Se indlæg
 Udskriv debat
Thai Musik ?
Johnson
nogen der ved hvor man kan købe thai musik i KBH ??

mvh Jesper

kylling
Johnson skrev:
nogen der ved hvor man kan købe thai musik i KBH ??

mvh Jesper

Ja der en i en sidegade til Istegade ca. 30 m fra Thai Corner på højre hånd, ved ikke hvad gaden hedder

Webmaster
kylling skrev:
Ja der en i en sidegade til Istegade ca. 30 m fra Thai Corner på højre hånd, ved ikke hvad gaden hedder

Gasværksvej hedder gaden. Der sælges også thai film mv. hvis jeg husker rigtigt.

Den vej der går skråt op mod venstre på Krak-kortet. Butikken ligger ved de første 2 mørke biler i højre side af vejen:
- Krak-kort
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Lung Yao
Hej Kylling,
Butiken hedder slet og ret :
Thai Video
Gasværksvej 17
1656 København
Tlf. 33 31 90 90

http://firma.enir...ej%2Ckbh+v

Og på Kims billede kan du se det, ved bil nr 9 (lige efter handikap p-pladsen) på Gasværksvej og lige efter finder du Thai Esan Market (som også ejes af Thai Corner) hvis I nu skulle have thai snacks til video filmene.

Hvis konen ser meget Thai tv eller film, ville det være billigere og mere bekvemt at abonnerer på Thaitv.tv. Dog kræves det at hun har sit eget PC (Angry ,så har du din egen i ro og fred), mindst en 19" skærm, hun kan selvfølgeligt også bruge den 42" tv skærm.
1- Det koster 30$ for 90 dage brug eller 50$ for 180 dage (udmærket da $ var under 5kr).
2- Hun ville kunne se alle de filme hun lyster og når det passer hende , især dem hvor der er 14+ episoder, behøver hun slet ikke at tænke over afleverings datoen.
3- Nyhederne fra Thai TV.(
4- Shows (bl.a. Pong Lang Sa on) som optræder på Mørkhøjs hallen.
Og meget mere og så ved du hvor du har hende.Wink Grin Grin
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Pop-rock
Hey er der nogen som ved hvor man kan købe thai musik i odense?
Eller i hvilke butikker man kan bestille det?

basse50
Hej Lung Yao! Vil lige høre høre hvor og ved hvem man kan abonnere på thai tv, show osvWink

ubon lynge

http://www1.thait...fault.aspx

Den bruger min kone til film hvad ellers der ses der på ved jeg ikke prøv og se selv.
Ubon.

Pibe

Lung Yao
Hej Basse50,
Som Ubon Lynge skrev ellers du kan nøjes med at skrive: www.thaitv.tv , så kommer du til den samme side.
Klik på New Register, og så bare derudad. Hvis du klikker på : How to Register Movie Card kommer der en lille Demo video på thai der fortæller hvordan man gører trin for trin.
Go' fornøjelse.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

kiml
Jeg har lige taget 6 mdr med www.thaitv.tv, 55 dollar. man vælge flerer typer abonementer. virker fint masser af show, musik

Pop-rock
min mor bruger www.thaitv.tv - og nu er det, det eneste hun laver xD Jeg har selv set med et par gange og kan sagtens anbefale det. det er værtfald noget for enhver smag!

ubon lynge
Ja når først det er lagt ind så køre det 24 timerGrin
Men ellers en rigtig god side der får de mange timer til at gå ved, men tror i ikke vi vil gøre det samme hvis det var os selv der var i et andet land jooo Pfft Grin
Ubon.

Pibe

Lung Yao
ubon lynge skrev:
Ja når først det er lagt ind så køre det 24 timerGrin
Men ellers en rigtig god side der får de mange timer til at gå ved, ..................................Pfft Grin

Det ville ikke være nok hvis hun så denne serie :

English Title : NAREE SAMOSORN
82 (episoder)

http://www2.thait...;channel=5

Wink Angry Grin Grin Grin

Spring til debat: