Se indlæg
 Udskriv debat
til Rasmus.
oleskyum
henrikr skrev:
ja muslimer var verden bedst tjent udenGrin

Er det racisme,???? så er vittigheden nok mere human.

Rasmus
Hej Oleskyum
Du har givetvis ret?
Men interne forhold bør vi ikke blande os i, overlad det til andre!
Hilsen Rasmus

h
til oleskyum

racisme kommer af ordet race og så vidt jeg ved er muslimer ikke en race
muslimer er et ord om en folkegruppe der dyrker den samme trosretning en trosretning der meget ofte tolkes af de troende som stærkt fjentlig imod os der ikke er muslimer

oleskyum
Hej Rasmus.

Det forbavser mig, at du skulle være administrator,

og under tråden ( sjove ting ) finder det racistisk
med en vittinhed.

Og så helt overser de virkelige grove påstande, der er
både æreskrænkende og racistiske, og kan føres tilbage
til uvidenhed med de faktiske forhold.

Men det er måske kammerateri af DF, opfattelser.

Good for Falang
Klap lige hesten Rasmus

Good for Falang

oleskyum
henrikr skrev:
til oleskyum

racisme kommer af ordet race og så vidt jeg ved er muslimer ikke en race
muslimer er et ord om en folkegruppe der dyrker den samme trosretning en trosretning der meget ofte tolkes af de troende som stærkt fjentlig imod os der ikke er muslimer

Her kan du læse hvordan loven tolker det.

§ 266 b. Den, der offentligt eller med forsæt til udbredelse i en videre kreds fremsætter udtalelse eller anden meddelelse, ved hvilken en gruppe af personer trues, forhånes eller nedværdiges på grund af sin race, hudfarve, nationale eller etniske oprindelse, tro eller seksuelle orientering, straffes med bøde eller fængsel indtil 2 år.
Stk. 2. Ved straffens udmåling skal det betragtes som en særligt skærpende omstændighed, at forholdet har karakter af propagandavirksomhed.

§ 266 b, stk. 1 er ændret fra d. 01.07.2001 ved lov nr. 433 af 31.05.2000 (afskaffelse af hæftestraffen)
§ 266 b, stk. 2 er ændret fra d. 01.04.2004 ved lov nr. 218 af 31.03.2004 ved indføjelse af ordet særligt.

h
ja ok oleskyum jeg kan se at loven er anderledes end jeg troede så jeg vil straks melde koranen, hisbutaria, hisbolla o.s.v. for rasisme
Hmm gad vide om jeg får noget ud af det ?? nåå nej det er sikkert racisme at anmelde demShock

Husk at hvis loven en dag siger at jorden er firkantet så bliver den sku ikke mindre rund af detCool

oleskyum
Fra dagbladet arbejderen 16.10.2002

Hizb-ut-Tahrir demonstrerer, fordi deres talsmand er tiltalt for racisme efter omdeling af en løbeseddel, der tilsyneladende opfordrer til drab på jøder.

De bliver også tiltalt: men hvorfor ikke forbudt?????

rolan
hej ja i må meget undskylle men jeg kan ikke se hvorfor den vitighed skulle sensureres
jeg kunne ikke lade være med at grine jeg syntes den var sjov

det er ok at kim har nogle til at være med at hjælpe her på siden
men hvis det ender med at alt skal sensureres så kan vi lige så godt tage ned og bo hvor de omtalte personer kommer fra
det er deres hverdag til daglig
mund øre og næseSmile hvis i kender den udtalelse

oleskyum
Hej Rolan.

Så kan du måske bedre forstå, hvorfor jeg ikke mener man kan skrive andetsted, at verden var bedre uden muslimer.

rolan
hej ole
havde ikke lige læst denne debatSmile

Spring til debat: