Se indlæg|
rottweiler
|
|
| jpo |
Lagt på d. 19/09-2008 06:14
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
nogle der vil have en rottweiler det er en hanhund og den er kanon som vagthund alder ca 3 aar gammel vi bor ban nong sung lidt ude fra udon thani den er gratis. telefon 0856938985-042207098 Redigeret af jpo d. 19/09-2008 08:12 Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
|
| claus31130 |
Lagt på d. 19/09-2008 08:15
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 966 |
Må man spørge hvad er grunden til at i vil af med ham?? Ikke fordi jeg er interesseret mere for oplysningens skyld,har selv en Rottweiler osse en hanhund på ca 8 år ,så det ville nok ikke gå så godt Claus |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 19/09-2008 08:31
|
|
pga nybyggeri den gik ellers hos min kones soster,ups det er en hunhund vi har mange born der render ud og ind,og har 2 hunde i forvejen og saa kan jeg ikke lide denne race. Redigeret af jpo d. 19/09-2008 09:24 Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 19/09-2008 11:48
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
Du har ret vi har selv 2 rottweiler en på 5 år samt en på 7 år, vi elsker dem og de elsker os, de er meget hengivende, MEN IKKE OVER FOR ALLE, Er meget trofaste over for sin familie, i mine øjne en rigtig god familiehund hvis den er opdraget ordenligt. Min kones veninder kommer ikke her, de er bange for de 2 bamser, så det kan jo også være en fordel at huset ikke er fyldt med thaier hele dagen |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 19/09-2008 22:44
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
kylling skrev: Du har ret vi har selv 2 rottweiler en på 5 år samt en på 7 år, vi elsker dem og de elsker os, de er meget hengivende, MEN IKKE OVER FOR ALLE, Er meget trofaste over for sin familie , i mine øjne en rigtig god familiehund hvis den er opdraget ordenligt. Min kones veninder kommer ikke her, de er bange for de 2 bamser, så det kan jo også være en fordel at huset ikke er fyldt med thaier hele dagen HVIS den er opdraget ordentligt. Tror ikke at denne familie fra Korat ville være enig med dig: August 2008. << Two Rottweilers owned by a Dutch man based in Nakhon Ratchasima mauled his twenty-month-old daughter to death early yesterday, police said. The toddler, Romklao Ploo, was attacked and killed inside her house compound in Muang district at 1am. The 42-year-old mother, Jintana, was also severely injured while trying to save the child. The two canines had been brought into the house to replace the two other Rottweil-ers that had fought and killed each other, said Jinata's mother, Somsong Phanwiset. Speaking at her child's funeral, Jintana said the dogs started attacking the child as soon as she had put her down and turned to lock the gate. The husband, an engineer identified as Johannas Bernadas, is on his way to Thailand. The woman said her husband had raised the animals as guard dogs after burglars had broken in several times. She said the dogs were untrained and were in the habit of fighting other dogs. Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 20/09-2008 04:31
|
|
uha lyder ikke godt
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 21/09-2008 05:55
|
|
nogle der vil have en rottweiler det er en hunhund og den er kanon som vagthund alder ca 3 aar gammel vi bor ban nong sung lidt ude fra udon thani den er gratis. telefon 0856938985-042207098 Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 21/09-2008 08:18
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
i kan vel gi den til det lokale tempel de vel sikkert blive glade for den og så kan i gi dem en sæk mad hver månden......
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 21/09-2008 08:41
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Hvorfor kan den ikke vaere ved konens soester mere..............og du naevner ogsaa nybyggeri, det lyder lidt kynisk for mig.![]() Stakkels vovse.... ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 21/09-2008 08:55
|
de er nok blevet bange for den efter den der historie ang barnet der blev dræbt .......og der var også en grim historie fra bornholm...hvis jeg havde børn i huset ville jeg aldrig haven en rottweiler og div kamphunde i huset og det er helt sikkert....
Redigeret af dutling68 d. 21/09-2008 08:59 Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 21/09-2008 08:59
|
|
der hvor sosteren havde hunden var hendes sosters hus, og hunden kobte vores son da han var paa ferie her i udon,saa da han rejste hjem overtog sosteren hunden, nu skal der bygges nyt hus der hvor hunden var,saa derfor er det os der nu der passer den, vi har 2 hunde iforvejen, smaa hunde de er meget nemme,saa med saadanne en stor hund er bare ikke lige mig. saa suk du har da ret som altid-ha-ha Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 21/09-2008 09:09
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Hej Jpo. Jeg skal hoere om der skulle vaere en farang her i Nong khai som kunne taenke sig en saadan hund, grunden til at jeg skriver farang er at jeg mener at en hund mange gange har det bedre hos farang frem for Thai..... Mvh. Suk med det bloede hjerte for hunde...
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 21/09-2008 09:20
|
|
jamen suk du har ret igen. og igen har jeg nok med 2 hunde, og ja thai-er er ikke sode ved hunde. mvh jpo Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 21/09-2008 10:26
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
dutling68 skrev: de er nok blevet bange for den efter den der historie ang barnet der blev dræbt .......og der var også en grim historie fra bornholm...hvis jeg havde børn i huset ville jeg aldrig haven en rottweiler og div kamphunde i huset og det er helt sikkert....Nu er en rottweiler jo ikke en kamphund(men det skriver du jo heller ikke), de er avlet til at være kvægdriverhunde,og er opkaldt efter en lille by i sydtyskland. i det tilfælde med det dræbte barn kan jeg sige der også stod at de var utrænet,og sikkert også understimoleret,så har du en helt anden hund end en trænet og velstimoleret hund |
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 21/09-2008 10:26
|
jeg kender da en del thaier som tager sig godt af deres hunde og jeg ser da også tit af thaier som giver gadehunde mad.... men som sagt er da også en del som ikke er helt raske som slå hunde og forgifter dem ![]() men hvad med os selv lad os kigge hjem mod danmark man køber løs af hvalp men så når de ikke er søde mere ja så bliver de aflivet http://www.dansk-...lub.dk/927 eller sendt på hundepension. og så alle de syge som mishandler deres hunde så ja jeg såmen ikke hvor rare vi selv er http://www.anima....s/iams.htm http://www.dyrene...aernssager og så er alle dem vi ikke høre om
Redigeret af dutling68 d. 21/09-2008 10:39 Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

og så kan i gi dem en sæk mad hver månden......

.......og der var også en grim historie fra bornholm...hvis jeg havde børn i huset ville jeg aldrig haven en rottweiler og div kamphunde i huset og det er helt sikkert....