Se indlæg|
Bedøvet i Bangkok
|
|
|
Lagt på d. 13/09-2008 20:03
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hej alle En af mine kammerater har lige været en tur i Thailand. Startede opholdet i Khao San Road, hvor han mødte en venlig thaipige,som gerne ville vise ham lidt rundt. Det gik fint den første dag, spiste på fin restaurant og var til show i Patpong. Tog derefter ind på et nærtliggende hotel ( selv om han havde et i Khao San Road). Kan efterfølgende intet huske om hvad der er sket i 4 døgn. Men pludselig er visakortet lukket og lidt senere lukkes også marsterkortet. Efter hjemkomst, lå der brev fra såvel PBS og bank ang. evt. misbrug af kortene. Kontakt og besøg i banken gav det sørgelige resultat, at begge kort er blevet malket for ialt 140000 Baht (Hævet over 3 dage). Han kan ikke selv huske at have givet pigen sine pincoder, men alle hævninger er foregået over ca. 10 minutter via en automat hver dag i de 3 dage, hvor han intet kan huske. Da han vågnede op på et hotel i Pattya var fuglen fløjet. Noget tyder på at hun har puttet et bedøvelsesmiddel i maden, men han kan intet huske overhovedet. Er der nogen der har kendskab til eller hørt om noget lignende?? Povl Erik |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 13/09-2008 20:14
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
Ja, Thailandsk mad kan være stærkt,vidste dog blot ikke det kunne virke hypnotiserende???? Stakkels fyr!!!! Håber I andre herinde og Thairejsende iøvrigt tager sig i agt, selv om denne type thai-anekdote efterhånden er temmelig gammel!!!! ![]() ![]()
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| kvindemin |
Lagt på d. 13/09-2008 22:58
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 555 |
det lyder lidt mystisk, hvis hun kun havde til hensigt at malke ham, hvorfor bøvle med at fragte ham fra bangkok til pattaya, med fare for at blive opdaget under diverse transporter, bus, taxi, tuktuk or whatever og ikke mindst hotel, som hun jo skulle betale med din vens penge? havde hun ikke blot smuttet med pengene allerede i bangkok?? hvis han var så total dopet som han åbenbart har fortalt dig.. jeg er ikke sherlock, men sagen stinker![]() |
|
|
|
| roald |
Lagt på d. 13/09-2008 23:48
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 873 |
Kan efterfølgende intet huske om hvad der er sket i 4 døgn. Det kan da ikke have været nogen normal sovepille |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 14/09-2008 01:21
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
22000 kr. på tre dage kan ikke lade sig gøre. Jeg mener at jeg kun kan hæve 2000 om dagen på mit dankort/visa. Master som jeg ikke har, 3000 kr. pr. dag Det bliver så 9000 + 6000 15.000 på tre dage. Når jeg er stiv, kan jeg som regel ikke huske mine pinkoder, men jeg har når jeg rejser, dankort/visa (2000 kr. pr. dag), Maestrocard (no limit tror jeg) og Kasikornbank/visa (no limit), der kan dog hæves en allerhelvedes masse penge på tre dage eller bare en, især på de to sidste. Men det er nu også meningen. Jeg syntes dog at det er en underlig historie. Du skal dog være meget opmærksom på, at mange taber hovedet når de drikker massivt, og er konstant omgivet af smukke villige kvinder. Jeg har selv bevæget mig i en pragtfuld Pattaya psykose (ugers druk og kvinder), indtil mine vennner og kæreste trak mig ud af den. Det kan være enormt ekstremt at være disse steder, især hvis du ligger inde med noget ballast, en lille alkoholiker eller skilsmisse. Povl Erik - tag du en ekstra lang snak med din ven og spørg ham hvordan han har det. |
|
|
|
| cesse |
Lagt på d. 14/09-2008 01:42
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 408 |
Ja ja jeg har også fået syfilis ved at gå på offentlig toilet Nej jeg mener jeg tror på tandfeen og julemanden men historien i denne tråd tangerer til en ommer Hilsen Cesse |
|
|
|
| maik |
Lagt på d. 14/09-2008 01:51
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 582 |
For mig lyder historien også mærkelig, når jeg er i thailand plejer jeg kun at kunne hæve lidt over 10.000 bath pr dag. |
|
|
|
| maik |
Lagt på d. 14/09-2008 02:02
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 582 |
Hvorfor har der ikke været skrevet om denne sag i medierne? Hvis jeg var blevet malket/frarøvet for ialt 140000 Baht skulle jeg nok have anmeldt det. |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 14/09-2008 02:18
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
Der er åbenbart foreskel på kort. Mit Master kan jeg hæve 30000 bath hver dag , men Visa kan jeg hæve 20000 bath. Men måske , hvis han anmedlte det , vil der blive lavet en sag og de vil tjekke video overvågningen foran ATM og han kan finde ud af, hvem det er. Michael B Kristensen
|
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 14/09-2008 04:27
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
saendaeng skrev: Der er åbenbart foreskel på kort. Mit Master kan jeg hæve 30000 bath hver dag , men Visa kan jeg hæve 20000 bath. Men måske , hvis han anmedlte det , vil der blive lavet en sag og de vil tjekke video overvågningen foran ATM og han kan finde ud af, hvem det er. Ja du har så åbenbart en særlig aftale, som vi andre ikke kan få del i jv. det som bankerne skriver og VISA og Master. |
|
|
|
| Top High Class Fashion |
Lagt på d. 14/09-2008 04:44
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 398 |
Historien er sikkert rigtig det er sket mange gange her ude kender 2 der har provet det og med hensyn til ATM kan man aftale med sin bank hvad max er om dagen jeg har haft 15000 kr som max men de er ca 10 aar siden pigerne bruger en form for rohypnol som de giver i draabe form mange har smurt det paa brystvorterne forste gang de bedover en kunde og sener kommer de et par draaber i deres drink mm
|
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 14/09-2008 08:37
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
jeg ville sige at jeg kan også hæve 30,000 baht på en dag og det er et visa eletron kort.....
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 14/09-2008 08:52
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Man kan da ikke andre til historie ![]() Hvor dumme nogen er at give en fremme sit pincoder
Redigeret af thaikurt1 d. 14/09-2008 08:53 |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 14/09-2008 09:00
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Historien maa da vaere en AND, ellers maa byttet fandme vaere baade blind, doev og stum.... Man kan sq da ikke sutte brystvorter 96 timer i traek....eller hva' ?..........
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
|
Lagt på d. 14/09-2008 09:06
|
|
Davs Det er nu sjovt det først kommer frem nu, For et par år siden var der noget i tv om netop det, fordi det var sket for en del mænd,og derfor opfordrede de folk til aldrig at lade en drink stå mens de går på toilettet,eller modtage drinks uden at se de bliver lavet.og lignende. Men det er der jo ingen som går med op efter deres drikkevarer bamsen |
|
|
|
| Eigil |
Lagt på d. 14/09-2008 09:15
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 74 |
Kan man ikke kun hæve 15oookr pr. mdr.? Kan jo være en undskyldning for at ha' brugt sine penge...... Eigil |
|
|
|
|
Lagt på d. 14/09-2008 11:59
|
|
Reglerne for hvor meget der kan hæves på de enklete korttyper er ganske rigtig som nævnt: visa: max 2000 kr. pr. døgn master: max 5000 kr. pr. døgn Kortene lukkes automatisk, når der er hævet mere end man må indenfor 30 dage. Min kammerat er total slået ud af sine oplevelser på turen og kan kun svagt huske tingene i glimt. Jeg han se på kontoudtoget fra banken, at kvinden har brugt samme automat til dagens hævninger - med 45 sekunders mellemrum. Og jeg kan se, at der er hævet helt op til max. hver gang, så hun har kendskab til reglerne. Han kan huske, at hun gav ham yogurt med jordbærsmag - og jeg tror bedøvelsesmidlet er putter deri. Iøvrigt, hvilken Thai-politibetjent ville have troet ham, han vidste jo ikke dengang, at hævningerne var foretaget. |
|
|
|
|
Lagt på d. 14/09-2008 12:23
|
|
Det er desværre sket mange gange i patpong det sagde de i tv i danmark for nogle år siden De havde fundet flere som havde været ude for noget lignende. Især det med at de havde noget på brysterne. Så gav de nogle mænd body drinks, så mændene skulle lige slikke på brystet , så det blev vådt,så slaten kunne sidde der. ,og så havde de mænd fået suttet det stads ind i deres egen mund. Så tv de advarede det på det kraftigste, at gøre det. Men hvem kan modstå en gratis bodydrinks, og især når de får lov til at sutte på pigens bryst ![]() bamsen |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Ja, Thailandsk mad kan være stærkt,