Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Har netop været på en 3 dages rundtur med firhjulstrækker i Nordthailand, som jeg bestemt kan anbefale til alle. Der var i området omkring Chiang Mai, Pai og Mae Hong Son. Blandt oplevelserne var flg:
Riverrafting
Elefantridning og shows
Snake og orkidefarm.
Off road kørsel mellem billedskønne rismarker.
Besøg hos long-neck karenere.
Grottebesøg
Gode hoteller undervejs.
MM.
Ja, forudsat at du tager gruppeturen. Mener det koster 9000 baht pr person, hvis 2 personer ønsker at tage på turen alene. Jeg var afsted med 19 andre i 4 jeeps.
I 4 jeeps,... 20 personer! Hvis det var Suzuki Caribeans må I have siddet tæt? Hvor boede du på turen? Det lyder som om du har haft en rigtig god tur. Kunne du fortælle lidt mere om den?
vh
Sad fint i jeepsne - der var næsten kun piger med på turen, så det hjalp jo også på det Men 3 af dem var Mitsubishi Pajeros - den jeg sad i havde 3+2 pladser bagi plus passagersædet ved siden af chaufføren.
Vi boede på 3-4 stjernede resorts i hhv. Pai og Mae Hong Son. (Hut Ing Pai Resort og Mae Hong Sorn City Hotel Mountain Inn)
Bestil dog evt. turen direkte fra Scorpion tours, da Redbrick er meget langsomme til at svare på emails. Turen starter fra Redbrick Guesthouse.
Redigeret af Jake d. 25/09-2008 14:04
Tak for dit hurtige svar Jake. Jeg var bare nysgerrig over hvilken rute I havde været på, fordi jeg selv har kørt turen over Pai-MaeHongSon-KhunYuam-MaeSariang-Hot flere gange i forskellige former for køretøj.