Se indlæg|
Spisesteder i Thailand
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 07/04-2005 15:26
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Hi Folks,( Rasmus- Bamsefarr- Commandertorp- Surin m.m.) I gaar paa vej fra BKK til Korat ( Nakhon Ratchasima for de uindviet), gjoerte vi holde paa en af disse utalige restauranter man moeder paa "Highways" i Thailand. Det var et sted der hed "KHOO TOR".(ครูต้อ ![]() Mitrapap Road. ถ. มิตรภาพ ต. มิตรภาพ อ.มวกเหล็ก จ.สระบุรี Menuen stod paa : -2 X Jomfruer hummer (til faranger) med hvidloeg. -2 X Karpe. -4 X Stegte ris med kylling. -2 X Et eller andet fiske ret med i groen karry sauce. -2 X Oksekoed i sur/soed sauce. -3 X kylling til boernene. -4 Beer Chang (big size). -7 Colaer. Hele herligheden for : 2500B = 366 dkr (Av, den sved Bamsefarr). Vi var 9 voksne og 4 boerne, alle var "prop maet", og maden smagte virkelig godt. Jeg kan kun anbefalde stedet, for jer som skal til Buriram, Chayaphum, Surin, Kon Khaen, m.m. i bil/taxa(minibus). VELBEKOMMEN. Med varme hilsener fra Thailand, M. Rasmussen ![]() Jeg aerger mig over ikke at have opdaget stedet noget foer. Det var vores chauffoer son kendte stedet. Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
|
Lagt på d. 08/04-2005 02:21
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hejsa falang Tak for sidst moedet i bangkok lufthavn Ja da vi koerte fra bangkok .saa fandt vores chauffoer ogsa et godt spisested. vi var 7 voksne og 1 barn og vi spiste os ogsaa godt maette for naesten 250 baht incl drikkevarer (vand) Saa kom, ikke her vi fik godt med mad 6 forskellige retter bamsen |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 08/04-2005 09:18
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Hejsa Faland Yao, Hmm, måske et dumt spørgsmål til dit indlæg... Det var et sted der hed "KHOO TOR".(f8;i9;l1;h5;m7;j9 Mitrapap Road. h6;. i7;k6;h5;i9;i6;k4;i4; h5;. i7;k6;h5;i9;i6;k4;i4; j9;.i7;j3;f5;l8;j7;j1;m5;f5; g2;.j6;i9;k2;i0;l0;i9;k7; Er det nogle kordinater eller sådan noget ? Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
|
Lagt på d. 08/04-2005 11:00
|
|
Hejsa wEbsjover KIm Saa er det daelme noget af en kordinat Men det er maaske en slags kode , og den som finder stedet spiser gratis paa falngs regning ELLER saadan noget kodebryderbamsen ![]() |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 08/04-2005 11:51
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Ja, jeg har også haft Enigma ( http://www.ecomus...enigma.htm ) sat på den - men den brød også sammen undervejs.... Redigeret af Webmaster d. 08/04-2005 11:53 Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| surin999 |
Lagt på d. 08/04-2005 12:22
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 298 |
det kan jo også være at han drak de 4 big size chang øl selv![]()
Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
|
|
Lagt på d. 08/04-2005 13:40
|
|
Hejsa ja ved du hvad den taenkte jeg ikke lige paa surin For ude i bangkok lufthavn saa han da ud som om han ikke havde drukket nogen beer endnu. Saa falang ikke skrive her naar du har indtaget alle de chang beer ![]() ![]() dem skal du ha paa dagen efterbamsen |
|
|
|
|
Lagt på d. 08/04-2005 13:41
|
|
Hejsa ja ved du hvad den taenkte jeg ikke lige paa surin For ude i bangkok lufthavn saa han da ud som om han ikke havde drukket nogen beer endnu. Saa falang ikke skrive her naar du har indtaget alle de chang beer ![]() ![]() dem skal du ha paa dagen efterbamsen |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 08/04-2005 19:37
|
|
Hej Bamsefarr, Er du nu sikker paa at det er Cola light du drikker, Jeg tvivler naar jeg ser at du "gentager dig selv" eller er det mig der ser "dobbelt". ![]() M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 08/04-2005 19:55
|
|
Hej Kim, Jeg har desvaere ikke nogle eksakte koordinate, men jeg husker at vi havde passeret den "Sidende Buddah" (modsat side af vejen), farmen med den "brunbrogede ko", og Pat Chong. Det var et stort bygning, med en "struds" ved trapperne.Der var plads til mindst 150 mennesker, og der er en tilbygning paa venstre side hvor de saelger forskelige thai "godter". Senere koerte vi forbi "afkoerslen" til Chayaphum, videre mod Korat. M.varme h., M. Rasmussen Redigeret af falang yao d. 15/04-2005 18:46 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
|
|
|
|
Lagt på d. 10/04-2005 14:36
|
|
Hejsa falang Ja jeg ved sgutte hvad de putter i de colaer her i thailand,men jeg blev sgu bebruset Sprutbamsen ![]() |
|
|
|
| clydehaumann |
Lagt på d. 10/04-2005 17:53
|
![]() Antal indlæg: 1145 |
Alle de tal og bogstaver der kom frem i dit oprindelige indlaeg var de Thai bogstaver? Jeg forsoegte igaar at paste noget inf paa Thai i en anden traad og fik samme resultat. Der maa vaere ft eller andent galt et eller andet sted. Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 11/04-2005 07:40
|
|
Hi Folks, I eftermiddag koerer vi til BKK, for at besoege den "flydende marked" i morgen tidligt. I aften om alt gaar vel,regner jeg med at skulle spise "Sea food", paa en af de sejlende restauranter som har vaeret omtalte under en anden traad. M.h.t., spisesteddet paa "highwayen" til Korat/Surin/Kon Khaen m.m., vil jeg bede vores chauffoer om at stoppe paa modsatte side (der er ogsaa en restaurant der), saa jeg vil faa mulighed for at tage bilede af steddet, og faa nogle koordinate i forhold til fx. BKK og Korat. Varmen er begyndte at saette inde, saa vi glaeder os til SONKRAN . M.v.h., Ib rene' fra Kairo,vroevl fra KORAT.
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
|
|
|
|
Lagt på d. 11/04-2005 12:52
|
|
Hejsa Ja her er ogsaa meget varmt her i chaiyaphum vi har de sidste 2 dage ligget over 45 grader inde i huset har vi ikke kunne komme ned under 38 saa i morgen faar vi lagt air con ind varme bamsen |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 11/04-2005 19:03
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Hvad er den af nærigbamse, blot fordi det er dejligt varmt så begynder du at slå om dig med penge. ![]() ![]() John john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
|
Lagt på d. 12/04-2005 10:26
|
|
Hejsa John ja du ved her er edder blevet varmt lige nu er her 46 grader,og jeg smelter sgu hvis ikke jeg goer noget,og bui skulle noedig begynde at toerre mig op,med koekkenrulle ![]() Saa vi investerer lige de 30000 baht og saa er jeg ogsaa faerdig med at bruge penge spenderbamsen ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.