Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Noget at tænke på ang bargirls...
|
|
| Boes |
Lagt på d. 09/09-2008 06:37
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2688 |
Tjek dette link til Pattaya Daily news.... http://www.pattay...0000000784 Man skal tænke sig rigtigt godt om inden man åbner beerbar eller anden business i Thailand... "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
|
Lagt på d. 09/09-2008 07:43
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Det der ikke noget nyt i Boess det sker næsten hverdag på alle turiststederne.![]() |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 09/09-2008 08:09
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Der er nogen der tro at at kan lave business i Thailand og bliver rig men i de fleste tilfælde bliver man snydt ![]() |
|
|
|
| JackH |
Lagt på d. 09/09-2008 09:07
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 436 |
Han gi'r ikke op så let ham "Tony"... Hvis der er mange af den type i Pattaya, er det måske derfor de konstant skvatter ned fra balkonerne..! Gode kommentarer også: "The man made numerous errors. He shouldn't have treated her like he would a western woman. Getting on his hands and knees. She'd have lost all respect for him." Angående Isaan-damerne, læs her: http://www.stickm...er4593.htm JH Redigeret af JackH d. 09/09-2008 09:08 |
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 09/09-2008 14:21
|
|
JH skrev: Han gi'r ikke op så let ham "Tony"... Hvis der er mange af den type i Pattaya, er det måske derfor de konstant skvatter ned fra balkonerne..! Gode kommentarer også: "The man made numerous errors. He shouldn't have treated her like he would a western woman. Getting on his hands and knees. She'd have lost all respect for him." Angående Isaan-damerne, læs her: http://www.stickm...er4593.htm JH Hi JH, Virkeligt et godt link til Stickman. Superkoncentreret - exakt - en kopi burde udleveres til alle single men turister på rejse til SE asia.... "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 09/09-2008 15:21
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 815 |
Ja medlidenhed kan man da ikke have af idioten. Sidder her med et stort smil og tænker hvor dum har man lov til at være.![]() |
|
|
|
| JackH |
Lagt på d. 09/09-2008 15:39
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 436 |
Boes: Ja, det er "voksenundervisning" der batter noget! Måske en god ide at poste den ovre hos thyboerne i "Thailand til Thy" tråden.. ![]() JH |
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 09/09-2008 15:48
|
|
Big Viking: Medlidenhed behøver man jo ikke have - men ligefrem fryde sig over den stakkels forelskede mands skæbne , som du åbenbart gør - kan jeg ikke rigtigt klare. Hånden på hjertet - hvem af os har ikke faldet for en af disse pragtfulde skabelser - på et eller andet tidspunkt ?
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 09/09-2008 15:53
|
Boes skrev: Big Viking: Medlidenhed behøver man jo ikke have - men ligefrem fryde sig over den stakkels forelskede mands skæbne , som du åbenbart gør - kan jeg ikke rigtigt klare. Hånden på hjertet - hvem af os har ikke faldet for en af disse pragtfulde skabelser - på et eller andet tidspunkt ? ![]() Har intet at gøre med om vi har faldet for de smukke og dejlige piger, har noget at gøre med om at bruge sit STORE hoved. Fryde sig og fryde sig.. Næ, tænker bare endnu en dum Farang der lader sig snyde så vandet driver. |
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 09/09-2008 16:02
|
|
Big Viking : Læs dit eget svar igen ! Ikke flere kommentarer herfra til dig.
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 09/09-2008 16:09
|
Kære lille Boes.![]() Fordi du ikke er enig med mig, gør da ikke mit svar mere rigtig eller forkert af den grund. Om du ikke gider kommentere nogen fordi du ikke er enig, ser jeg som en svaghed fra din side. Fordi man forelsker sig i en lille og smuk Thaipige, fratager jo ikke en for at bruge hovedet. Men igen han er ikke den første, ej hellere den sidste der lader sig snyde fra alt. Hvad kan man så sige.Dum, dummere, dummest. |
|
|
|
| Anders And |
Lagt på d. 09/09-2008 17:24
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 97 |
BV: bruge sit STORE hoved. Ja så er spørgsmålet, hvilket af hovederne der er tale om. |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 09/09-2008 21:39
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
Stakkels fyr.... Jeg håber han får mere held i fremtiden!!!! Virkelig en historie der er værd at tænke over!!!! __________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| SIAMCON |
Lagt på d. 09/09-2008 22:05
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 184 |
wow sikke en historie !¨ hold da kæft en møg sæk han har mødt jeg fatter ikke at nogen kan være så kyniske ! men de kan være totalt afstumpede ! - slev mine thai venner sige :Esan girls - be carefull - dont thrust them " ! |
|
|
|
| banpai |
Lagt på d. 09/09-2008 23:01
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 25 |
Der er kun en måde at være på i en bar, og det er den rigtige! Enmlig der hvor du kan gå når du har lyst. Var i Pattaya første gang i 1973. Da var stedet stadig et bounty-land og det højeste hotel var på en etage - Nipa Lodge. BJ havde endnu ikke åbnet sit meget berømte sted på South Beach Road -eller walking street. Man kunne enda køre i begge retninger - lovligt. |
|
|
|
| ebeth |
Lagt på d. 10/09-2008 00:41
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
SIAMCON skrev: wow sikke en historie !¨ hold da kæft en møg sæk han har mødt jeg fatter ikke at nogen kan være så kyniske ! men de kan være totalt afstumpede ! - slev mine thai venner sige :Esan girls - be carefull - dont thrust them " ! -Var det ikke dig der i en anden tråd skrev om jaloux skandinaviske kvinder? I rest my case ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 10/09-2008 03:32
|
|
Før I nu kommer op at slås, og skriver endnu flere dumme bemærkninger, så må jeg nok hellere gå til erkendelse. Historien er fiktion hele vejen igennem! Den er skrevet af min meget gode og nære ven Roy fra Alaska, han lever af at fiske laks og så skrive den slags "noveller" til magasiner over hele verden. Han er en gudsbenådet fortæller og eventyrer. Desværre meget arret på sjæl og legeme fra Vietnam. Han har en vidunderlig lille træhytte langt oppe ad floden knap 200 km sejlads. Her lever han sammen med 3 andre "hvide" i et rent naturreservat en indianerstamme omgiver ham, med bjørne som daglige gæster sammen med alt andet vildt. Hver gang han kommer til Pattaya, har han en kæmpe frysebox fyldt med friskfanget Alaska laks, tørret kød af mange slags og arter. Læg mærke til flere ting: Der er intet forfatternavn, alle billeder er fra nettet, og fra forskellige barer her i Pattaya. Det ene fra Walking Street er mere end 5 år gammelt. Og sådan kunne jeg blive ved. Hvis "Tony" skulle have været slået ned foran sin bar ville det jo have afstedkommet kæmpe overskrifter. Hvis denne Mam skulle (i løbet af en uge), have tilkæmpet sig førerskabet over pigerne, og især hende "Tony" havde lovet ægteskab ville det have afstedkommet ufattelige voldsscener pigerne imellem. Som nogle skriver i en anden tråd. Thaipiger finder sig sku ikke i hvad som helst. Hvis det skulle have foregået sådan i virkeligheden som beskrevet, at hun har "tømt" 3 andre faranger inden det gik ude over "Tony", så ville hendes navn være spredt ud over hele byen allerede første gang og hun ville ikke have haft chancen til at gentagen sucesser. Tænk jer nu om. En mand der realiserer alt han har i denne verden, slår sig ned i Pattaya og investerer rub og stub i en bar. Tyder det ikke på en mand med en vis ide om at lave forretning Og uanset om han har brugt det store eller det lille hoved, så er der vel ingen mand på denne jord der kan være SÅ naiv. Den skrevne fortælling vidner jo ikke bare om naivitet, men om en grænseløs uvidenhed/ubegavethed om andre mennesker. Og at være så ubegavet kan vist ikke være foreneligt med at være barejer, og slet ikke i Pattaya. Det mest latterlige I alle er faldet for, er historien om "knockout" dråber på brystvorterne. For det første kan det medicinsk ikke lade sig gøre, da de er noget af det mest sensible på et menneske, med nervetråde direkte til hjernen. Hun ville selv, lidt langsommere selvfølgelig, blive bedøvet lige som disse omtalte mænd, hvis hun skulle beskytte sig selv skulle hun først smøre en eller anden type lak rundt omkring vorterne. Tror I virkelig at en mand der kommer ind på en såkaldt klinik, bliver udsat for et røveri, ikke ville anmelde det når han vågnede? Tror I virkelig på at dette kunne foregå gang på gang, uden at hun og de andre piger blev anholdt og klinikken lukket? Hvis I læste Pattaya aviser ville I kunne læse at der af og til sker disse "Mickey Finn". De piger der gør det, er alle samlet oppe nede langs Beach Road, og tager med kunden enten hjem eller til et hotel efter eget valg. De er alle blevet fanget og idømt meget hårde straffe. Sandheden om den såkaldte klinik er, at der for næsten et år siden var 2 indere der blev knockoutet af to freelancere De havde taget dem med hjem til hotellet Baiyoke nede på Trappraya Rd. Min niece og hendes mand arbejder begge der. Og da politiet ikke ville fortælle hvad der virkelig er sket (der var fundet flasker og glas med dråberester) men i stedet bare at tie stille, er der en aller anden af de ansatte der udtænker den historie om brystvortedråber. Da Boan kommer hjem og fortæller historien 2 timer efter at det er sket, sidder Roy og jeg og deler lidt drikkevarer, og han fanger pointen og her har I så resultatet. De 2 piger blev taget samme dag på busstationen på vej hjem til landsbyen. Hvis det var sandt tror I så ikke at hele pressen ville have sendt advarsler ud. Politiet er meget påpasselige her i byen med at advare om nye tiltag i drugrelaterede forbrydelser. Jeg har skrevet det før, hold dog op med de dramatiseringer af alt der foregår her i Thailand, i hvert fald så undersøg først om der er hold i historien før I sender den videre. I gavner i hvert fald ikke den positive omtale af landet på den måde. Nu glæder jeg mig til, om lidt, at sende Roy en hilsen med en forkortet udgave af denne tråd. Desværre er Roy syg, jeg ser ham måske aldrig mere, for meget Whiskiiiiiiieees, specielt den hjemmebrændte eskimoversion. Men han vil helt sikker blive glad for at høre at de få basører han fik for sine skriblerier har lavet sådan en furore helt oppe i det lille land Danmark. Så hermed en advarsel til alle jer mænd derude. Sut aldrig mere på dame eller pigebrystvorter, det kan være vanedannende. Hilsen fra den strorgrinende Skeptiker fra Pattaya PS! Roy er forøvrigt 3. generations amerikaner med Italiensk/Norsk/Dansk baggrund. PPS! Endnu en historie i H.C. Andersens ånd, den med fjerene og de 15 høns der blev til prinsessen på ærten og gift med Askepot. PPPS! Er selv gift med en Isaan kvinde, smuk, dejlig, trofast nu på 8. år. Men jeg vil selvfølgelig lytte til SIAMCON's venners advarsel og holde ekstra øje med hende. Tænk om hun begyndte at smøre sine brystvorter? |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 10/09-2008 07:44
|
hehehehe... Ingen mand der kan være så naiv. Sker da jævnligt at en farang bliver taget i røven noget så frygtlige. Jeg aner ikke hvad der sker med mange når de lander i Thailand, men hoved/hjerne har de glemt hjemme i deres respektive land. Så om din lille historie er fiktiv eller ej, så er den taget ud af noget som sker jævnligt i Thailand. |
|
|
|
|
Lagt på d. 10/09-2008 10:50
|
|
Og det har du så ret i. Derfor er sådan en historie så nem at skrive da man har mange realistiske historier at skrive ud fra. Men det er som regel beer-bars det handler om. Men rundt om i byen ligger der i hundredevis af forretninger købt og betalt af faranger. Det er frisører, mode forretninger, skønhedsklinikker, massage, laundry o.s.v. De fleste har ikke en skid at lave, få kunder = ingen omsætning = pyt med det, farang betaler husleje og min mad og fornødenheder = når han ringer: "How goes thirag?" - Very Good, many customer big business". Skal så lige afslutte min del af historien med at fortælle, at på min formiddagstur rundt i byen i dag, møder jeg Jack og Dave nede på en bænk på strandpromenaden på Beachen. Sad og nød en stille formiddagsbajer. De er meget nære venner med Roy, og jeg har haft mange dejlige timer sammen med bl.a. de 2 gutter. Måtte selvfølgelig stoppe og fortælle om denne web-site og Roy's historie som kommenteres. De brød helt ærligt sammen, fuldstændig færdig af grin. Dave havde så sent som i går talt med Roy i Alaska og nu ville han hjem og ringe til ham og fortælle historien. Jeg kunne så fortælle at jeg allerede har sendt Roy en mail, så nu venter jeg på et latterudbrud oppe fra de nordlige breddegrader. Kan I passe på jer selv derude, der er mange slemme piger i omløb. Skeptikeren |
|
|
|
|
Lagt på d. 10/09-2008 12:21
|
|
skeptikkeren skrev Jeg har skrevet det før, hold dog op med de dramatiseringer af alt der foregår her i Thailand, i hvert fald så undersøg først om der er hold i historien før I sender den videre. I gavner i hvert fald ikke den positive omtale af landet på den måde. helt ærlig var det ikke bedre at du skrev det til din wiskey drikkende ven ?? |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.