Se indlæg|
3.del Sin Sot Sawangård
|
|
| manse |
Lagt på d. 22/09-2008 11:01
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 723 |
Ja nu skal vi jo ind på dette så ømtålige emne Sin Sot. Jeg husker det endnu, ja jeg husker det, som om det var i går, for det var der, jeg virkelig troede jeg kunne finde råd, på en sådan side som DTW er, med gamle garvede fyre, med oplevelser fra det virkelige liv herude i Thailand. Go daw mand økseskaft, hvor blev jeg dog bare mere konfus over de svar jeg fik på mit første indlæg. Jeg fandt ret hurtigt ud af, at dette emne var noget man ikke skulle fremkomme med, for så fik man bare læst side op og side ned. Ja dette emne bevirkede også, at min første tid på DTW blev meget kort, hvorfor egentlig i denne sammenhæng er ligegyldigt, men jeg var ikke særlig positiv i nogle oplæg til de garvede kæmper, hvorfor man fandt det rimeligt, at Manse skulle i skraldespande, så dette lærte jeg da med mine sure opstød. Nå tilbage til dette Sin Sot, ja jeg forstod ikke en dyt, for jeg mente, at hvis jeg tog en tidligere gift kvinde med et barn, ja så skulle jeg jo egentlig være den der skulle have det, hvis jeg skulle forsørge dem resten af mit liv, så dette var egentlig mit udgangspunkt i denne Sin Sot, men men Manse blev klogere. Da min dejlige kone på dette tidspunkt var invalideret på grund af det meget dårlige engelsk, blev hendes veninde, som jeg havde talt med på TLL igennem lang tid, den, der skulle forklare mig, hvad der skulle ske. Jeg forklarede hende så, hvad jeg mente om at købe min tilkommende kone, og jeg forklarede, at jeg på ingen måde have tænkt mig at beløbet skulle komme op i en størrelsesorden, som flere her på siden havde ytret. Dette blev som sædvanligt, herude lyttet til og modtaget med et vidunderligt smil, og så, ja og så sagde denne veninde at vi skulle have et møde med hendes moder, hvor jeg så kunne forklare mine synspunkter vedrørende dette med Sin Sot, stadig med et stort smil. Det skal lige bemærkes, at alt dette her skete efter mere en 3 måneder sammen, konen og jeg. Som sagt så gjort. Moderen som jo havde været så flink, at være barnepige og andet, fordi hun ville give os så meget tid som muligt sammen den første tid, arriverede. Jeg spurgte så, hvad egentligt hun havde tænkt sig med denne Sin Sot. Hun havde den frækhed at sige, at hvis hun fik 999.999,99 bath for datteren, ja så skulle jeg ikke betale for datterens datter hvilket egentlig skulle være normalt herude, sagde hun. Jeg blev sgu paf, og sagde så, at jeg synes det var en fornærmelse af undertegnedes intelligens. Hun fandt hurtigt ud af i disse forhandlinger, at denne her farang ikke var så meget interesseret i dette her oplæg, så hun ændrede taktik og sagde, at hvis jeg købte guld til datteren vil dette blive fratrukket i Sin Sot. Okay tænkte jeg så, hvis jeg købte guld for det hele, ja så kunne dette jo sælges senere, så havde det hele jo ikke kostet en dyt. Jeg blev klogere, for så blev der sagt, at jeg max kunne købe guld for 500.000.- bath og resten skulle erlægges i kontanter, som bare skulle være et symbol ved vores bryllup. Okay tænkte jeg, hvis det kun er et symbol, ja så ville Manse jo få sine penge igen efter bryllup. Go daw mand økseskaft. Jeg har aldrig set en krone. Denne svigermor har siden gjort meget dårligt for hendes datter, hvilket jeg vil forklare nærmere om i næste afsnit fra Sawangård. Man kan vel sige, at jeg ikke har givet Sin sot, men jeg har betalt for at slippe af med den såkaldte svigermor, ja så føler Manse, at pengene er givet godt ud, derom senere. Kære søde rare Mia, Det med pistolen kommer i næste afsnit, håber det er okay, men det skal fortælles i et sammenhæng. Pas nu på jer selv derude i den store verden, for livet er jo bare en herlig ting. Kærlig hilsen Manse |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 22/09-2008 11:55
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
manse skrev: Man kan vel sige, at jeg ikke har givet Sin sot, men jeg har betalt for at slippe af med den såkaldte svigermor, ja så føler Manse, at pengene er givet godt ud, derom senere. Pas nu på jer selv derude i den store verden, for livet er jo bare en herlig ting. Kærlig hilsen Manse Sådan! Gad vide om den var gået med min Danske svigermor? ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.