Se indlæg
 Udskriv debat
For dyrt
b_j3ns3n
Hej alle sammen
Jeg ved godt det er ved at være høj sæson i thialand lige nu, men er billeterne på rejsen derned ikke blevet skruet lidt i vejret..
sidste år var jeg i thailand 3 gange unden at smide mere end 3500 frem og tilbage. kun for rejsen selvfølgelig.
i år har jeg kun været der 2 gange og begge gange har det kostede ca 5000..
men så vidt jeg kan se skal jeg da være heldig vis jeg kommer afsted til 6000 næste gang. okt-nov..
er der nogen derude der har hørt om nogle rabat kampanger der er til at forstå..
Mvh Bjarne
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

gg
Jeg synes ikke det har ændret sig så meget. Det er stadig et spørgsmål om at ramme selskabernes kampagner. Og med de 3500,- du nævner har det helt sikkert været en kampagnepris. Jeg kom hjem i sidste uge fra en tur der kostede mig 3600,- via en Finnair kampagne-pris. En kampagne de iøvrigt har ændret til at gælde helt frem til 15. december.
Jeg synes aldrig jeg har set billige billetter i december, januar og februar.

hfb
Jeg kan desværre kun sige det kommer til at koste mere i fremtiden når Tyskerne overtager SAS Sad

Jeg tror du skal bestille billerne nu.... Shock

b_j3ns3n
smukt..
så vil jeg da se hvad finair har at byde på.. har ellers kigget på deres hp og kunne ikke rigtigt finde noget
rejste ellers med finair sidst og synes jo det er et udemærket selskab
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

hfb
Svar på dir spørgsmål:

http://da.momondo...px?lang=da

Frown

og jeg vil give b_j3ns3n ret Smile
Redigeret af hfb d. 14/09-2008 11:44

gg
b_j3ns3n skrev:
smukt..
så vil jeg da se hvad finair har at byde på.. har ellers kigget på deres hp og kunne ikke rigtigt finde noget

Det må være udsolgt for jeg kan heller ikke slå priserne op nu. Jeg så det efter jeg havde bestilt min tur som ellers var den sidste i den billige periode. Ellers havde jeg rejst i december, så jeg - endnu engang - kunne holde kongens fødselsdag i Sanam Luang (verdens fedeste oplevelse).

Finnair har smallere sæder end andre selskaber, så hvis man kan nøjes med det så er det ok.

Du skal nok hen i marts måned før selskaberne rykker på sig igen med kampagner.

gg
hfb skrev:
Jeg kan desværre kun sige det kommer til at koste mere i fremtiden når Tyskerne overtager SAS Sad

Jeg tror du skal bestille billerne nu.... Shock

Jeg tror ikke det vil betyde noget. Husk på skandinavien er et kæmpe marked for Thailand, så efterspørgslen vil stadig være høj. Jeg vil vove den påstand - uden at vide det - at de fleste herinde i forvejen rejser med udenlandske selskaber med transit et sted i europa.

bcnhunter
Det kan vist ikke være Thai Airways du flyver med til de priser..........
men-men > nogle mennesker vil have dårlig kvalitet & service !!!!!

Thai Airways Intl 6.310 DKK (6.310)
SUPER SERVICE samt Direkte forbindelse CPH > BKK

http://www.travel...archFlight

mvh. bcnhunter[bcolor=#ffcc00][/bcolor]
Redigeret af bcnhunter d. 14/09-2008 12:21
Thai 4ever.....Grin

www.sawadee.com
Lung Yao
Hej alle sammen
Jeg ved godt det er ved at være høj sæson i thialand lige nu, men er billeterne på rejsen derned ikke blevet skruet lidt i vejret..

Det syldes at fra 5 - 7 - 2008, er TAX (lufthavn,security og især FUEL afgift ) stiget til 500 $ for en retur CPH-BKK-CPH og den pris er fast ligemeget om det er kampagne pris på monkey class eller business class for flyvning med Thai Airways. (den kan variere fra selskab til selskab da nogle har en stop over andet sted).
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

gg
"dårligere kvalitet/service" ??
Det kunne jeg godt tænke mig at få en definition af.
Hvis det er sikkerheden, så er alle selskaber under samme regelsæt.
Bortset fra at Finnair har smallerede sæder (de presser 3-4-3 ind i en MD-11) så er der stort set ikke forskel på selskabernes service. Jo nogle har inseat entertaiment, er det det? Men det har Thai ikke.
Så bcnhunter, hvor er det præcis at man får dårligere kvalitet og service ved at fravælge Thai?

ingolf
b_j3ns3n skrev:
smukt..

Tror du er lidt sent ude. For ca 7 uger siden ville Finnair have ca 5.700, ugen efter var den i 6.000, og så turde jeg ikke vente längere. Rejser 1 måned, 21 oktober til 21 november.

Ingolf

Lung Yao
Lung Yao skrev:
Hej alle sammen

Det syldes at fra 5 - 7 - 2008, er TAX (lufthavn,security og især FUEL afgift ) stiget til 500 $ for en retur CPH-BKK-CPH og den pris er fast ligemeget om det er kampagne pris på monkey class eller business class for flyvning med Thai Airways. (den kan variere fra selskab til selskab da nogle har en stop over andet sted).

Det skrev jeg forleden dag, og i dag er olien faldet yderligere til 92,5$Shock , men jeg tror ikke at nogle af jer som har allerede betalt de 500$ i tax, grundet høje fuel priser (134$), ville få nogle penge tilbage.Angry
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

jpo
der bliver sagt at den dag der ikke er mere olie bliver priserne paa fly billet saa dyre at det kun er folk med mange penge der vil flyve, men det er maaske forst om 20-40 aar, for der kan jo ikke blive ved med at vaare olie.
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url]

http://www.nonsunghomestay.webs.com
Locturian
For det første - Det med oliepriserne Smile Flyselskaberne er MEGET hurtige ude med at hæve deres priser, når prisen på olien stiger. Desværre - Er de ikke lige så hurtige til at SÆNKE den igen, når olienprisen falder. Det kan vare mange måneder inden prisen er nedjusteret igen.

Som der har været skrevet mange gange før i diverse medier, kan vi se frem til dyrere og dyrere flybilletter i og med at efterspørgslen på rejserne falder og oliepriserne stiger. Flyselskaberne kæmper en brav kamp for dække underskudet, og der er kun én til at betale; Passageren.

Hvis du har været afsted til 3500, og du synes det er en "normal" pris, er du abnormt heldig. Jeg har altid synes at alt under 5000 var et super tilbud!

Har én gang været med FinAir - Jeg kom afsted for 1800kr på en enkelt billet, og jeg gjorde det fordi det var billigt. Jeg sad med benene i midtergangen hele turen derned, og blev rendt over af stewardesser med vogne flere gange. Sædderne er simpelthen for små til alle med en normal højde (jeg er 183).

Jeg flyver med Thai. Nogen kan lide dem, andre ikke. Men jeg har gjort mit valg...
Redigeret af Locturian d. 16/09-2008 05:29
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...

http://www.huahin-online.com
msr - Martin Rasmussen
Olieprisen er rigtigt nok faldet fra 130/40 $, da prisen var så høj var dollar kursen ca 4,7 USD / DKK.
Nu er prisen lavere ( under 100 ) men kursen på på dollar steget til ca 5,3..
Derfor er det ikke meget selskaberne tjener på deres tillæg.

Svingende kurser/priser gør nok at de er temmelig forsigtige, branchen er jo ikke den mest sikre i øjeblikket.

Jeg synes selvfølgelig at det er irreterende at prisen er så høj, men jeg trot vi skal vende os til det..

MsrWink

http://www.winepusher.dk
Spring til debat: