, forenning, ? Swed
|
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 18/11-2008 20:17
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Hej Swed, Nemlig, det var rigtigt, så derfor ville Jeg foreslå at du tager Jesper_DK "i hånden" og I kommer til festen nu på lørdag d. 22-11 i Nørre Gymnasium/Brønshøj. Der, ville I møde mange Thaier, men eneste hage er at I ville måske også møde mig ![]() Vi ses forhåbentligt der og får os en hyggelig snak. Redigeret af Lung Yao d. 18/11-2008 20:19 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Kig i Ekstrabladet der er mange