Se indlæg|
Opdatering thai tv på nettet
|
|
|
Lagt på d. 12/10-2008 09:58
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Da jeg syntes det skifter rimeigt tit hvilke steder man kan se thai tv på nettet og med svingende kvalitet, syntes jeg det kunne være meget brugbart hvis i ville sige hvilke steder jeres kone (eller jer selv ) bruger for tiden:kea havde mange steder men de er lige så stille forvundet |
|
|
|
| thyboen |
Lagt på d. 12/10-2008 10:27
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 31 |
Hvis du kan bruge betalings-TV (55 US dollar for 180 dage) kan du se live TV + stort set alle gamle og nye TV-serier fra alle de store kanaler i Thailand på nedennævnte link http://www1.thait...fault.aspx Du kan prøve gratis i 5 dage inden du bestemmer dig for om du vil købe adgang. Thyboen |
|
|
|
|
Lagt på d. 12/10-2008 11:41
|
|
thx Alle input kan bruges, selvom det nu mere var gratis sider jeg efterlyste. Min udkårnede bruger : http://www.siamtv...start.html Kan ikke bedømme kvaliteten da det jo ikke er mig som bruger den. Tror jeg heller ikke hun gør mere. God resten weekend til alle ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 12/10-2008 12:21
|
|
Hej Ezal hvis jeg går ind på den side og vil se program tre, fanger min virusscanner en trojansk hest, og det er hver gang jeg trykker.. ![]() |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 12/10-2008 12:42
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
thyboen skrev: Hvis du kan bruge betalings-TV (55 US dollar for 180 dage) kan du se live TV + stort set alle gamle og nye TV-serier fra alle de store kanaler i Thailand på nedennævnte link http://www1.thait... Thyboen Man kan også nøjes med 90 dage for 30 $. Konen skal snart have fornyet sin "kvota" og jeg håber at i lighed med en bekendts tilmeldning at ved at betale 30 $ for 90 dage så er konto gyldig til den 23-04 -2009 ?????? og der står at man har købt for 90 dages . Var der måske FOREX valutaberegner som også lavede "kuk i det" der
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 12/10-2008 12:45
|
|
lung skrev: Hej Ezal hvis jeg går ind på den side og vil se program tre, fanger min virusscanner en trojansk hest, og det er hver gang jeg trykker.. ![]() Og måske slipper du ikke for den før at du har betalt til Siam TV
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| thyboen |
Lagt på d. 12/10-2008 13:52
|
Hvis du har parabol-TV kan du se Thai Global Network (TGN) gratis døgnet rundt på HOTBIRD 1, 13,0 grader øst, frekvens 12.207 GHz, Horisontal men jeg ved godt det var TV på nettet du efterlyste. thyboen |
|
|
|
|
Lagt på d. 12/10-2008 14:17
|
|
thx guys Parabol er noget jeg har villet anskaffe et stykke tid, men min økonomi eller mangel på samme står lidt i vejen. Thyboen det ser faktisk rigtigt godt ud, hvis de lever op til deres forside. det skal prøves når der kommer kroner i den slunkne kasse! |
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 12/10-2008 14:24
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
Hej ezal jeg har købt en komplet parabol for 400 dkr igenem den blå avis, og den kan du få gratis mange steder, det er ca.1år´s tid siden og på det tidspunkt var da en del [img][/img]
|
|
|
|
| thyboen |
Lagt på d. 12/10-2008 15:36
|
Hvorfor prøver du ikke at få 5 dage gratis, så du kan se om det er noget for dig? Du skal blot gå ind på hjemmesiden, og under MEMBER LOG IN skal du trykke på NEW REGISTER og skrive de oplysninger de beder om. Så kan du i hvert fald se afsnit i serierne. Hvorvidt du også han se TV live kan jeg ikke huske, for nu er jeg medlem og kan derfor både se live TV + alle serierne. Min kone kan simpelthen ikke undvære denne adgang, ligesom hun ikke kan undvære daglig at være inde at læse nyhederne i en gratis Thaiavis på nettet på denne adresse: http://www.thaira... thyboen |
|
|
|
| roald |
Lagt på d. 12/10-2008 19:07
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 873 |
Parabol er noget jeg har villet anskaffe et stykke tid, men min økonomi eller mangel på samme står lidt i vejen. paraboludstyr kan jo fås til næsten ingen penge,Bauhaus-jem & fix, 500-800 kr. |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 12/10-2008 20:51
|
|
Ezal, Din økonomi (uden at kende til den) ville nok kunne klare en udgift på ca. 160-180 kr for et 3 mnd medlemskab, og som Thyboen og undertegnede har foreslået før, ville din konen have adgang til utalige programmer, life og videoer. Eneste "hage" ved arangementet er at hun ville ikke have tid nok til at se det hele.
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 13/10-2008 03:56
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
http://www1.thait...fault.aspx da vi boede i danmark saa konen her thaitv Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

) bruger for tiden: