Se indlæg|
søger thai
|
|
| Johnson |
Lagt på d. 05/09-2008 13:52
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 182 |
hey, jeg er en ung fyr som godt kunne tænke mig at møde en thai. Min baggrund for dette er at jeg har været i landet og elsker thailand..landet, maden, kulturen...man kan vel godt kalde mig thaifreak selvom min viden trods alt stadig er begrænset. Med min kærlighed til landet finder jeg det naturligt at møde en pige derfra, få kulturen og livstilen helt ind i livet, lære sproget m.m..og ja, så er thai'er jo de smukkeste i verden (har rejst en del). Jeg er 25 år, fra København og pt. universitetsstuderende og dvs. ikke rig og velhavende..men jeg er reel, hårdt arbejdende, har styr på økonomien, har hjertet på det rigtige sted og jeg ved hvordan man behandler sin pige og sin familie godt. Så hvis nogle herinde har kendskab til en thai (helst mellem 25-35 år) som er interesseret i at mødes hvad end der er til venskab eller mere, må I meget gerne sige til. Jesper ps. andre gode råd er også velkomne, men dårlige kommentare og spørgsmålstegn omkring mine hensigter frabedes, da mine hensigter kun er gode, velovervejede og derfor ikke til diskussion. |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 05/09-2008 13:54
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 815 |
Sly. Nu ved jeg ikke om du er til Datingsider, men der findes et par seriøse sider. Jeg selv fandt min nu afdøde kone og hende jeg nu skal giftes med på Thailovelinks. |
|
|
|
| Johnson |
Lagt på d. 05/09-2008 14:34
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 182 |
tak for det, det lyder da som om det kan bringe noget med sig, om ikke andet et forsøg værd. Tillykke med dit kommende ægteskab og alt lykke fremover. |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 05/09-2008 14:35
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 815 |
Tak. Og selv lykke til med din søgen. Håber du finder det du ønsker. |
|
|
|
|
Lagt på d. 05/09-2008 14:54
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davs Sly Den her side er også god. Der kommer også thaipiger som bor i dk. Og så er den helt gratis,og gratis at skrive , man skriver dirakte til pigerne. [url]www.dateinasia.com[/url] bamsen Redigeret af d. 05/09-2008 14:57 |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.